اسنپ رایگان تا فرودگاه با خرید بلیط آنتالیا از اسنپ تریپ

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
2024-7-123-9
«اسنپ‌تریپ» در این مقاله به‌معرفی خدمات خود با محوریت سفر به آنتالیا پرداخته است.
تبلیغات

خرید بلیط آنتالیا به‌این‌دلیل که این شهر از زیباترین شهرهای ترکیه از پرطرفدارترین مقاصد برای سفرهای خارجی است، متقاضیان زیادی دارد. سواحل زیبا و هتل‌های لوکس آنتالیا تعطیلاتی فوق‌العاده عالی برای مسافران سرتاسر جهان می‌سازد.

برای خرید بلیط هواپیما در هر زمان از سال که قصد سفر به آنتالیا را داشته باشید، می‌توانید توسط اسنپ تریپ اقدام کنید تا بلیط خود را به بهترین قیمت بخرید.

چگونه با اسنپ تریپ بلیط آنتالیا بخریم؟

خرید بلیط هوایی به مقصد آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است. برای رزرو این بلیط در اسنپ تریپ کافی است بعداز تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت)، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده کنید. همچنین اگر قصد بازگشت از آنتالیا را دارید، می‌توانید در باکس جست‌وجوی پرواز، فلش 2طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام 2 شهر برای جست‌وجو جابه‌جا شود.

در بخش انتخاب نوع سفر با انتخاب گزینه رفت و برگشت، می‌توانید پرواز خود را در مسیر رفت به آنتالیا و برگشت از آن بخرید. در صفحه نتایج جست‌وجو، فهرست قیمت‌ها به نمایش درمی‌آید. با اعمال فیلتر مناسب شما می‌توانید به بلیط‌های چارتر و درنهایت بهترین قیمت بلیط دسترسی داشته باشید.

با خرید بلیط آنتالیا از اسنپ تریپ، تا فرودگاه رایگان بروید

تخفیف‌های هیجان‌انگیز اسنپ تریپ، زبانزد همه کسانی است که کاربر این پلتفرم بوده‌اند و هستند. شما در مورد تخفیف 100درصد اسنپ تریپ چیزی شنیده‌اید؟ این مرجع برای کسانی که اقدام به خرید بلیط‌ پروازهای خارجی می‌کنند، کدی را به آن‌ها می‌دهد که به‌واسطه این کد می‌توانند هنگام رفتن به فرودگاه تاکسی رایگانی در اختیار داشته باشند.

قیمت بلیط آنتالیا

2024-7-456-8

برای آگاهی از قیمت بلیط سفر به آنتالیا، بهترین کار مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ است. اسنپ تریپ با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها، شما را در خرید بلیط یاری می‌کند. اما اگر به‌طور کلی کنجکاوید بدانید در چه مواقعی از سال هزینه رزرو بلیط کمتر است، باید زمان مناسب سفر را بشناسید.

آنتالیا هوایی همیشه آفتابی و کمی معتدل دارد. از اواخر فروردین تا اواسط آبان، بهترین زمان برای سفر به این شهر در ترکیه است. درواقع اوایل بهار و پاییز که هوا هنوز خیلی سرد نشده و شهر تقریبا خالی از مسافران می‌شود، می‌توانید تخفیف‌های خوبی در هتل‌ها و تورهای آنتالیا پیدا کنید. همچنین بلیط آنتالیا در این زمان ارزان‌تر از سایر مواقع است.

موقعیت فرودگاه های آنتالیا

پروازهای آنتالیا توسط ایرلاین‌های ایرانی یا ترکیه‌ای انجام می‌شود. این پروازها به مقصد 2 فرودگاه اصلی و مهم صورت می‌گیرند. به همین دلیل در زمان تهیه بلیط به این نکته هم دقت داشته باشید که می‌خواهید ازطریق چه فرودگاهی وارد این شهر شوید.

فرودگاه بین‌المللی آنتالیا که در 15 کیلومتری شمال شرق این شهر قرار دارد، در سال 1998 افتتاح شد، با جابه‌جایی بیش از 30میلیون مسافر در سال دومین فرودگاه مهم ترکیه و همچنین از پرترددترین فرودگاه‌های اروپاست. این مکان دارای طراحی فوق‌العاده مدرن، سالن استراحت، رستوران‌ها، کافی‌شاپ، فروشگاه‌های Duty Free و سالن بازی کودکان است.

فرودگاه اسپارتا در 140 کیلومتری آنتالیا ساخته شده که میزبان هواپیماهای خطوط هوایی ایران است. این مکان که درواقع به افتخار نهمین نخست‌وزیر ترکیه، اسپارتا سلیمان دمیرل نام‌گذاری شد، از سال 1997 به‌عنوان فرودگاه نظامی استفاده می‌شد. مدتی بعد به‌عنوان فرودگاه بین‌المللی تغییر کاربری داد. اسپارتا امکانات رفاهی مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هم‌اکنون حدود 600هزار نفر ازطریق آن جابه‌جا می‌شوند.

با چه مراحلی می‌توان از اسنپ تریپ بلیط آنتالیا را رزرو کرد؟

2024-7-789-6

خرید بلیط هواپیما از اسنپ تریپ همان راه‌حل آسانی است که به‌دنبالش هستید. چرا؟ چون به شما این امکان را می‌دهد تا با هر بودجه‌ای دقیق‌ترین جست‌وجو را داشته باشید. در ادامه مراحل خرید بلیط از اسنپ تریپ را می‌خوانید.

  • انتخاب گزینه پرواز خارجی
  • انتخاب نوع بلیط و ایرلاین
  • استفاده از فیلترهای قیمت
  • انتخاب پرواز مناسب با زمان و قیمت مد نظر شما
  • پرداخت هزینه بلیط

مزایای خرید بلیط آنتالیا از اسنپ تریپ

رزرو اینترنتی بلیط از اسنپ تریپ به شما این امکان را می‌دهد تا از خدمات دیگری همچون بیمه مسافرتی، خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه، دسترسی به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌ها، مقایسه آنلاین قیمت و خدمات هواپیماها و استرداد آنلاین (کنسل‌کردن بلیط حتی نیم‌ساعت قبل‌از پرواز) بهره‌مند شوید.

به‌علاوه، دیگر نیازی نیست وقت خود را در شلوغی آژانس‌های مسافرتی اتلاف کنید. شما در هر زمان و هر مکانی می‌توانید با چند کلیک روی صفحه تلفن همراه، مقدمات سفر خود را به آنتالیا فراهم سازید.

جمع‌‌بندی

خرید آنلاین بلیط آنتالیا با اسنپ تریپ بسیار آسان و سریع بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا با چند کلیک اولین مرحله از سفر خود را به‌راحتی طی کنید. برای انجام این فرایند کافی است با مرورکردن نتایج، بهترین گزینه را ازلحاظ بودجه، امکانات و مسیری که قرار بر طی‌کردن آن است انتخاب کنید و رزرو را انجام دهید. اسنپ تریپ بهترین پیشنهاد‌ها را برای داشتن سفری آسان و لذت‌بخش به شما ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها بلیط‌های لحظه ‌آخری است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات