نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰

بازی تلگرامی یس کوین در کیف پول من

صرافی دیجیتال «کیف پول من» در این مقاله به‌معرفی بازی تلگرامی یس کوین می‌پردازد.

پس از جنجال بزرگی که نات کوین در دنیای کریپتوکارنسی به راه انداخت و از پتانسیل کاربران شبکه اجتماعی تلگرام برای پیشرفت خود استفاده کرد، تعدادی پروژه کلیکی جدید در تلگرام سر برآوردند که یکی از نمونه‌های موفق این بازی‌های کلیکی، یس کوین (Yescoin) نام دارد که در انتخاب نام خود گویا طعنه‌ای هم به رمزارز رقیب خود نات کوین (Notcoin) زده است. این بازی که حالا مرز تعداد کاربر 20 میلیونی را پشت سر گذاشته، بیشتر از قبل از سوی کاربران جدی گرفته می‌شود و آن را می‌توان هم‌ردیف با همستر کامبت (Hamster Kombat) و تپ سواپ (TapSwap) قرار داد. البته در حال حاضر سه ربات تلگرامی با عنوان یس کوین فعالیت می‌کنند که دو مورد از آن‌ها جعلی است؛ پس با ما همراه باشید تا با ربات یس کوین اصلی بیشتر آشنا شوید.

معرفی بازی تلگرامی یس کوین (Yescoin)

بازی تلگرامی یس کوین دنباله‌رو بازی نات کوین بوده و براساس اعلام رسمی تیم توسعه‌دهنده این پروژه قرار است توکن آن روی شبکه بلاکچین TON عرضه شود. البته به نظر بسیاری از کاربران، شرکت در این ایردراپ ارز دیجیتال در مقایسه با سایر ایردراپ‌های موجود در تلگرام، دشوارتر و چالشی‌تر است؛ چراکه در این بازی همچون نات کوین، همستر کامبت و تپ سواپ، سکه در وسط اسکرین صفحه قرار نگرفته و برای دریافت کوین باید انگشت خود را روی صفحه بکشید و درواقع سکه‌های یس کوین در تمام صفحه پخش شده‌اند. در نتیجه به‌دلیل نداشتن جای ثابت برای سکه‌ها امکان استفاده از برنامه‌های Auto Clicker وجود ندارد.

البته در سایر بازی‌های کلیکی تلگرامی نیز توصیه بر عدم استفاده از برنامه‌های کلیک خودکار است؛ چراکه تجربه نشان داده این ربات‌ها نسبت به چنین امری حساس هستند و هم در نات کوین و هم در تپ سواپ شاهد بسته شدن حساب کسانی بودیم که از چنین نرم‌افزارهایی برای استخراج کوین استفاده کرده بودند. توجه داشته باشید که آدرس اصلی یس کوین @theYescoin_bot بوده و مابقی بازی‌های هم‌نام با یس کوین فاقد ارزش و اعتبار هستند.

ناگفته نماند که هیچ تضمینی مبنی بر اینکه یس کوین نیز همچون نات کوین آورده مالی داشته باشد وجود ندارد و سود حاصل از شرکت در این ایردراپ‌ها را نمی‌توان با سود خرید و فروش ارز دیجیتال مقایسه کرد؛ در نتیجه اگر به‌دنبال کسب سود کلان از بازار سودآور رمزارزها هستید بهتر است پس از دریافت آموزش اصولی نحوه ترید و تحلیل به این بازار ورود کنید و به بازی‌های ضربه بزن و کسب درآمد کن تلگرامی صرفاً به چشم یک سرگرمی نگاه کنید که ممکن است آورده مالی نسبتاً خوبی نیز برای‌تان داشته باشد.

یس کوین چه زمانی فهرست خواهد شد؟

یکی از سوالات مهم درباره بازی‌های کلیکی تلگرام به بحث زمان فهرست شدن آن‌ها مربوط می‌شود. به گزارش صرافی کیف پول من، به‌تازگی امکان اتصال کیف پول رمزارزی به یس کوین فراهم شده و هرچند که این بازی فعلاً در مرحله جمع‌آوری و استخراج توکن‌های یس کوین متوقف شده است؛ اما اضافه شدن این آیتم نشان از نزدیک بودن زمان فهرست شدن آن دارد. البته ناگفته نماند که این مسئله دیر اضافه شدن قابلیت اتصال به والت، نقدی به یس کوین وارد نمی‌کند؛ چراکه تمامی بازی‌های کریپتویی تلگرام پس از گذشت مدت زمان زیادی قابلیت اتصال به کیف پول رمزارزی را در داخل ربات در نظر گرفتند.

از سوی دیگر باید توجه داشت که تیم توسعه‌دهنده یس کوین همچنان هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر زمان فهرست شدن توکن این پروژه نیز منتشر نکرده‌اند و این موضوع خبر خوبی برای آن دسته از کاربرانی است که از این بازی جا مانده‌اند؛ چراکه همچنان فرصت کافی برای شرکت در این بازی و کسب کوین رایگان را خواهند داشت. به‌طور کلی باتوجه‌به جامعه آماری 20 میلیونی این ربات تلگرامی و شهرت یافتن آن، پیش‌بینی می‌شود که توکن یس کوین نیز در صرافی‌های معتبر و بزرگ دنیای کریپتو کارنسی فهرست شود.

به یاد داشته باشید که توکن احتمالی یس کوین در دسته میم کوین‌ها قرار خواهد گرفت که سرمایه اصلی چنین رمزارزهایی وفاداری اعضای جامعه به آن‌هاست؛ در نتیجه قیمت هر واحد از یس کوین در زمان عرضه اولیه به تعداد کاربران و همچنین نحوه عرضه و آزادسازی توکن‌ها از سوی تیم توسعه‌دهنده بستگی خواهد داشت. طبیعتاً اگر اعضای تیم توسعه‌دهنده فرایند آزادسازی مرحله‌ای را در پیش بگیرند، با کاهش فشار فروش در روزهای ابتدایی عرضه، افت قیمت کمتری رخ داده و چه بسا شاهد پامپ قیمتی نیز باشیم.

نحوه کسب کوین رایگان از بازی یس کوین

برای کسب کوین رایگان از بازی تلگرامی یس کوین کافی است به آیدی این ربات مراجعه کرده و روی استارت کلیک کنید. در قسمت پایین پیام خوش آمد، گزینه «Play Yescoin» در نظر گرفته شده است که با لمس آن وارد محیط بازی خواهید شد. حال روی سکه‌ها ضربه بزنید یا انگشت خود را روی آن‌ها بکشید تا کار استخراج کوین‌ها صورت پذیرد. البته ناگفته نماند که در قسمت پایین صفحه میزان انرژی شما که برای استخراج و ماین کوین‌ها باقی مانده است، نشان داده می‌شود و در صورت تمام شدن انرژی، می‌توانید با مراجعه به قسمت «Boost» روزانه 3 باکس شارژ رایگان دریافت کنید.

دقت کنید که با تداوم استخراج یس کوین‌ها لیگ شما تغییر پیدا کرده و در ازای این تغییر لیگ نیز جوایز و پاداش‌های بیشتری را دریافت خواهید کرد. علاوه‌بر مورد ضربه زدن و ارتقا سطح لیگ می‌توانید از گزینه‌های «Earn» و «Frens» نیز به منظور کسب کوین‌های بیشتر کمک بگیرید. در بخش Earn ربات، تسک‌ها و چالش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که در صورت انجام هر یک از آن‌ها تعداد کوین خوبی دریافت می‌کنید. به‌عنوان مثال یکی از این تسک‌ها اتصال کیف پول رمزارزی به این ربات است که در ازای انجام چنین کاری 500 هزار کوین پاداش می‌گیرید.

بخش «Frens» نیز به دعوت از دوستان اختصاص پیدا کرده است که در ازای هر کاربری که با لینک شما به این بازی می‌پیوندد حدوداً 100 هزار سکه به شما پاداش داده خواهد شد و اگر چنانچه این عضو جدید از اعضای پرمیومی تلگرام باشد میزان پاداش از 100 هزار به 500 هزار افزایش پیدا خواهد کرد.

آیا ایرانیان می‌توانند از بازی تلگرامی یس کوین کسب درآمد کنند؟

یکی از موضوعات مهم پیرامون انجام بازی‌های تلگرامی و کسب درآمد از آن‌ها به بحث تحریم‌های مالی مربوط می‌شود. اگر سری به اینستاگرام بزنید عده‌ای با کوبیدن بر این طبل که به‌دلیل وجود تحریم‌ها انجام بازی‌های کلیکی تلگرام کسب درآمدی برای بازیکنان ایرانی این بازی‌ها نخواهد داشت، قصد ناامید کردن این کاربران را دارند؛ اما آیا چنین چیزی واقعیت دارد؟ متاسفانه تحریم‌های بین‌المللی بر تمامی فعالیت‌های کاربران ایرانی در سطح اینترنت تاثیر گذاشته و حتی بسیاری از صرافی‌های بین‌المللی نظیر Binance نه‌تنها هیچ خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌کنند، بلکه در صورتی که متوجه هویت ایرانی کاربر و موقعیت مکانی اصلی او گردند، بلافاصله اکانت را بن و دارایی‌های موجود در آن را بلوکه می‌کنند.

اما این موضوع بخشی از ماجراست و نه تمام ماجرا! چندین سال است که برخی از صرافی‌های معتبر ایرانی نظیر کیف پول من این روند را تغییر داده‌اند و فرقی نمی‌کند که قصد پیش‌فروش یس کوین را داشته باشید یا بخواهید نات کوین‌های خود را به فروش برسانید، این صرافی به‌راحتی می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. صرافی کیف پول من یکی از امن‌ترین صرافی‌های ایرانی بوده که سابقه هیچ حمله هکری موثری به آن وجود ندارد و علت این موضوع را نیز می‌توان در تیم خبره امنیت این صرافی جست‌وجو کرد که دائماً در حال به‌روزرسانی الگوریتم‌های امنیتی هستند.

از سوی دیگر، پویایی تیم این صرافی موجب شده تا بیش از 4 هزار ارز دیجیتال در این صرافی فهرست شود و به همین علت نیز در میان 10 صرافی برتر جهانی جای بگیرد؛ در نتیجه اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری روی یک ارز دیجیتالی هستید که به‌تازگی به بازار عرضه شده است، کیف پول من همان صرافی است که به آن نیاز دارید. نکته جالب‌تر اینکه صرافی کیف پول من از هیچ یک از تحریم‌های بین‌المللی تبعیت نمی‌کند و امکان خرید و فروش ریالی رمزارزها نیز در آن وجود دارد؛ یعنی پس از فروش رمزارزهای خود می‌توانید مستقیماً و به‌صورت کاملاً قانونی پول دریافتی از فروش این ارزهای دیجیتالی را به حساب بانکی خود در ایران منتقل کنید.

ناگفته نماند که صرافی کیف پول من بیش از سایر صرافی‌ها روی اخبار بازی‌های کریپتویی تلگرام متمرکز بوده و این موضوع خود قرینه‌ای بر احتمال فهرست شدن یس کوین در این صرافی ایرانی است. از سوی دیگر نباید این نکته را نیز فراموش کرد که کیف پول من اولین صرافی ایرانی بود که نات کوین را به فهرست رمزارزهای خود افزود و امکان کسب درآمد از آن را برای کاربران ایرانی فراهم کرد.

بلاگ کیف پول من؛ بهترین مرجع برای پیگیری اخبار موثق یس کوین!

همان‌طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، همچنان فرصت کافی برای مشارکت در بازی تلگرامی یس کوین وجود دارد و اگر هنوز این بازی را شروع نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به ربات @theYescoin_bot این بازی را شروع کنید و ازطریق ضربه زدن روی سکه‌ها، دعوت از دوستان و انجام تسک‌های بخش Earn کوین‌های رایگان این بازی را دریافت و در ایردراپ آن شرکت کنید. ناگفته نماند که اگر به‌دنبال دسترسی سریع به اخبار تمامی بازی‌های کلیکی تلگرام و به‌ویژه یس کوین، همستر کامبت و تپ سواپ هستید، حتماً روزانه بلاگ خبری کیف پول من را چک کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده