نیم نگاه بتا Call of Duty: Black Ops 6 ؛ کال آو دیوتی با تغییرات جدید

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
نیم نگاه بتا بخش چند نفره Call of Duty: Black Ops 6
در این ویدیو من همراه با آراییس نظریان بتا بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 را تجربه کردیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.
تبلیغات

کال آو دیوتی نیازی به معرفی ندارد. یک مجموعه شوتر قدیمی که طول حیات آن به بیشتر به ۲۰ سال می‌رسد. نسخه‌های مختلف سری بازی‌های Call of Duty همیشه جز آثار پرفروش سالانه ویدیو گیم بوده‌اند. شرکت Treyarch در سال ۲۰۱۰ میلادی با عرضه نسخه اول بلک آپس، این سری بازی را وارد دوران جنگ سرد کرد. دورانی که از آن به‌عنوان یکی از مرموزترین و ترسناک‌ترین برهه‌های زمانی تاریخ بشریت یاد می‌شود.

حال به تازگی نسخه بتا بخش آنلاین بازی Call of Duty: Black Ops 6 به‌مدت زمان محدود در دسترس قرار گرفته است. اثری که وعده‌های فراوانی پیرامون بهبود سبک گیم پلی خود به طرفداران داده است. از این وعده‌ها می‌توانیم به اضافه‌شدن مکانیزم Omni-Movement اشاره کنیم که به جرات باید بگویم، هیجان جالب‌توجهی را به ساختار گیم پلی این بازی اضافه کرده است. نسخه Close Beta بلک آپس ۶ از تاریخ ۹ تا ۱۴ شهریور در دسترس است. البته باید گفت برای ورود به این حالت شما به دعوت نامه نیاز دارید. بتای عمومی این اثر در تاریخ ۱۶ شهریور تا ۱۹ شهریور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در این ویدیو من به همراه آراییس نظریان به تجربه کلوز بتا بازی Call of Duty: Black Ops 6 پرداختیم. از شما در ادامه دعوت می‌کنم تا این ویدیو را تماشا کنید.

لطفا برای حمایت از زومجی در یوتیوب تماشا کنید

ناشر کد دسترسی به بتای محدود بازی Call of Duty: Black Ops 6 را در اختیار زومجی قرار داده است و ما هم بازی را روی کامپیوتر تجربه کردیم.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات