مزایای اکانت قانونی PS4 بجای اکانت هکی | گیم استور

شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
2024-6-123-8
فروشگاه «گیم استور» در این مقاله، بررسی می‌کند که چرا خرید اکانت قانونی PS4 بهتر از هکی است.
تبلیغات

باید بدانید که اکانت‌های قانونی همان‌طور که از نامش پیدا است به‌صورت قانونی خریداری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند و هیچ مشکلی هم در هنگام استفاده از آن‌ها ایجاد نمی‌شود؛ اما دارای تفاوت‌های چشمگیری با اکانت‌های قانونی هستند که موجب می‌شود برتر بودن اکانت قانونی ثابت شود. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بگوییم چرا اکانت قانونی PS4 بهتر از هکی است؟

استفاده از اکانت قانونی و هکی برای گیمرها در کنسول پلی استیشن 4 به‌دلیل وجود بازی‌های آنلاین جذاب و قوانین سختگیرانه سونی و پلی استیشن هرروزه در حال رشده است؛ اما سؤال مهم این است که چرا اکانت قانونی PS4 بهتر از هکی است؟ تفاوت این دو نوع اکانت در بازی‌های پلی استیشن 4 چیست؟ باید بدانید که اکانت‌های قانونی همان‌طور که از نامش پیدا است به‌صورت قانونی خریداری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند و هیچ مشکلی هم در هنگام استفاده از آن‌ها ایجاد نمی‌شود؛ اما دارای تفاوت‌های چشمگیری با اکانت‌های قانونی هستند که موجب می‌شود برتر بودن اکانت قانونی ثابت شود. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بگوییم چرااکانت قانونی پلی استیشن 4بهتر از هکی است؟

اکانت قانونی PS4 چیست؟

پیش از اینکه بدانید چرا اکانت قانونی PS4 بهتر از هکی است؟ بهتر است با چیستی و مشخصات یک اکانت قانونی به‌طور دقیق آشنا شوید. اکانت قانونی PS4 با ظرفیت‌های 1، 2 و 3 برای خرید توسط گیمرها در دسترس است تا در هنگام بازی اکانت آن‌ها مسدود نشود و با مشکل بن شدن کنسول خود سروکله نزنند.

همان‌طور که از نام این دسته از اکانت‌ها مشخص است، شما به‌صورت قانونی آن‌ها را تهیه و خریداری می‌کنید و مشکلی از سمت سونی یا صاحب اصلی اکانت نخواهید داشت؛ چرا که این اکانت اختصاصی برای شما است و هرگز دچار مشکل بدن شدن یا قفل شدن بازی پلی استیشن خود نخواهید شد. به‌طور کلی سه نوع ظرفیت در این دسته از اکانت‌ها تعریف شده‌اند:

  • اکانت ظرفیت 1: اکانت ظرفیت 1 برای شما امکانی فراهم می‌کند تا بتوانید فقط به‌صورت آفلاین مشغول بازی شوید. این ظرفیت، ارزان‌ترین ظرفیت یک اکانت قانونی است و افرادی کمی به سمت خرید آن می‌روند.
  • اکانت ظرفیت 2: اکانت ظرفیت 2 در هر کنسولی پرطرفدارترین ظرفیت اکانت‌های قانونی است؛ چرا که این ظرفیت به شما اجازه می‌دهد در هر دو حالت آنلاین و آفلاین در حال بازی باشید. بخش آنلاین بازی‌های کنسولی امروزه بسیار مورد توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. این اکانت از امکانات بیشتری برخوردار است و البته قیمت اکانت قانونی ظرفیت 2 از دو ظرفیت دیگر بیشتر است.
  • اکانت ظرفیت 3: اکانت ظرفیت 3 نسبت به ظرفیت 2 محبوبیت کم‌تری دارد. توجه داشته باشید که این نوع ظرفیت فقط شرایط بازی را به‌صورت آنلاین برای هر گیمری فراهم می‌کند.
2024-6-456-6

اکانت هکی PS4 چیست؟

حالا باید با ویژگی‌های یک اکانت هکی هم آشنا شوید تا بتوانید به‌راحتی درک کنید چرا اکانت قانونی PS4 بهتر از هکی است؟ این دسته از اکانت‌های بازی روشی هستند تا مشکلات اتصال با اکانت‌های قانونی و قیمت بالای آن‌ها را دور بزنند و متاسفانه بسیاری از فروشندگان این روش را بدون توجه به مشکلات و عواقب آن پیشنهاد می‌دهند. اکانت هکی درواقع اکانت قانونی ظرفیت دومی است که با استفاده از آن هم به‌صورت آفلاین در بخش داستانی و هم به‌صورت آنلاین در بخش مولتی پلیر می‌توان بازی کرد. اکانت‌های هکی دارای قیمتی اقتصادی هستند؛ اما در عوض، خطرات و مشکلاتی را هم برای شما فراهم می‌کنند که در ادامه به ذکر آن‌ها خواهی پرداخت.

چرا اکانت قانونی PS4 بهتر از هکی است؟

حالا که می‌دانید اکانت قانونی و اکانت هکی دارای چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی هستند، بهتر است با تفاوت‌های این دو نوع اکانت نیز آشنا شوید تا بدانید چرا اکانت قانونی PS4 بهتر از هکی است؟ همان‌طور که تاکنون متوجه شدید، اکانت‌های هکی در نقطه مقابل اکانت‌های قانونی قرار گرفته‌اند. درواقع، اکانت‌های هکی همان اکانت‌های قانونی کرک شده‌ای هستند که مورد استفاده برخی افراد قرار گرفته‌اند؛ اما خطرات بسیار زیادی در حین استفاده از این دسته از اکانت‌ها در میان است که نمی‌توان به هیچ وجه به آن‌ها اطمینان کرد.

ازاین‌رو، در فهرست زیر تفاوت‌های اکانت هکی و اکانت قانونی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را ذکر کرده‌ایم تا باتوجه‌به آن‌ها بدانید چرا اکانت قانونی PS4 بهتر از هکی است؟

  • مطمئن بودن اکانت‌های قانونی نسبت به هکی
  • مسدود و بن نشدن اکانت و کنسول در اکانت‌های قانونی
  • ارائه گارانتی‌های چند ساله یا مادام‌العمر در اکانت‌های قانونی
  • قیمت بالای اکانت قانونی کنسول نسبت به اکانت‌های هکی
  • امکان ذخیره مراحل و قابلیت‌ها در اکانت‌های قانونی به‌صورت مادام و بدون احتمال هیچگونه مشکلی
2024-6-78940

جمع بندی

باتوجه‌به توضیحات ذکر شده و بررسی ویژگی‌های هر دو نوع اکانت، حالا می‌دانید که چرا اکانت قانونی PS4 بهتر از هکی است؟ انتخاب عاقلانه این است که به سراغخرید اکانت قانونی PS4و PS5 بروید. در این مسیر، کافی است به فروشگاه معتبر و تایید شدهگیم استورمراجعه کنید تا به‌صورت ایمن، خریدی باکیفیت و تضمین شده را تجربه کنید. کافی است فهرست اکانت‌های قانونی موجود در فروشگاه را مشاهده کرده و پس از یافتن بازی مورد نظر خود، اکانت قانونی آن را در ظرفیت مورد نظر خریداری کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات