نیم نگاه رومیزی بازی کارآگاه ناحیه شرقی: شینارا | بسته ویژه افزونه زومجی

شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کارآگاه ناحیه شرقی شینارا بسته افزونه ویژه زومجی
خانه پیریکا با همکاری زومجی، بازی رومیزی کارآگاه ناحیه شرقی: شینارا را عرضه کرده است. این بسته افزونه زومجی، درواقع حالت دونفره‌ را به «کارآگاه ناحیه شرقی: سرنخ‌های معلق» اضافه می‌کند. با ویدیو نیم نگاه این بردگیم همراه ما باشید.
تبلیغات

«کارآگاه ناحیه شرقی: سرنخ‌های معلق» یک بازی رومیزی تک‌نفره و استراتژی است که خانه پیریکا آن را منتشر کرد. این بازی بسته‌بندی شکیلی دارد و به سرعت شما را با آرسگان، کاراکتر اصلی همراه می‌کند. خانه پیریکا با همکاری زومجی اخیرا بازی رومیزی کارآگاه ناحیه شرقی: شینارا را در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. این محصول درحالی‌که کاراکتر شینارا را به بازی اضافه می‌کند، به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد که از تجربه‌ی دونفره‌ی آن لذت ببرند. حتی قوانین بازی در بسته شینارا هم کاملا متفاوت از بازی اصلی است. پس با خرید آن می‌توانید ساعت‌ها تجربه گیم‌پلی متفاوتی از هر دو محصول شینارا و سرنخ‌های معلق را داشته باشید.

خبر خوب برای طرفداران زومجی این است که بسته شینارا درواقع به شکل رایگان به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد. شما با خرید بازی اصلی یعنی کارآگاه ناحیه شرقی: سرنخ‌های معلق، بسته ویژه افزونه زومجی را رایگان دریافت می‌کنید. در این ویدیو به همراه مریم خاکسار که از طرفداران پروپاقرص بازی‌های رومیزی است، بسته شینارا را چند دست بازی می‌کنیم و نگاهی به قطعات موجود در بسته بازی می‌اندازیم. برای خرید بسته ویژه افزونه زومجی شینارا می‌توانید با کلیک روی لینک رنگی‌شده به وب‌سایت خانه پیریکا مراجعه و محصول را تهیه کنید.

در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه رومیزی دعوت می‌کنم.

در یوتیوب زومجی تماشا کنید

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات