دانلود پلی لیست اسپاتیفای (روش ساده) با اسپاتیفای اَک

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
2024-7-123-13
«اسپاتیفای اک» در این مقاله از خدمات خود پیرامون اشتراک‌های اسپاتیفای می‌گوید.
تبلیغات

در اکثر نرم افزارهای پخش موسیقی از جمله نرم‌افزار محبوب Spotify (اسپاتیفای) ابزاری تحت عنوان پلی لیست (Playlist) یا لیست پخش وجود دارد، که به ما امکان می‌دهد به‌جای اینکه هربار تک به تک آهنگهای مورد علاقه خود را انتخاب و گوش دهیم، با ایجاد دسته‌بندی و فهرست آهنگ های مورد نظر خود، بر حسب علاقه، موضوع ، ژانر و غیره، نتیجه بهتری در گوش فرا دادن به موسیقی های مورد علاقه خود تجربه کنیم.. برای مثال شاید فهرست پخش مورد نظر شما، شاد (برای مراسم های خاص)، آرام(برای ریلکس کردن و گرفتن آرامش)، جدید ، قدیمی یا دسته‌بندی بر حسب ژانر، سنتی، پاپ و ... باشد.

دانلود پلی لیست اسپاتیفای

برای استفاده از نرم‌افزار اسپاتیفای، تنها محدود به استفاده از آن در زمان اتصال به اینترنت ندارید. بلکه این نرم‌افزار امکاناتی برای گوش دادن به موسیقی به‌صورت آفلاین نیز عرضه کرده است.

نکته: برای اینکار شما می بایست ابتدا نسخه پرمیوم نرم‌افزار را تهیه کرده و سپس به‌راحتی با استفاده از گزینه download پلی لیست مورد علاقه خود را بارگیری کرده و از آن به‌صورت آفلاین استفاده کنید. این گزینه در حالت free رایگان در دسترس نمی‌ باشد. برای تهیه پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید ازخرید اکانت اسپاتیفایاستفاده کنید و یک پرمیوم تهیه کنید

2024-7-456-12

نسخه پرمیوم نرم‌افزار اسپاتیفای برای مدت یک ماه به‌صورت رایگان در دسترس است. ولی بعد از آن باتوجه‌به پلن ها و طرح‌های ارائه شده باید ماهیانه مبلغی جهت تمدید دسترسی پرمیوم پرداخت کنید. همان‌طور که می‌دانید برای پرداختهای بین‌المللی می بایست از اکانت paypal یا کارت‌های مسترکارت و ویزا کارت استفاده کنید.

از طرف دیگر باتوجه‌به اینکه نرم‌افزار اسپاتیفای Spotify اخیرا به کاربران داخل ایران سرویس نمی‌دهد و این امر نیز کار را دشوارتر می‌کند.

روشهای دیگر دانلود پلی لیست spotify

برخی نرم‌افزارها و سایت‌ها امکان دانلود آهنگها و پلی لیستهای اسپاتیفای را فراهم می‌کنند. (استفاده از این سایت‌ها و نرم‌افزارها مورد تایید Spotify نیست) برای مثال سایت‌ها audfree.com و sidify.com.

نرم افزارهای ضبط صدا

روش کار به این صورت است که در حین پخش پلی فهرست آن را با نرم افزارهای ضبط صدا ضبط کرده و پس از اتمام فایل صوتی آن را در کامپیوتر یا موبایل خود ذخیره و استفاده کنیم.

نکته مهم: استفاده از روش‌های شخص ثالث و ضبط صدا مغایر قانون کپی‌رایت است و توصیه نمی‌شوند.

خرید اکانت پرمیوم با استفاده از سایت‌های واسط در ایران

یکی از بهترین سایتهایی که می‌توانید اکانت پرمیوم اورجینال و با قیمت مناسب تهیه کنید و از امکانات نسخه پرمیوم بدون دردسر استفاده کنید سایت Spotify-acc است.

مزایای استفاده از پلی لیست اسپاتیفای

سازماندهی موسیقی‌ها

می‌توانیم آهنگ‌ها را براساس سلیقه، حالت، ژانر) دسته‌بندی کنید. و به‌راحتی در هر زمان به موسیقی‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنیم.

به اشتراک‌گذاری موسیقی‌ها

می‌ توانیم پلی لیستهای خود را با دوستان، خانواده و ... به اشتراک بگذاریم.

کشف موسیقی‌های جدید

اسپاتیفای پلی لیست‌های اتوماتیکی مانند "Discover Weekly" و "Release Radar" ارائه می‌دهد که می‌توانیم موسیقی های و خواننده های جدید را شناسایی کنیم.

حفظ و ذخیره آهنگ‌های مورد علاقه

با استفاده از پلی فهرست‌ها می‌توانیم آهنگ‌های مورد علاقه خود را در یک مکان ذخیره و هر زمان که بخواهیم به آن‌ها گوش دهیم.

پلی لیست‌های آموزشی و یادگیری

برای مواردی مانند آموزش زبان و یادگیری که نیاز به گوشد دادن به چندین فایل و طی مدت طولانی می‌‌باشد. پلی فهرست به ما کمک می‌کند که آموزش بهتری را تجربه کنیم.

در نرم‌افزار اسپاتیفای Spotify روش‌های مختلفی برای ایجاد پلی لیست وجود دارد که در ذیل به آن اشاره می‌شود.

2024-7-789-8

نکته: باتوجه‌به فیلتر بودن نرم‌افزار Spotify اسپاتیفای در ایران، برای اتصال به این نرم‌افزار باید از فیلتر شکن استفاده کنید.

  • ایجاد پلی لیست در نسخه موبایل: ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور وارد نرم‌افزار Spotify شده و سپس از منوی your library برای ایجاد پلی لیست استفاده می‌‌کنیم.

(اگر ثبت نام نکرده باشید ابتدا باید sign up کرده و مراحل ایجاد نام کاربری و کلمه عبور را انجام دهید. البته از کاربری های جیمیل و فیس بوکن نیز می‌توانید برای ورود استفاده کنید.)

  • ابتدا وارد نرم‌افزار اسپاتیفای شده و به قسمت your library (کتابخانه شما) رفته و روی گزینه + در نسخه موبایل را انتخاب می‌کنیم. با انجام این عمل منوی باز شونده پلی لیست در پایین صفحه ظاهر می‌شود.

نکته:ابزار پلی لیست در اپلیکیشن ها در دسترس است و در صفحه وب سایت در دسترس نیست و با کلیک روی منوی your library گزینه get App برای نصب نرم‌افزار ظاهر می‌شود.

  • با انتخاب روی منوی پلی لیست صفحه ایجاد نام باز می‌شود. با تخصیص نام مورد نظر و استفاده از دکمه Create پلی فهرست ما ایجاد می‌شود.
  • اکنون پلی لیست ما ایجاد شده و با کلیک روی دکمه add to this play list موزیکهای مورد نظر خود را به آن اضافهمی‌کنیم

در این صفحه از باکس جست‌وجو در بالای صفحه نام آهنگ، خواننده، موسیقی دان و... سرچ کرده و آهنگ های مرتبط ظاهر می‌شوند. موارد مورد نظر خود را انتخاب (با لمس یا کلیک روی +) کرده و به لیست موزیک خود می افزاییم.

توجه کنید در هر قسمت از نرم‌افزار اسپاتیفای که باشید می‌توانید موزیک مورد علاقه خود را تنها با انتخاب گزینه + به پلی لیست مورد نظر خود اضافه کنیم.

با این روش به‌راحتی، پلی لیست خود را ایجاد کرده و موزیک های مورد نظر خود را به آن اضافه کردیم. حال با کلیک روی دکمه پلی ، آهنگ های پلی لیست پخش می‌شوند.

نکته: برای ویرایش پلی لیست روی آیکن سه نقطه در منوی پایین صفحه کلیک و تغییرات مورد نظر خود را انجام می دهیم. برای مثال آهنگ جدیدی اضافه یا حذف کرده یا نام پلی فهرست را تغییر می دهیم.

نکته 2: دانلود پلی لیست تنها در نسخه پرمیوم در دسترس است.

نکته: همانگونه که ملاحظه می‌کنید گزینه های دانلود یا پخش آهنگ بدون تبلیغات در نسخه پرمیوم قابل استفاده هستند.

  • ایجاد پلی لیست در نسخه دسکتاب (ویندوز، لینوکس و...)
  • ابتدا نرم‌افزار Spotify (اسپاتیفای) را روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب می‌کنیم.
  • سپس به بخش پلی لیست ها رفته و در نوار کناری سمت چپ گزینه کتابخانه ی شما (your library) را انتخاب می‌کنیم.
  • روی دکمه Create play list (ساخت پلی لیست) کلیک می‌کنیم.
  • سپس نام پلی لیست خود را تعیین کرده و روی دکمه Create کلیک می‌کنیم.
  • اکنون آهنگ های مورد نظر خود را به پلی لیست، اضافه می‌کنیم.

نکته: زمانی‌که با اکانت خود وارد نسخه های موبایل ، دسکتاپ یا سایت Spotify می‌شویم. تمامی پلی لیست های اضافه شده در کتابخانه ی مان (library) در دسترس است.

خب امیدوارم مقاله براتون مفید بوده باشد و بتوانید پلی لیست اسپاتیفای که بسیار کاربردی هستند و امکانات خوبی در نسخه پرمیوم اسپاتیفای دارند دانلود کنید و حداکثر استفاده داشته باشید و بتوانید پلی فهرست های مورد علاقه خود را بسازید و از آن‌ها لذت ببرید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات