در رویداد PC Gaming Show 2020 تریلر جدید بازی The Outlast Trials منتشر شد

یک‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
The Outlast Trials
در جریان رویداد PC Gaming Show 2020، استودیو رد برلز تریلر جدیدی را از بازی The Outlast Trials به‌نمایش گذاشت و مشخص شد که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.
تبلیغات

اولین نسخه از بازی Outlast در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و یک تجربه ترسناک و بقا را در اختیار کاربران قرار داد. در ادامه و سال ۲۰۱۷ هم دومین نسخه از مجموعه در دسترس قرار گرفت که تجربه‌ای بسیار ترسناک‌تر از نسخه اول و بعضا دیوانه‌وار را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

استودیو رد برلز (Red Barrels) در این سال‌ها نشان داده که در ساخت بازی‌های دیوانه‌وار، خشن و ترسناک ماهر است. طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد PC Gaming Show 2020، رد برلز تریلر بازی The Outlast Trials را به‌نمایش گذاشت. تریلر The Outlast Trials با اینکه یک دقیقه و نیم بیشتر نیست، اما به‌خوبی بازیکن را با اتمسفر بازی آشنا می‌کند.

ظاهرا در این نسخه دیگر بازیکنان نیازی نیست که به‌دنبال باتری برای دوربین خود بگردند و شما در نقش موش‌های آزمایشگاهی قرار می‌گیرید که آزمایش‌های مختلفی روی آن‌ها انجام می‌شود. The Outlast Trials برای اولین‌بار در آذر ماه سال ۱۳۹۸ معرفی شد و برخلاف دو نسخه پیشین، دارای کوآپ چهارنفره است و داستان آن هم در بازه زمانی جنگ سرد روایت می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی The Outlast Trials را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات