تریلر جدید گیم پلی بازی Knack 2 منتشر شد

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
knack 2
کمپانی Sony Interactive Entertainmen در طی رویداد Ani-Com & Games Hong Kong تریلر جدید بازی انحصاری Knack 2 را به نمایش گذاشت.
تبلیغات

در جدید‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در جریان نمایشگاه Ani-Com & Games Hong Kong تریلر پروژه انحصاری خود یعنی بازی Knack 2 را به نمایش گذاشت. این بازی به دست یکی از کاربران مشهور اینترنتی انجام شد. این کاربر چندی پیش نیز بازی Gran Turismo Sport‌ را تجربه کرده بود که متاسفانه موفق نبود و در طول مسابقه ۱۴ دقیقه‌ای، اتومبیل خود را به دیوار‌ها زد که البته در بازی Knack 2 موفق‌تر عمل می‌کند.

بازی Knack 2 چندی پیش نیز به نمایش گذاشته شد اما این‌بار دموی آن در نمایشگاه Ani-Com & Games Hong Kong با درجه سختی‌های مختلف که شامل آسان، عادی، سخت و خیلی سخت می‌شود، قابل تجربه بود. در ویدیو منتشر شده این بازی روی درجه سختی عادی انجام می‌شود. در ویدیو‌های جدید می‌توانیم نگاهی به مبارزات این بازی بیاندازیم که در آن‌ها کاراکتر‌های بازی با استفاده از تکه‌تکه کردن بدن خود به دشمنان حمله می‌کنند. همچنین در این ویدیو دفاع در برابر دشمن و تکه تکه کردن سنگ‌های بزرگ را شاهد هستیم. در کل گیم‌پلی بازی تغییرات زیادی در مقایسه با نسخه قبلی این سری دارد.

در انتهای مطلب می‌توانید گیم‌پلی بازی Knack 2 را تماشا کنید. در خبر‌های دیگر می‌توانید تریلر E3 2017 آن را به همراه تعدادی عکس در زومجی مشاهده کنید. بازی Knack 2 یک اثر اکشن پلتفرمر است که استودیو SIE Japan آن را توسعه داده است و قرار است بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی آن را در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (۵ سپتامبر) در آمریکا و تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) در اروپا به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه کند.

| |

نظرات خود را در مورد گیم‌پلی بازی Knack 2 با زومجیدر میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات