طراحی جعبه Intel Core Ultra 9 285K فاش شد

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
تراشه Core Ultra اینتل
ظاهرا پردازنده‌های سری Core Ultra 9 شرکت اینتل با طراحی جعبه کاملا جدیدی به بازار خواهند آمد.
تبلیغات

طراحی جعبه اولین پردازنده سری Arrow Lake-S فاش شده است. جعبه این محصول دارای طرح رنگ کاملا جدیدی خواهد بود که نشان‌دهنده گذار اینتل از سری Core i9 به Core Ultra 9 است. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به Core Ultra 9 می‌شود و تنها مدلی که از این سری در ماه آینده روانه بازار خواهد شد، Core Ultra 9 285K خواهد بود.

معماری Core Ultra 9 285K شامل هشت هسته Lion Cove و ۱۶ هسته Skymont می‌شود. این محصول مانند دیگر پردازنده‌های سری Arrow Lake-S از هایپرتردینگ پشتیبانی نخواهد کرد؛ بنابراین تعداد رشته‌ها و تعداد هسته‌های برابری خواهد داشت. با‌توجه‌به مشخصات فاش شده، انتظار می‌رود که این پردازنده دارای فرکانس تقویت‌شده ۵.۷ گیگاهرتز و توان حرارتی ۱۲۵ وات باشد.

جعبه پردازنده‌های سری Core Ultra 9 شرکت اینتل

عرضه پردازنده‌های Arrow Lake-S همزمان با انتشار مادربردهای سری ۸۰۰ اینتل (Z980) با سوکت جدید LGA-1851 خواهد بود که به‌صورت انحصاری از این پردازنده‌ها پشتیبانی می‌کنند. لازم به ذکر است که سری جدید مادربردها تنها از حافظه DDR5 پشتیبانی خواهند کرد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Videocardz

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات