نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰

با نصب ردیاب امنیت ماشینتو چند برابر کن + آموزش برتر ایمن

«برتر ایمن» در این مقاله به‌سراغ مقوله ردیاب و برتری‌های استفاده از GPS می‌گوید.

یکی از بهترین راه‌های بالا بردن امنیت خودرو و موتورسیکلت نصب ردیاب هستش، با نصب ردیاب دیگه نگران سرقتشون نیستی چرا که با گوشی میتونی موقعیت دقیق وسیله نقلیتو ببینی از کلی قابلیت جذاب بهره‌مند بشی?

اگه امنیت ماشین یا موتورسیکلتت برات خیلی مهمه تا آخر این مقاله همراه من باش تا بهت بگم چجوری با نصب ردیاب میتونی امنیتشونو کاملا تضمین کنی و با خیال راحت هر جا که دلت خواست خودروتو پارک کنی و بری به زندگیت برسی . سلام علی اکبر مهدوی هستم موسس سایت برتر ایمن مرجع تخصصی فروش انواع سیستم‌های امنیتی خودرو و موتور سیکلت از جمله ردیاب و دزدگیر ✌

ردیاب چیست ؟

بذارید با نام GPS شروع کنم براتون که مخفف عبارت Global Positioning System هستش. اگه بخوام یکمی کتابی براتون توضیح بدم باید بگم که در هسته فناوری GPS، ماهواره هایی قرار دارند که به دور زمین می چرخند

و با یکدیگر و سیستم‌های زمینی ارتباط برقرار می‌کنند. تمایز اولیه بین ردیاب‌های GPS 2G، 3G، LTE (4G) و منحصر‌به‌فرد ماهواره‌ای در نحوه انتقال داده‌های موقعیت مکانی به کاربر مشهود است. این ردیاب ها با استفاده

از شبکه‌های سلولی (2G، 3G، یا LTE/4G)، داده های مکان به‌دست آمده را از ماهواره های GPS به کاربر منتقل می‌کنند.

فناوری GPS به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده و اطلاعات موقعیت مکانی دقیق هر چیزی رو در اختیار ما قرار میده و طیف گسترده ای از برنامه ها را از تعیین محل نگه‌داری یک شی گرفته تا ردیابی مکان ها را پوشش میده.

این روزها، GPS را می‌توان برای هر چیزی استفاده کرد، از تمرینات نظامی در سراسر جهان گرفته تا ارائه مسیرهایی که به راننده کمک می‌کند، تا سریع و ایمن به مکان مورد نظر خود برسه و همینطور می‌توانیم پرکاربرد ترین استفاده

از جی پی اس خودرو رو بالا بردن امنیت خودرو و موتور سیکلت نام ببریم که این روز ها در بیشتر کشور ها یکی از بهترین راه‌های امنیتی برای وسیله نقلیه به شمار میره مخصوصا در ایران که امار سرقت ماشین و موتور سیکلت بسیار بالا رفته.

مزایای ردیاب برای وسایل نقلیه چیست ؟

اولین و بهترین ویژگی ردیاب جلوگیری از سرقت یا پیدا کردن وسیله نقلیه به سرقت رفته است، این ویژگی ردیاب ها آن‌ها را نسبت به دزدگیر ماشین متمایز می‌کند. یکی دیگه از مزایای ردیاب ماشیناین است که امکان ارسال پیام های امنیتی و حتی تماس گرفتن با شما را دارد ، برای مثال وقتی در ماشین شما باز می‌شود ردیاب ازطریق سیم کارتی گه داخلش قرار دادین با شما تماس میگیره و شمارو مطلع میکنه یا حتی اگه کسی قصد دزدیدن باتری ماشین یا موتور سیکلت شمارو داشته باشد به محض قطع شدن برق با شما تماس میگیره .

یکی دیگه از ویژگی‌های جالب و البته کاربردی رد یاب قابلبت شنود اونه که شما میتونید با استفاده از میکروفونی که داخل ردیاب قرار داره صداهای داخل کابین ماشین رو شنود کنید . این همه ویژگی داره ردیاب ، به نظر شما بهترین ویژگی اون چی میتونه باشد !؟ به نظر که قابلیت موقعیت یابی لحظه ای خودرو یکی از جذاب ترین امکانات ردیاب هستش که خیالمونو میتونه راحت بکنه ، این روزا ردیاب خودرو تلتونیکا FMB920 که به جرعت می‌شود گفت بهترین ردیاب بازار هستش تمام این امکانات رو داره و از همه مهم‌تر هیچ ردیاب خارجی دیگه ای به گرد پای تلتونیکا هم نمیرسه 😉

چرا ردیاب تلتونیکا FMB920 انقدر محبوب است ؟

Teltonika FMB920 یک ردیاب کوچک و هوشمند است که از قابلیت بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند و دارای آنتن های GNSS و GSM و یک باتری پشتیبان است که وقتی سیم های برق ردیاب قطع شود یا باتری وسیله نقلیه جدا شود اول اینکه به شما هشدار می‌دهد و همینطور تا 24 ساعت روشن میماند، این مدل جمع و جور، قابل اعتماد، دقیق و بادوام است. تمام رابط هایی که دارد برای ردیابی دقیق کافی است. اپلیکیشن قدرتمند آن می‌تواند در مواقع احتراق، باز شدن در یا روشن شدن خودرو به شما اطلاع دهد و همینطور خاموش کردن خودرو از راه دور هم ازطریق اپلیکیشن انجام می‌شود. به‌طور کلی ردیاب خودرو تلتونیکا fmb920 می‌تواند کاملاً با هر ناوگانی سازگار شود و یک انتخاب عالی برای مدیریت مسیر و ردیابی انواع وسیله نقلیه است.

انواع هشدار هایی که ردیاب به ما می‌دهد

  1. هشدار ضربه : اگر به هر دلیلی به خودروی شما با هر جسمی ضربه‌ای وارد بشه، ردیاب به شما هشدار یا پیامکی ارسال می‌کند تا شما از وقوع حادثه مطلع شوید و همینطور حساسیت ضربه را نیز خودتون می تونید تنظیم کنید.
  2. هشدار حرکت و روشن شدن خودرو : در صورتی که سارقان اقدام به روشن کردن خودرو و حرکت دادن آن کنند و تلاش کنند ماشین شما را بدزدند، ردیاب خودرو این عمل را تشخیص می‌دهد و به شما هشداری می‌فرستد. این ویژگی ردیاب به شما اجازه می‌دهد تا سریعاً اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرقت را انجام دهید و یک جورایی خودروی شما غیر قابل سرقت می‌شود.
  3. هشدار قطع برق خارجی و قطع برق خودرو : در مواقع ناگهانی ممکن است برق خودروی شما قطع شود یا باتری خودرو به سرقت برود اما ردیاب با توانایی تشخیص این مسئله، به شما اطلاع می‌دهد تا بتوانید در مواقع ضروری اقدامات لازم را انجام دهید.
  4. هشدار باز شدن در خودرو : ردیاب خودرو هوشمند است و توانایی تشخیص باز بودن در خودرو را دارد. اگر در خودرو باز شود، ردیاب به شما هشداری ارسال می‌کند . این ویژگی اهمیت زیادی در حفظ ایمنی ماشین دارد.
  5. هشدار عبور از محدوده مجاز جغرافیایی : ردیاب‌ها مجهز به ویژگی جئوفنسینگ هستند. زمانی‌که ردیاب را روی خودرو نصب می‌کنید، می‌توانید برای آن محدوده جغرافیایی مجاز برای حرکت تعریف کنید تا در صورتی که راننده خودرو از این محدوده خارج شد، به شما هشداری ارسال شود. این ویژگی در زمان سرقت خودرو نیز کاربردی است.
  6. هشدار عبور از محدوده سرعت مجاز : علاوه‌بر هشدار عبور از محدوده حرکت، ردیاب امکان ارسال هشدار عبور از سرعت مجاز را هم دارد. شما می‌توانید برای ردیاب محدوده سرعت تعریف کنید و در صورتی که راننده خودرو از این محدوده سرعت تخطی کند، هشداری برای شما به‌صورت اس‌ام‌اس ارسال می‌شود.

ردیاب ایرانی بخریم یا خارجی ؟

ردیاب هایی که در ایران مونتاژ می‌شوند ممکن است پس از گذشت زمان خرابی هایی در آن‌ها مشاهده کنیم یا حتی هنگام نصب هم با اشکال و خرابی مواجه شویم و آن را میتوانیم به‌راحتی مرجوع کنیم و یک ردیاب دیگر بگیریم یا حتی پولمون رو پس بگیریم یعنی میخوام بگم که درسته ممکنه با خرابی مواجه بشیم اما انقدر پشتیبانی ردیاب های ایرانی قوی هستند که مشکل هارو کامل پوشش دادند، اما از سوی دیگر ردیاب های خارجی پشتیبانی نسبتا ضعیف تری دارند اما خرابی در آن‌ها اصلا وجود ندارد و میتوانم به جرعت بگم که ردیاب های خارجی از جمله تلتونیکا fmb920 جزو با دوام ترین ردیاب های حال حاضر بازار هستند و به‌صورت عمری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

دانستنی : تمام سازمان های دولتی و خصوصی به‌صورت یکپارچه از ردیاب تلتونیکا fmb920 در خودرو ها و موتورسیکلت هایشان استفاده کرده‌اند، از جمله سازمان خاتم سپاه، سازمان آب و فاضلاب، سایپا و ...

سخن آخر

اگه میخوای خیال خودتو از بابت امتیت ماشین و موتورسیکلتت راحت کنی و همینطور از یسری قابلیت کاربردی بهره‌مند بشی بدون شک از رد یاب استفاده کن ، برتر ایمن مرجع تخصصی فروش انواع سیستم‌های امنیتی در ایران.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده