بلیزارد: بیشتر بر لذتبخش بودن بازی Overwatch تأکید داریم تا کسب درآمد از آن
بلیزارد میگوید که بیشتر به دنبال سرگرمکننده بودن Overwatch است تا آنکه در جستجوی روشهای کسب درآمد از این بازی باشد. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.
تبلیغات
جف کاپلان، کارگردان Overwatch، اخیرا در گفتوگویی با یوروگیمر از دغدغههای سازندگان این بازی صحبت کرد. وی در بخشی از صحبتهایاش گفت:
در حال حاضر، بزرگترین نگرانی ما در مورد Overwatch به تعداد راههای کسب درآمد از مخاطبان مربوط نمیشود؛ بلکه [دغدغهی ما] بیشتر در این مورد است که از سرگرمکننده بودن بازی اطمینان پیدا کنیم و مطمئن شویم که جمع گستردهای از مخاطبان را خواهیم داشت که از [تجربه کردن] این بازی در کنار یکدیگر لذت میبرند.
کاپلان سپس به استقبال گیمرها از Overwatch اشاره کرد و گفت:
جالب است! افرادی هستند که از ما دربارهی احتمال فروش پوششهای مختلف [در بازی] و شرایط پیشِ رو، در صورت وجود دنباله و بستهی توسعه، سؤال میکنند. این [حرکت] تا اندازهای دور از انتظار است. ما هنوز بازی را عرضه نکردهایم و با این حال، مردم دربارهی نسخههای بعدی از ما میپرسند؛ [آنهم سؤالاتی] مانند اینکه اگر چنین کاری را انجام دهیم، آیا قهرمانها و نقشهها در آن (نسخهی جدید) رایگان خواهند بود؟ آنها بسیار نگران [وضعیت بازی در] آیندهی دور هستند؛ ولی دانستن این موضوع واقعاً دشوار است. اگر دنباله یا بستهی توسعهای در کار میبود، ملزومات خاص خودش را میداشت که ما در آن زمان به آنها فکر میکردیم.
کارگردان Overwatch اینطور ادامه داد:
ما در مرحلهی فعلی [هنوز] همهی جوانب را نسنجیدهایم؛ ولی بهخوبی میدانیم که میخواهیم در نسخهی اول Overwatch اضافه کردن قهرمانها و نقشهها را در قالب بروزرسانیهای رایگان انجام دهیم. ما در حال حاضر از فعالیتهایمان در سیستم پیشرفت و [قابلیت] سفارشیسازی [در بازی]، برداشت دقیقی نداریم؛ ولی بعضی ایدههای بسیار پر و پیمان را در دست داریم.
بازی Overwatch که نسخهی آزمایشی آن فعلاً از دسترس خارج شده، اثری در سبک تیراندازی گروهی است. نسخهی نهایی این بازی قرار است تا پیش از ۲۱ ژوئن ۲۰۱۶ (اولین روز از تابستان ۹۵) برای پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان و سیستمعامل ویندوز منتشر شود.
منابع: DualShockers / EuroGamer
داغترین مطالب روز