a55 سامسونگ میان رده ای مسلح به تمام نیاز های شما

سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
2024-7-123-10
دیجیکالا در این مقاله از مزایای و شاخصه‌های گوشی a55 گفته است.
تبلیغات

یکی از انتخاب‌های عالی که برای خرید موبایل هوشمند جدید وجود دارد، گوشی a55 از شرکت بزرگ سامسونگ است. این موبایل هر نیازی که از یک میان‌رده داشته باشید را برطرف می‌کند. فرقی نمی‌کند که به‌دنبال چه محصولی هستید، درهرصورت گلکسی a55 انتخابی عالی برای شما است.

درواقع دلیلی که باعث شده این محصول نسبت به دیگر مدل‌ها فروش بیشتری داشته باشد، مجهز بودن آن به امکاناتی عالی است. با خرید این موبایل قدرتمند می‌توانید از این قابلیت‌ها بهره ببرید. برای اینکه ببینید این محصول چه نیازهایی را برای شما برطرف می‌کند، پیشنهاد می‌دهیم که تا انتهای این نقد و بررسی ما راه همراهی کنید.

مزایای عالی در گوشی a55

2024-7-456-9

موضوعی که ارزش قیمت گوشی a55 را بیشتر و بیشتر کرده، استفاده از مزایای منحصربه‌فرد است. این موبایل جذاب و میان‌رده، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد که هر نیازی از شما را برطرف می‌کنند. به همین دلیل است که از این گوشی هوشمند با نام میان‌رده مسلح به نیازها یاد می‌کنند.

نمایشگر باکیفیت در a55

اولین مزیتی که در a55 وجود دارد و ارزش خرید آن را بارها بیشتر کرده، نمایشگر باکیفیت آن است. باید گفت که در محصولان میان‌رده معمولا در صفحه‌نمایش‌هایی با رزولوشن خوبی استفاده می‌کنند، اما قابلیت‌های صفحه‌نمایش این دستگاه قطعا شما را جذب می‌کند.

باید گفت که صفحه‌نمایش Super AMOLED این دستگاه رزولوشن 1080×2340 پیکسل به‌همراه تراکم پیکسلی 390 پیکسل بر اینچ دارد. نرخ نوسازی آن 120 هرتز بوده و 1000 نیت روشنایی، فناوری HDR10+ و پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن از قابلیت‌های دیگر آن به‌شمار می‌روند.

تراشه قدرتمند اگزینوس در a55

تراشه‌ای که شرکت سامسونگ برای این موبایل در نظر گرفته، یک انتخاب خوب است. بسیاری از منتقدان می‌گویند که این شرکت باید به‌جای به‌کارگیری اگزینوس 1480 در گوشی a55، از تراشه‌های نسل 7 یا 8 اسنپ دراگون بهره می‌برد.

بااین‌حال این تراشه از فناوری 4 نانومتری بهره برده و دارای 8 هسته پردازشی است. درکنار این تراشه نیز از یک پردازنده گرافیکی Xclipse 530 بهره برده‌اند تا انواع بازی‌ها را با کیفیت و گرافیک بالایی اجرا کنید. باید گفت که عملکرد این تراشه با استفاده از رم 8 و 12 گیگابایتی این محصول تقویت شده است.

وجود کانفیگ‌های عالی در a55

باید این نکته را بدانید که شرکت سامسونگ کانفیگ‌های متفاوتی را برای این محصول ارائه کرده که هرکدام از آن‌ها عملکرد خاصی دارند و در بازه‌های قیمتی متفاوتی موجد هستند. این کانفیگ‌ها را باید شامل موارد زیر دانست که بسته به‌نیاز خود، می‌توانید یکی را انتخاب کنید:

  • 128 گیگابایت حافظه و 6 گیگابایت رم
  • 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم
  • 256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم
  • 256 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم

استفاده از طراحی شیک با بدنه باکیفیت در a55

یکی از جذاب‌ترین مزایایی که می‌توانید در گوشی a55 پیدا کرده و از آن به‌عنوان دلیلی مهم برای خرید این محصول یاد کنید، بهره‌گیری از طراحی شیک و مدرن است. با ارزیابی مدل‌های دیگر میان‌رده در برندهای سامسونگ و شیائومی، به نتیجه‌ای مهم می‌رسیم.

این نتیجه می‌گوید که گلکسی a55 به‌دلیل استفاده از بدنه شیشه‌ای از جنس گوریلا گلاس و فریم آلومینیومی، حسی عالی هنگام کار، به کاربر منتقل می‌کند. همچنین ظاهر آن طوری طراحی شده که حس یک پرچم‌دار را به شما القا می‌کند.

پشتیبانی از جدیدترین فناوری ارتباطی 5G

موردی که پیشنهاد می‌کنیم برای خرید گوشی a55 در نظر داشته باشید، بهره‌گیری آن از فناوری جدید 5G است. باید گفت که معمولا مدل‌های جدید میان‌رده از این فناوری ارتباطی پشتیبانی می‌کنند، اما برخی آن‌ها مدل‌هایی جداگانه دارند و نیازمند پرداخت هزینه بیشتری هستند.

با خرید این موبایل می‌توانید در نقاطی که این شبکه را پشتیبانی می‌کند، از سریع‌ترین اینترنت بهره ببرید. این موضوع به شما قابلیت برقراری تماس‌های تصویری و صوتی باکیفیت را داده و حتی مصرف باتری را نیز کاهش می‌دهد. به همین دلیل است که عمر باتری a55 بسیار عالی عمل می‌کند.

باکیفیت‌ترین اسپیکر a55 در بین میان‌رده‌ها

مزیتی که شاید کمتر کسی هنگام ارزیابی گوشی a55 به آن توجه می‌کند، بهره‌گیری این موبایل از باکیفیت‌ترین اسپیکرها است. شاید شما هم به این فکر کنید که امروز هرکسی از هدفون یا اسپیکرهای قابل ‌حمل استفاده می‌کند تا به موسیقی گوش دهد.

اما باز هم وجود یک بلندگوی باکیفیت برای این موبایل، باعث شده تا در تماس‌های تصویری، تماشای فیلم، وب‌گردی، تماشای ریلزهای اینستاگرام صدایی باکیفیت دریافت کنید. اسپیکر این دستگاه استریو دوگانه بوده و از بالاترین کیفیت‌های موسیقی و فرمت‌های حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری سامسونگ a55 در کارهای مختلف

باتری یکی از مهم‌ترین بخش‌های تشکیل‌دهنده در موبایل است. همین امر موجب شده تا سامسونگ یکی از بهترین باتری‌های خود را در گوشی a55 قرار بدهد. باتری این دستگاه از ظرفیت 500 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بوده و از نوع لیتیوم یونی است.

زمان برقراری تماس‌های صوتی عمر باتری 37 ساعت، تماشای فیلم 18 ساعت، وبگردی و گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی 11 ساعت و اجرای بازی 7 ساعت خواهد بود. همچنین به‌کمک یک آداپتور 25 واتی نیز می‌توانید آن را در کم‌ترین زمان شارژ کنید.

خرید سامسونگ گلکسی a55

2024-7-789

درصورتی‌که می‌خواهید نسبت به خرید موبایل a55 اقدام کنید، باید به یک فروشگاه معتبر مانند دیجی‌کالا بروید. دیجی‌کالا مرکزی آنلاین برای خرید دستگاه‌های هوشمند بوده و تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند. قیمت موبایل‌های سامسونگ در این مرکز خرید آنلاین همواره دارای تخفیف‌های جذاب هستند.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال یک انتخاب مطمئن و جدید از میان محصولات میان‌رده هستید، خرید گوشی a55 را باید در اولویت‌های خود داشته باشید. این محصول یکی از بهترین و جدیدترین موبایل‌های برند سامسونگ بوده و از باتری عالی، دوربین‌های فوق‌العاده، اسپیکر و صفحه‌نمایش خارق‌العاده بهره می‌برد.

البته علاوه‌بر این مزایا باید به عملکرد عالی تراشه آن درکنار یک رم 12 گیگابایتی نیز اشاره کنیم. در این مطلب مزایای این دستگاه و نحوه برطرف کردن نیازهای شما توسط آن را با هم ارزیابی کردیم. حال قادر هستید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بهترین قیمت را برای خرید این دستگاه پیدا کنید. دیجی‌کالا برای این محصول ضمانت 7 روزه و تحویل فوق سریع ارائه می‌دهد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات