نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰

اعلام قیمت سئو سایت تابان شهر به همراه شرح خدمات سئو در تیر 1403

شرکت «تابان شهر» در این مقاله به‌تشریح خدمات و پلن‌های قیمتی سئو در این مجموعه پرداخته است.

شرکت تابان شهر، با تکیه بر دانش و تجربه‌ ی متخصصان سئو خود و همچنین ارائه مشاوره سئو، به صاحبان کسب ‌و کارها کمک می‌کند تا با بهبود رتبه سایت در نتایج جست‌وجو و جذب مخاطبان هدفمند، به رشد و توسعه در دنیای دیجیتال دست یابند. در ادامه این مطلب، به تشریح جزئیات خدمات و پلن‌ های قیمتی سئو مجموعه تابان شهر می‌پردازیم.

هزینه سئو سایت در تابان شهر چه قدر است؟

  1. پکیج برنزی سئو تابان شهر، برای بهینه‌سازی سه کلمه کلیدی، برای کسب و کارهای کوچک و محلی که به‌دنبال افزایش دیده شدن در نتایج جست‌وجو هستند، طراحی شده است. این پکیج با تمرکز بر سئوی فنی و داخلی توسط سئو کار سایت ، زیرساخت وب سایت شما را بهینه می‌کند و با تولید محتوای مرتبط با خدمات شما، به بهبود رتبه سایت در موتور های جست‌وجو کمک می‌کند.
  2. پکیج نقره‌ای سئو تابان شهر، برای کسب‌و‌کار هایی که در حوزه ‌های رقابتی فعالیت می‌کنند و به‌دنبال کسب رتبه بالا در نتایج جست‌وجو برای کلمات کلیدی مهم هستند، طراحی شده است. این پکیج برای سئو سه کلمه کلیدی و با تمرکز بر سئوی خارجی و داخلی و بهره‌گیری از افراد با تجربه متخصص سئو، به شما کمک می‌کند تا در این بازار رقابتی به صفحه اول گوگل برسید.
  3. پکیج طلایی سئو تابان شهر برای کسب‌ و کارهایی که در بازارهای بسیار رقابتی فعالیت می‌کنند، ایده‌آل است و خدمات آن برای سه کلمه کلیدی به سختی 20 به بالا و پوشش جامع سئوی فنی، داخلی و خارجی توسط سئو کار سایت را شامل می‌شود. اگر به‌عنوان مثال یک شرکت فعال در بازار آهن بخواهد در جستجوی عباراتی مانند قیمت تیرآهن، ورق سیاه یا میلگرد آجدار در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد، از ویژگی‌ های یک متخصص سئو است که بتواند با بهینه ‌سازی فنی، تولید محتوای تخصصی، لینک ‌سازی حرفه‌ای و غیره به این هدف دست یابد.

آشنایی با خدمات مشاوره و پکیج ویژه تابان شهر

علاوه‌بر پکیج های سئو سایت که در بالا توضیح مختصری از آن‌ها دادیم، تابان شهر خدمات مشاوره سئو نیز ارائه می‌دهد. این خدمات ضمن ارائه راهنمایی های لازم، تنها به مشاوره و دادن راه‌حل ها محدود نمی ماند و تیم تابان شهر در تمام مراحل اجرای استراتژی سئو درکنار مشتریان خود خواهند بود.

درکنار "مشاوره سئو" برای کسب ‌و کارهایی که به‌دنبال یک راه‌ حل جامع و شخصی‌ سازی ‌شده برای سئو هستند، تابان شهر پکیج ویژه سئو را ارائه می‌دهد. این پکیج، ترکیبی از تمامی امکانات پکیج ‌های قبلی را با امکان افزودن قابلیت‌ های دلخواه شما به ارمغان می‌آورد. با انتخاب تعداد کلمات کلیدی مورد نظر خود، می‌توانید بهینه ‌سازی کاملی برای سایت خود داشته باشید. همکاری موفق تابان شهر با برند هایی چون سافتلن و ایران رادیاتور گواهی بر اثربخشی این پکیج و خدمات مشاوره در افزایش رتبه و ترافیک سایت است.

نحوه قیمت گذاری سئو سایت در تابان شهر چگونه است؟

به‌صورت کلی هزینه سئو سایت تابان شهر در تیر ماه سال 1403 برای خدماتی که یک وب سایت ارائه می‌دهد، از پنج میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به نوع سختی کلمات ، میزان رقابت و تعداد کلمات می‌تواند تا چند ده میلیون یا حتی صد میلیون هم برسد در ادامه با ذکر مثال توضیحات بیشتری ارائه می دهیم.

در هر حوزه‌ ای، کلمات کلیدی با سختی متفاوتی وجود دارند. برای مثال، یک کسب ‌و کار فروش بلیط هواپیما را در نظر بگیرید، اگر بخواهند در نتایج جستجوی گوگل برای عبارت خرید بلیط هواپیما در صفحه اول قرار بگیرند، باید سئو و بهینه‌سازی دقیقی توسط متخصص سئو برای این کلمه کلیدی درکنار صرف زمان و هزینه بیشتر انجام شود تا به نتایج مطلوب دسته پیدا کنند. به این خاطر که این کلمه کلیدی به‌دلیل حجم بالای جست‌وجو و رقابت شدید بین وب ‌سایت‌ های آژانس هواپیمایی، ایرلاین ‌ها و موتور های جستجوی پرواز، سختی بسیار بالایی دارد.

از طرفی، سختی کلمه یک کسب‌و‌کار محلی مانند ارائه‌دهنده خدمات سقف کشسان در تنکابن، به‌دلیل محدود بودن منطقه جغرافیایی و رقابت ناچیز، بسیار کمتر خواهد بود و بهینه‌سازی آن نیازمند زمان و هزینه کمتری است. هم چنین به این نکته هم اشاره شود که وضعیت فعلی وب سایت نیز می‌تواند در قیمت سئو تاثیر داشته باشد به این صورت که اگر وب سایت به‌طور کلی از نظر سئو وضعیت مناسبی نداشته باشد نیاز به کار بیشتری برای بهینه‌سازی خواهد داشت

در نتیجه عوامل تأثیرگذار بر قیمت سئو سایت را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • حوزه فعالیت و رقابت
  • سختی کلمات کلیدی
  • تعداد کلمات کلیدی
  • وضعیت فعلی وب‌سایت
  • اهداف و انتظارات شما

چقدر طول می کشد تا نتایج سئو برای یک سایت قابل رویت باشد؟

به‌طور معمول، مشاهده نتایج قابل‌توجه در سئو، نیازمند صبر و تداوم است. باتوجه‌به تجربه متخصصان سئو سایت تابان شهر به آدرس tabaneshahr.com این زمان معمولاً بین 8 تا 10 ماه به طول می‌انجامد تا تاثیرات چشمگیری در رتبه ‌بندی سایت و افزایش ترافیک مشاهده شود. البته باید توجه داشت که این بازه زمانی می‌تواند تحت تاثیر عواملی مانند سختی کلمات کلیدی و میزان رقابت در حوزه فعالیت، متغیر باشد.

بااین‌حال، حتی در ماه‌ های ابتدایی پس از شروع بهینه‌ سازی، می‌توان نشانه‌ هایی از بهبود را مشاهده کرد. پس از حدود پنج ماه، معمولاً تغییرات مثبتی مانند افزایش بازدید از سایت، افزایش تماس‌ های تلفنی از سوی مشتریان بالقوه یا بهبود قابل‌توجه در رتبه کلمات کلیدی در نتایج جست‌وجو قابل مشاهده خواهد بود. این تغییرات مثبت، نوید بخش یک روند رو به رشد برای خدمات سایت هستند که با ادامه‌ی اجرای استراتژی سئو، می‌توانند به افزایش قابل‌توجه ترافیک، بهبود رتبه در کلمات کلیدی اصلی و درنهایت، افزایش فروش و درآمد منجر شوند.

شرح جامع خدمات سئو در تابان شهر

تحلیل و مشاوره : تابان شهر با رویکردی تخصصی و مبتنی بر تحلیل دقیق، ابتدا حوزه کاری مشتری را مورد بررسی قرار داده و سپس باتوجه‌به نیازها و اهداف او، استراتژی سئو و تعرفه مناسب را پیشنهاد می‌دهد.

بهینه‌ سازی کلمات کلیدی : در این مرحله، تمرکز بر بهینه ‌سازی کلمات کلیدی مرتبط با خدمات وب ‌سایت و سایر عبارات کلیدی مرتبط است. این بهینه ‌سازی شامل بهبود ساختار سایت، محتوا، لینک ‌های داخلی و خارجی و سایر عوامل موثر بر سئو می‌شود. هدف نهایی این فرایند، بهبود رتبه وب‌ سایت در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظر و در نتیجه، جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش است. انتخاب کلمات کلیدی نیز باید براساس نیاز مخاطب هدف، میزان جست‌وجو و رقابت کلمات انجام شود تا بتوان پس از مدتی، تاثیر مثبت سئو را مشاهده کرد. در غیر این صورت، ممکن است هزینه‌ های انجام شده بی ‌نتیجه بماند.

برای درک بهتر اهمیت این موضوع، مثالی می ‌زنیم: حوزه کاری تعمیر پکیج را در مد نظر قرار دهید. کاربری که عبارت آموزش تعمیر پکیج با فلان ارور را جست‌وجو می ‌کند، در مقایسه با کاربری که تعمیر پکیج را جست‌وجو می ‌کند، احتمال کمتری دارد که به مشتری تبدیل شود. کاربر دوم به‌دنبال رفع فوری نیاز خود است و به‌دنبال یک تعمیرکار می‌ گردد. بنابراین، یک سئو کار سایت حرفه‌ای باید به‌طور دقیق کلمات کلیدی هدف که منجر به فروش و جذب مشتری می ‌شود، مشخص کند. تمرکز روی کلمات کلیدی آموزشی یا کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا اما نا مرتبط با خدمات شما، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

چک فهرست جامع : یکی از ویژگی‌ های برجسته خدمات سئو تابان شهر، پایبندی به دستورالعمل‌ های رسمی گوگل است. این رویکرد تضمین می‌کند که وب‌ سایت‌ ها با روش ‌های مورد تأیید گوگل و بدون استفاده از تکنیک ‌های کلاه سیاه، به صفحه اول نتایج جست‌وجو صعود کنند. و از جریمه ‌های احتمالی گوگل در امان می‌ماند. در این فرایند، یک چک فهرست جامع از موارد مهمی که باید در وب ‌سایت اجرا شوند، تهیه شده و براساس آن، بهینه ‌سازی ‌های لازم انجام می‌گیرد.

گزارش ‌های ماهانه : گزارش‌های ماهانه، جزئیات اقدامات انجام شده و تأثیرات آن‌ها روی وب‌سایت را ارائه می‌دهند. این گزارش‌ها شامل اطلاعاتی مانند رتبه کلمات کلیدی، میزان ورودی سایت، نرخ تبدیل و سایر معیارهای مهم سئو است که به درک دقیقی از پیشرفت وب‌سایت کمک می‌کند.

به نظر شما، کدام یک از خدمات سئو بیشترین تأثیر را بر بهبود رتبه سایت دارد؟

آیا سئو تضمینی بر ربته برتر در گوگل است؟ گوگل چگونه سایت ‌ها را رتبه ‌بندی می‌کند؟

و پاسخ کوتاه به این سؤال خیر است. هیچ متخصص سئویی نمی‌تواند تضمین قطعی برای کسب رتبه اول در گوگل یا سایر موتورهای جست‌وجو ارائه دهد. الگوریتم‌ های پیچیده و دائماً در حال تغییر موتورهای جست‌وجو، عوامل متعددی را در رتبه ‌بندی وب‌ سایت ‌ها در نظر می‌گیرند.

بااین‌حال، سئو می‌تواند به‌صورت قابل توجهی شانس شما را برای کسب رتبه‌ های بالا افزایش دهد. یک استراتژی سئو حرفه‌ای و اصولی، می‌تواند به بهینه ‌سازی وب‌ سایت شما برای موتور های جست‌وجو کمک کرده و آن را در معرض دید مخاطبان هدف قرار دهد. این امر به نوبه خود می‌تواند منجر به افزایش ترافیک ارگانیک، بهبود نرخ تبدیل و درنهایت، رشد کسب ‌و کار شما شود. اما اساس رتبه بندی گوگل برای سایت‌ها چیست ؟

گوگل با استفاده از صد ها الگوریتم‌ پیچیده ، به ارزیابی مستمر وب‌ سایت ‌ها می‌پردازد تا مرتبط ‌ترین و با کیفیت‌ ترین نتایج را به کاربران نمایش دهد. یکی از فاکتور های اساسی در این رتبه ‌بندی، Dwell Time یا مدت زمان ماندگاری کاربر در یک وب‌ سایت است. این معیار، نشان می‌دهد که آیا محتوای وب‌ سایت نیاز کاربر را برطرف کرده و او را به تعامل بیشتر با سایت ترغیب می‌کند یا خیر. هرچه کاربر زمان بیشتری را در یک سایت صرف کند و با آن تعامل داشته باشد (مثلاً با خواندن مقالات، مشاهده ویدئو ها، یا خرید محصولات)، گوگل این را به‌عنوان نشانه‌ ای از رضایت کاربر و کیفیت بالای سایت تفسیر می‌کند.

چگونه به خدمات سئو سایت یک شرکت اعتماد کنیم؟

قبل از هر چیز، رزومه شرکت را به دقت بررسی کنید. و ببینید چه وب ‌سایت ‌ها و صفحاتی را با چه کلمات کلیدی به نتایج برتر گوگل رسانده ‌اند. این کار به شما نشان می ‌دهد که شرکت در چه حوزه ‌هایی تخصص دارد و تا چه حد در بهینه ‌سازی وب ‌سایت‌ ها موفق بوده است.

می‌توانید با صاحبان وب ‌سایت ‌هایی که سایت آن‌ها توسط شرکت ارائه‌دهنده خدمات سئو، بهینه‌ سازی شده‌ است، تماس بگیرید و از میزان رضایت آن‌ ها و تاثیر سئو بر فروش و ترافیک وب‌ سایتشان سؤال کنید. این کار به شما دید واقع ‌بینانه ‌ای از کیفیت خدمات شرکت می ‌دهد. ضمن اینکه اگر خود شرکت ارائه‌ دهنده خدمات سئو، وب ‌سایت خود را به خوبی بهینه‌ سازی کرده و در نتایج برتر گوگل حضور دارد، این نشانه خوبی است که آن‌ ها به اصول سئو مسلط هستند و می ‌توانند خدمات با کیفیتی ارائه دهند. برای راحتی در جدول زیر می‌توانید این موارد را مشاهده کنید.

شاخص ‌های انتخاب شرکت سئو

توضیحات

بررسی رزومه شرکت

مشاهده و ارزیابی وب‌ سایت‌ ها و صفحات بهینه ‌شده

نتایج بهینه ‌سازی

بررسی سایت ‌ها و کلمات کلیدی بهینه ‌شده

تماس با مشتریان قبلی

سؤال درباره رضایت، تاثیر سئو بر فروش و ترافیک

بهینه ‌سازی وب‌ سایت شرکت

بررسی سئو ‌سایت خود شرکت و حضور در نتایج برتر گوگل

تعرفه سئو

انتخاب شرکت براساس تعرفه و کیفیت خدمات

جمع بندی

سئو، کلید موفقیت کسب ‌و کارها در دنیای دیجیتال امروز است. با بهبود رتبه سایت در نتایج جست‌وجو، افزایش ترافیک ارگانیک، و جذب مخاطبان هدفمند، سئو به رشد و توسعه انواع کسب‌و‌کار کمک شایانی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو سایت می‌توانید به تابان شهر مراجعه کنید.

نظر شما درباره خدمات سئو تابان شهر چیست؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده