نیم نگاه بازی EA Sports FC 25 | لذت ناب فوتبال با اسطوره‌ها

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
نیم نگاه بازی EA Sports FC 25 | لذت ناب فوتبال با اسطوره‌ها
واکنش‌ها به بازی EA Sports FC 25 متنوع است. عده‌ای آن را پیشرفت خوبی نسبت به نسخه سال پیش می‌دانند و برخی دیگر نیز از آن رضایت کافی ندارند.
تبلیغات

فصل پاییز رسید و زمان عرضه بازی‌های مختلف شرکت‌های متنوع بازی‌سازی هم همراه آن آمد. همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، در روزهای شلوغ دنیای ویدیو گیم به سر می‌بریم و آثار جدید یکی پس از دیگری از راه می‌رسند.

ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ که حسابی طرفداران این مجموعه را شوکه کرد. جدیدترین بازی مجموعه کال آو دیوتی نیز با نام بلک آپس ۶ به‌زودی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر نیز جدیدترین نسخه بازی EA Sports FC یا همان فیفا دوست‌داشتنی خودمان هم از راه رسید.

بازی EA Sports FC 25 ویژگی‌های جدیدی مثل حالت راش را به این مجموعه اضافی کرده است. انیمیشن‌های بازیکنان کمی نرم‌تر هستند و سیستم ترکیب‌ چیدن و تعریف تاکتیک‌های متنوع آن دستخوش تغییرات زیادی شده است. در این ویدیو من به‌همراه رضا حیدری نسب به تجربه این بازی پرداختیم و بخش‌های متنوع آن را به شما نمایش دادیم. در ادامه از شما عزیزان دعوت می‌کنم تا نیم نگاه بازی EA Sports FC 25 را تماشا کنید.

حامی نیم نگاه زومجی از بازی FC 25 تک سیرو است. شما می‌توانید برای خرید دیسک بازی FC25 PS5 به این فروشگاه مراجعه کنید.

پخش از رسانه

نظر شما چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات