بازی های برتر بیت کوین با درآمد دلاری - بیت ۲۴ معرفی می کند

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
بازی بیت کوین ماینر
در ماه‌های اخیر، قیمت بیت‌کوین به طور چشمگیری افزایش یافته است، به طوری که بسیاری از افراد به دنبال روش‌های جدیدی برای کسب این ارز دیجیتال هستند. یکی از این روش‌ها، بازی‌های آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهند با بازی کردن و انجام مأموریت‌های مختلف، بیت‌کوین کسب کنند.
تبلیغات

این بازی‌ها، که به عنوان بازی‌های "پلی تو ارن" یا "بازی برای کسب درآمد" شناخته می‌شوند، به بازیکنان این فرصت را می‌دهند که علاوه بر لذت بردن از بازی، درآمدی نیز کسب کنند. این روند نشان‌دهنده‌ی تغییرات جدید در دنیای اقتصاد دیجیتال است. صرافی بیت ۲۴ لیستی از بهترین بازی های بیت کوین را گردآوری کرده است که هر کدام با پلتفرم‌های منحصربه‌فرد خود، تجربه‌ای متفاوت را ارائه می‌کنند و درعین‌حال امکان کسب بیت‌کوین با آن‌ها نیز وجود دارد.

بازی بیت کوین بلست

۱. بازی Bitcoin Blast

شاید هیچ‌کس تصورش را هم نمی‌کرد که زمانی بتوان فقط با انتخاب کاشی‌های هم‌رنگ با هم و متصل‌کردن آن‌ها به یکدیگر و حذف از روی صفحه، بتواند کسب درآمد بیت کوینی کرد. این دقیقا کاری است که می‌توانید با بازی Bitcoin Blast انجام دهید. هرچه تعداد بیشتری از کاشی‌های هم‌رنگ را به یکدیگر وصل کنید، امتیاز بیشتری را به‌دست خواهید آورد. این امتیازها به‌صورت بلورهایی جمع‌آوری می‌شوند و در آینده می‌توانید آن‌ها را به بیت‌کوین تبدیل کنید. باتوجه‌به رشد انفجاری قیمتبیتکوین طی سالیان اخیر، این بازی‌های کریپتویی نیز محبوبیت چشمگیری پیدا کرده‌اند. البته برای کسب بیت‌کوین در این بازی، شما باید مقدار مشخصی از بلورها را جمع‌آوری کنید و یک حساب Bling بسازید تا امکان انتقال آن‌ها به کیف پول بیت‌کوین را داشته باشید. این بازی هم روی گوشی‌های اندرویدی و هم آیفون قابل‌نصب است.

بازی بیت کوین پاپ

۲. بازی Bitcoin Pop

بازی Bitcoin Pop بی‌شک یکی از بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد بیت کوینی است که گیم‌پلی بسیار ساده‌ای هم دارد. در این بازی، شما با ترکاندن حباب‌های رنگی، کسب امتیاز می‌کنید. با پیشرفت در بازی، شما امتیازهای بیشتری را جمع‌آوری خواهید کرد. به ازای هر ۱ میلیون امتیاز بلینک، این بازی ۰.۰۰۰۱ بیت‌کوین به شما پاداش می‌دهد. ثبت‌نام در این بازی رایگان است و نحوه استفاده از آن تفاوت چندانی با Bitcoin Blast ندارد.

شما می‌توانید قیمت بیت کوین را در صرافی بیت ۲۴ بررسی کنید و حساب کنید که چه مبلغی قرار است از انجام این بازی عاید شما شود.

بازی بلاکچین کتز

۳. بازی Crypto Cats

اگر به‌دنبال راهی سرگرم‌کننده و بدون دردسر برای به‌دست آوردن ان‌اف‌تی هستید، این بازی پازلی خارق‌العاده را از دست ندهید! در این بازی جذاب، با مطابقت‌دادن نمادهای مختلف، پازل‌ها را حل کنید و صاحب جوایز هیجان‌انگیز ازجمله ان‌اف‌تی شوید. در هر مرحله از بازی Crypto Cats، منابعی به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را با کپسول‌های حاوی جوایز دیگر مثل ان‌اف‌تی‌های منحصربه‌فرد مبادله کنید. سپس امکان تبدیل آن‌ها به بیت‌کوین نیز وجود دارد. البته شاید درآمد این بازی به اندازه بازی‌های حرفه‌ای نباشد (معمولا چند سنت برای هر کپسول)؛ اما برای سرگرم‌شدن و گذراندن وقت در مترو یا اتوبوس، فوق‌العاده است.

کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل کاری است که علاقه‌مندان بسیاری دارد و بهتر است برای پیدا کردن بازی‌هایی که واقعا در عین سرگرم‌کننده بودن، به شما ارز دیجیتال می‌دهند، از اطلاعات یک سایت معتبر مانند وبلاگ صرافی بیت ۲۴ استفاده کنید.

۴. بازی Bitcoin Miner Earn Real Crypto

این بازی، یکی از بهترین بازی های کریپتویی است که با حداقل زحمت می‌تواند شما را صاحب بیت‌کوین کند. بازی بیت‌کوین ماینر، یک بازی کلیکی مناسب اندروید است که نه‌تنها شما را سرگرم خواهد کرد، بلکه می‌تواند در کنار آن به سرمایه‌های شما نیز بیفزاید. قوانین بازی بسیار ساده هستند و نیازی به مهارت‌های خاص یا صرف زمان زیاد برای پیشرفت در آن نیست. کافی است کلیک کنید، بیت‌کوین جمع‌آوری کنید و از این سفر لذت‌بخش در دنیای رمز ارزها بدون هیچ استرسی لذت ببرید.

بازی بیت کوین بانس

۵. بازی Bitcoin Bounce

رشد قیمت بیت‌کوین طی سالیان اخیر باعث شده بسیاری از افراد جامعه به بازار رمزارزها علاقه‌مند شوند. اگر نمی‌خواهید سرمایه‌ای را وارد این بازار کنید، بازی‌هایی نظیر Bitcoin Bounce به شما اجازه می‌دهند تا فقط با بازی‌کردن بتوانید بیت‌کوین استخراج کنید.

بازی Bitcoin Bounce با به‌چالش‌کشیدن مهارت و چابکی شما، امکان کسب درآمد دلاری را هم فراهم کرده‌است. هرچه بیشتر در این بازی بپرید، امتیازهای بالاتری می‌گیرید و شانس دریافت جوایز و قدرت‌های ویژه نیز بیشتر می‌شود. روزانه در این بازی قرعه‌کشی می‌شود و اگر شما هم جزو برندگان آن باشید، بیت‌کوین جایزه خواهید گرفت. کلید ورود به قرعه‌کشی روزانه نیز تیکت‌های THNDR است که در طول بازی جمع‌آوری خواهید کرد؛ اما راز اصلی در بازی منظم‌بودن است. با بازی مداوم، امتیاز خود را افزایش داده و تیکت‌های متنوع‌تری کسب کنید؛ به‌این‌ترتیب، شانس خود را برای تبدیل‌شدن به یکی از برندگان خوش‌شانس قرعه‌کشی Bitcoin Bounce چندبرابر کنید.

جمع‌بندی

بازی‌های کریپتویی فرصتی منحصربه‌فرد برای سرگرم‌شدن و درآمدزایی به‌طور هم‌زمان را به شما ارائه می‌کنند. چه به‌دنبال چالش‌های پازلی و جمع‌آوری ان‌اف‌تی باشید، چه خواهان ماینینگ بیت‌کوین به روشی ساده و سرگرم‌کننده و یا به‌دنبال نبردی هیجان‌انگیز در دنیای متاورس، این بازی‌ها برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارند. ما در صرافی بیت ۲۴، فهرستی از بهترین بازی های کریپتویی را گردآوری کرده‌ایم که باتوجه‌به افزایش چشمگیر قیمت بیت‌کوین طی سالیان اخیر، می‌توانند در کنار سرگرمی، کسب درآمد دلاری را نیز مهیا کنند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات