بازی رباتی تپ سواپ و تعداد بازیکنان آن از کیف پول من

یک‌شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
2024-7-123-8
صرافی دیجیتال «کیف پول من» در این مقاله به سوالاتی مهم پیرامون بازی کریپتو-محور «تپ سواپ» پاسخ داده است.
تبلیغات

چند صباحی است که بازار بازی‌های کلیکی تلگرام داغ شده و بسیاری از کاربران به‌دنبال یافتن بازی کلیکی مشابه بازی نات کوین (Notcoin) هستند؛ یکی از این بازی‌ها که به محبوبیت خوبی هم دست پیدا کرده است، تپ سواپ (TapSwap) نام دارد که به نظر بسیاری از کاربران از پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به نات کوین بعدی برخوردار است. درواقع اگر کمی به تاریخچه ربات‌ها نگاهی داشته باشیم، تپ سواپ اولین بازی کلیکی بعد نات کوین بود که راه آن را ادامه داد و پس از آن بود که بازی‌هایی همچون همستر کامبت، یس کوین، بلوم و غیره ترند شدند. با ما در این مطلب همراه باشید تا با بازی رباتی تپ سواپ بیشتر آشنا شوید.

کپی لینک

معرفی بازی تلگرامی تپ سواپ (TapSwap)

تپ سواپ درواقع یک ربات تلگرامی بوده که دنباله‌رو مسیر نات کوین به شمار می‌رود. این بازی تلگرامی که محیط کاربری خود را به تقلید از نات کوین طراحی کرده است و تفاوت چندانی با آن ندارد، در روزهای اول فعالیت خود و در بحث شبکه بلاکچینی، شبکه سولانا را به‌عنوان میزبان خود برگزیده بود. در آن روزها اگر نگاهی به نوشته موجود در حاشیه سکه می‌انداختید با عبارت «Powered By Solana» مواجه می‌شدید؛ اما پس از گذشت مدت زمانی، تپ سواپ رسماً اعلام نمود که قصد دارد توکن‌های خود را روی شبکه بلاکچینی دیگری عرضه کند و عبارت درج شده روی سکه را به «Powered By Community» تغییر داد.

تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ علت چنین کاری را تلاش برای ایجاد بستری امن، سریع و کارآمد برای تبادلات ارز دیجیتال اعلام کرده‌اند و باتوجه‌به اینکه اخیراً به نحوی از ارز TON در داخل این بازی تلگرامی استفاده شده است، به نظر می‌رسد این رمزارز نیز بر پایه شبکه بلاکچینی TON به بازار عرضه خواهد شد و به‌نوعی روندی بوده تا همچون نات کوین کاربران بیشتری را با این شبکه بلاکچینی نوظهور آشنا کرده و میزان مشارکت و تعداد تراکنش‌های آن را بر پایه سرمایه کامیونیتی قدرتمند افزایش دهد. این بازی تلگرامی در حال حاضر و به هنگام نگارش این مطلب، نزدیک به 49 میلیون کاربر از سرتاسر دنیا به سمت خود جذب کرده که در نوع خود رقم قابل توجهی است.

در حال حاضر چیز زیادی از رودمپ تپ سواپ در دسترس نیست و به‌طور کلی می‌دانیم که تپ سواپ پس از انجام این ایردراپ به سراغ ایجاد یک صرافی غیرمتمرکز رمزارزی (DEX) خواهد رفت و توکن‌های این بازی کلیکی در این صرافی غیرمتمرکز و در پرداخت کارمزد کاربرد خواهند داشت. هرچند اطلاعات زیادی از نقشه تیم توسعه‌دهنده برای کاربردهای احتمالی توکن تپ سواپ در دسترس نیست؛ اما استقبال کم‌نظیر کاربران از این بازی تلگرامی خود می‌تواند قرینه روشنی بر آینده درخشان آن باشد و به نظر می‌رسد که قادر است سود خوبی را عاید کاربران خود کند.

کپی لینک

تپ سواپ چه زمانی فهرست خواهد شد؟

2024-7-456-7

پس از فهرست شدن نات کوین در صرافی‌های رمزارزی، بسیاری از کاربران متوجه شدند که تنها راه کسب درآمد از دنیای کریپتوکارنسی در خرید و فروش ارز دیجیتال خلاصه نشده و روزانه روش‌های نوینی برای کسب سود از این بازار مالی نوظهور معرفی می‌گردد؛ حال سؤال اصلی بازیکنان بازی‌های کلیکی تلگرامی درباره زمان فهرست شدن توکن‌های این بازی‌ها بوده و تپ سواپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. براساس اطلاعیه‌های پیشین تیم تپ سواپ، قرار بر این بود که در تاریخ 10 خرداد فرایند استخراج کوین‌های تپ سواپ متوقف شده و استخر Taps راه‌اندازی گردد؛ اما با روی گردانی این تیم از شبکه سولانا این موضوع به تعویق افتاد.

براساس اعلام رسمی تپ سواپ در کانال‌ تلگرامی و اکانت X، زمان توقف استخراج تاریخ 11 تیر (1 ژوئیه) اعلام شده است و همچنان فرصت برای ماین و کسب درآمد از این پروژه محبوب تلگرامی وجود دارد. البته توجه داشته باشید که تا زمان فهرست شدن توکن‌های این بازی کلیکی، امکان قیمت‌گذاری روی آن یا خرید و فروش رمزارز آن وجود ندارد.

بلاگ صرافی کیف پول من در راستای وجود آگهی‌های تبلیغاتی که به‌دنبال فریب کاربران تپ سواپ هستند، مقاله‌ای جامع در این زمینه منتشر کرده و اعلام کرد که یک اشتباه مصطلح در ارتباط با بازی کلیکی تپ سواپ وجود دارد و آن اشتباه این است که در کشور کنیا یک صرافی به نام TapSwap Kenya فعالیت می‌کند که رمزارز آن TAPS نام داشته و حداکثر سقف عرضه آن نیز 100 میلیون واحد است. ارز این صرافی کنیایی هیچ ارتباطی به بازی تلگرامی تپ سواپ ندارد و صرفاً یک شباهت اسمی میان آن‌ها وجود دارد و حتی لوگوی آن‌ها نیز یکسان نیست.

کپی لینک

نحوه کسب کوین از بازی تپ سواپ

در قدم اول باید به آیدی @tapswap_bot رفته و نوار آبی رنگ موجود در پایین صفحه که روی آن «Start» نوشته را لمس کنید تا ربات شروع به کار کند. پس از این مرحله، پیام خوش آمدگویی از سوی تپ سواپ به شما ارسال خواهد شد که در زیر این پیام چند گزینه در نظر گرفته شده و برای ورود به محیط بازی کافی است گزینه «Start now!» کلیک کنید. در صفحه اول بازی یک سکه بزرگ ظاهر می‌شود که با ضربه زدن روی آن می‌توانید کوین تپ سواپ به‌دست آورید. این بازی از سطح Wood شروع شده و آخرین مرحله آن میسیک نام دارد و با هر ارتقا سطح پاداش توکن دریافت می‌کنید.

به‌عنوان مثال در سطح لجندری 1 میلیون توکن به‌عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. روش دیگر کسب کوین تپ سواپ بیشتر دعوت از دوستان است که برای دریافت لینک دعوت باید از نوار پایین صفحه روی گزینه‌ای که تصویر گربه روی آن وجود دارد کلیک کنید تا Ref Tasks باز شود. با کپی کردن لینک و ارسال آن به دوستان و آشنایان خود هم از ورود آن‌ها 2500 کوین پاداش خواهید گرفت و هم در ازای ارتقا سطح آن‌ها مقداری کوین دریافت می‌کنید. در صورتی که بتوانید 10 هزار نفر را به عضویت این بازی درآورید صرفاً از ورود آن‌ها 10 میلیون کوین پاداش دریافت خواهید کرد.

لازم به ذکر است که در بخش «Boost» ربات نیز آیتم‌هایی برای ارتقا سرعت و ظرفیت استخراج توکن در نظر گرفته شده است که بخش Taping Guru و Full Tank آن رایگان بوده و با استفاده از آن‌ها به‌راحتی می‌توانید در زمان بسیار کوتاهی چندین برابر کوین بیشتری استخراج کنید.

کپی لینک

آیا کاربران ایرانی می‌توانند از تپ سواپ کسب درآمد کنند؟

2024-7-789-5

یکی از سوالات مهمی که ذهن بسیاری از کاربران ایرانی بازی تپ سواپ را به خود مشغول ساخته این است که آیا با وجود تحریم‌ها همچنان می‌توان از این بازی کسب درآمد دلاری نمود و این درآمد را در ایران نقد کرد؟! در پاسخ به این سؤال باید بگوئیم هرچند که متاسفانه تحریم‌های مالی موجب قطع ارائه خدمات پلتفرم‌های مالی بین‌المللی نظیر PayPal شده‌اند و برخی از صرافی‌های بزرگ بین‌المللی همچون بایننس، اکانت کاربران ایرانی خود را بن و مسدود و دارایی‌های موجود در این حساب‌ها را بلوکه می‌کنند؛ اما مشکل ورود معامله‌گران ایرانی به بازار مالی ارز دیجیتال سال‌ها است که برطرف شده و این دسته از تریدرها نیز به‌راحتی می‌توانند نسبت به خرید تپ سواپ یا سرمایه‌گذاری روی سایر رمزارزها اقدام کنند؛ اما چگونه؟

چگونگی انجام چنین کاری به صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال نظیر صرافی کیف پول من گره خورده است. صرافی ارز دیجیتال کیف پول من یکی از برترین صرافی‌های فعال در ایران بوده که به‌دلیل پشتیبانی از بیش از 3 هزار ارز دیجیتال در میان 10 صرافی برتر جهانی به لحاظ تنوع در پشتیبانی از رمزارزها جای گرفته است؛ این موضوع بدان معنا است که پویایی تیم مدیریتی این صرافی سبب شده تا هر ارز دیجیتال جدیدی که به بازار عرضه می‌شود را بتوان در این صرافی پیدا کرد؛ نمونه بارز این ادعا نیز نات کوین است که صرافی کیف پول من اولین صرافی ایرانی بود که آن را فهرست کرده و بستر ویژه‌ای را برای خرید و فروش نات کوین آن هم با نرخ لحظه‌ای و بروز فراهم نمود.

دریافت کارمزد حداقلی، پشتیبانی 24 ساعته و امنیت بسیار بالا از جمله دلایل محبوبیت یافتن استفاده از صرافی کیف پول من در ایران است و آن طور که قرائن و شواهد نشان می‌دهد، این صرافی قصد دارد بلافاصله پس از عرضه رسمی توکن تپ سواپ، آن را در میان ارزهای دیجیتال مورد پشتیبانی خود فهرست کند که در چنین حالتی به‌راحتی می‌توانید تپ سواپ‌های خود را به پول تبدیل کرده و مستقیماً معادل ریالی آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

کپی لینک

بلاگ کیف پول من؛ بهترین مرجع پیگیری اخبار بازی‌های کریپتویی تلگرام!

همان‌طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، باتوجه‌به تعداد بالای بازیکنان تپ سواپ و اعلام اینکه تیم توسعه‌دهنده آن قصد دارند یک صرافی غیرمتمرکز راه‌اندازی کنند، می‌توان آینده بسیار درخشانی را برای توکن تپ سواپ در نظر گرفت. بازی تپ سواپ بسیار راحت بوده و تقریباً شباهت بسیار زیادی به نات کوین دارد و به نظر می‌رسد که شبکه بلاکچین TON را به‌عنوان میزبان توکن‌های خود انتخاب خواهد کرد. اگر به‌دنبال آن هستید که اخبار دست اول بازی‌های کلیکی تلگرام در حوزه کریپتوکارنسی و به‌ویژه تپ سواپ را سریع‌تر از دیگران دریافت کنید، توصیه می‌کنیم که روزانه حتماً سری به بلاگ خبری کیف پول من بزنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات