نیم نگاه رقابتی مکس پین ۳؛ بکش و ببر!

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
تصویر سم لیک در کنار اعضای زومجی
در جدیدترین ویدیوی زومجی به سراغ بازی محبوب مکس پین ۳ رفته‌ایم، البته از نوع رقابتی آن با چاشنی کل‌کل. همراه ما باشید.
تبلیغات

احتمالا شما هم یکی از طرفداران بیشمار مکس پین ۳ هستید. و اگر طرفدار این بازی هستید، حتما شما هم فکر می‌کنید که راکستار با مکس پین ۳ سنگ بنای امپراطوری‌ای را گذاشت که میراث داران بی‌نهایت موفقش GTA V و Red Dead Redemption 2 هستند. مکس پین ۳ به شکل کتمان‌ناپذیری روی اَبَرفرانچایزهای راکستار تاثیر گذاشت. حتی اگر طرفدار مکس پین ۳ نباشید، یا مثلا چه می‌دانم با داستان بازی و «مکس پین نبودنش» مشکل داشته باشید، بازهم نمی‌توانید چشم بر هنرنمایی‌های فنی راکستار در این بازی ببندید. اجازه بدهید رک و روراست بگویم: بدون جواب پس دادن سیستم گان‌پلی مکس پین ۳، شاید جی‌تی‌ای وی هم نمی‌توانست به موفقیت‌های امروزش برسد. پس فکر می‌کنم همه‌مان موافقیم که مکس پین ۳ بازی واقعا خوب و درخوری است؛ بازی‌ای که شاید همه‌مان، چه طرفداران پروپاقرص هر سه نسخه مکس پین و چه طرفداران دلشکسته‌ی دو نسخه‌ی اول، در این موضوع که مکس پین ۳ خدایی‌اش بازی خوبی است، هم‌نظریم.

پس بگذارید این چنین و چنان است‌ها را کنار بگذاریم و یک‌راست برویم سراغ اصل مطلب. در جدیدترین ویدیومان سفری کرده‌ایم به گذشته و مکس پین ۳ را برای بازی کردن انتخاب کرده‌ایم. البته در این ویدیو قرار نیست بخش داستانی بازی را نشان بدهیم یا مثلا بازی را معرفی کنیم، بالاخره مطمئنم همه‌مان بازی را فوت آب هستیم. در این ویدیو اما مکس پین ۳ را به شکلی رقابتی و چالش‌برانگیز تجربه کرده‌ایم. در ویدیو پیش‌رو من (مهرداد)، آرائیس و فراز با اجرای محمدحسین مرحله‌ی استادیوم از بخش آرکید بازی را تجربه کرده‌ایم. قوانین‌مان هم ساده هستند: ترتیب بازی کردن نفرات با بازی قدیمی و اورجینال «تک بیاریم» مشخص می‌شود، هرکس ده دقیقه فرصت بازی کردن دارد و کسی که بیشترین امتیاز را از نظر امتیازشمار بازی کسب کند، برنده است. راستی، اگر کسی زمانش تمام شد اما گیم اوور نشده بود، این فرصت را دارد که تا گیم‌ اوور شدن به بازی ادامه دهد و امتیاز بیشتری کسب کند.

پس حالا که هم کمی با یاد مکس پین ۳ حال کردیم و هم قوانین بازی‌ را خواندیم، وقت آن است که بدون معطلی به تماشای ویدیو بنشینیم. این شما و این هم نیم نگاه رقابتی زومجی از مکس پین ۳:

برای حمایت از ما ویدیو را در یوتیوب زومجی تماشا کنید

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات