نیم نگاه بازی Astro Bot | الماس جدید سونی؟

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
نیم نگاه بازی Astro Bot | الماس جدید سونی؟
جدیدترین انحصاری کنسول پلی استیشن ۵ تحسین‌های قابل‌توجهی را دریافت کرده است. همراه ما باشید تا با یکدیگر بازی Astro Bot را تجربه کنیم.
تبلیغات

در سال ۲۰۲۰ میلادی با آغاز نسل نهم بازی‌های ویدیویی و عرضه کنسول پلی استیشن ۵، شرکت سونی یک بازی با نام Astro's Playroom را به‌صورت رایگان در اختیار تمام خریداران PS5 قرار داد. این بازی در کنار عرضه یک تجربه پلتفرمینگ دلچسب، کاربران را به شکل خلاقانه‌ای با ویژگی‌های جدید کنترلر دوال‌سنس و کنسول نسل نهمی شرکت سونی آشنا کرد.

پس از موفقیت‌های این بازی شرکت Team Asobi که به‌عنوان توسعه‌دهنده این اثر شناخته می‌شود، روند ساخت دنباله آن را با نام Astro Bot آغاز کرد. استرو بات به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه سازندگان خود نام گرفته است. انحصاری جدید پلی استیشن ۵ در ابتدا قرار بود با ساختار یک بازی جهان‌باز روانه بازار شود. با‌ این‌حال در طول پروسه تولید تصمیم دیگری از جانب توسعه‌دهندگان اتخاذ شد. جالب است بدانید بازی Astro Bot تا لحظه نگارش این متن نمره خیلی عالی ۹۴ را از جانب وبسایت متاکریتیک دریافت کرده است. در این ویدیو من به همراه آراییس نظریان به تجربه بازی استرو بات پرداخته‌ایم. در ادامه از شما عزیزان دعوت می‌کنم تا نیم نگاه این بازی را تماشا کنید.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را از یوتیوب تماشا کنید

نظر شما چیست؟ آیا این بازی انتظارات شما را برآورده کرده است. دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات