نیم نگاه ریمیک بازی Silent Hill 2 | صدای جیغ در شهر مه‌آلود

شاید ترسناک‌تر از سایلنت هیل ۲
یک‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
دو ساعت اول بازی ترسناک سایلنت هیل ۲ (نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2)
سایلنت هیل ۲ بازگشته است و حالا ما فرصت بازگشت به شهر مخوف و مریض آن را داریم. این اولین تجربه ما از ریمیک Silent Hill 2 است؛ تجربه دو ساعت اول بازی.
تبلیغات

از همان زمان که شرکت ژاپنی Konami و استودیو لهستانی Bloober Team اعلام کردند که مشغول بازسازی بازی Silent Hill 2 هستند، خیلی‌ها به این ریمیک بدبین شدند. کونامی دیگر آن شرکت ژاپنی باشکوه سابق در دنیای ویدیوگیم نیست، Ascension و The Short Message آن‌چنان چنگی به دل نزدند و بلوبر تیم در نگاه مخالف‌ها اصلا در حد و اندازه‌ای نبود که از پس کار روی اثر ماندگار Team Silent بربیاید. ولی حالا کم نیستند افرادی که با خوشحالی نوشته‌اند پیش‌بینی‌شان درباره‌ی بازی Silent Hill 2 Remake شدیدا اشتباه از آب درآمد. عده‌ای امروز می‌گویند بلوبر تیم در ریمیک سایلنت هیل ۲ موفق به ارائه‌ی نسخه‌ای به‌روز و ارزشمند از یک بازی درخشان و تاثیرگذار شده است.

برای اینکه خودمان ببینیم آیا واقعا ریمیک سایلنت هیل 2 اثری قابل توجه و لایق تجربه است یا نه، در سریع‌ترین زمان ممکن با جیمز ساندرلند همراه شدیم؛ تا گام به گام در دل فضاسازی دلهره‌آور اثر غرق شویم، مبارزه با موجودات خون‌آلود و کریه بازی را تجربه کنیم، برای حل پازل‌ها همه‌جا را بگردیم و به همین بهانه‌ها از شهر سایلنت هیل بترسیم. من و آراییس بدون اینکه نسخه ریمیک Silent Hill 2 را تجربه کرده باشیم، مشغول ضبط نیم‌نگاه شدیم تا واقعا حس‌وحال‌مان در تجربه‌ی دو ساعت آغازین بازی را با شما به اشتراک بگذاریم.

پخش از رسانه

لطفا برای حمایت از زومجی در یوتیوب تماشا کنید

نظر شما چیست؟ برای تجربه‌ی ریمیک سایلنت هیل ۲ هیجان‌زده هستید یا علاقه‌ای به آن ندارید؟ دیدگاه خود درباره‌ی این بازی و همین‌طور راجع‌به نیم‌نگاه جدید زومجی را بنویسید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات