نقد درآمد از یوتیوب با بازی‌های ویدیویی همراه با جیمکس!

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
2024-7-123-17
«جیمکس» در این مقاله به معرفی خدمات خود با محوریت نقد درآمد یوتیوبرها می‌پردازد.
تبلیغات
2024-7-1000

تا همین چند سال پیش وقتی کسی سراغ بازی‌های کامپیوتری می‌رفت و ساعت‌ها وقت خودش را با بازی کردن می‌گذراند با برخورد تند خانواده و بحث و جدل با اطرافیان مواجه می‌شد! خلاصه این بحث هم به این شکل بود:

  • چقدر بازی می‌کنی!
  • این کارها برات آینده نمیشه!
  • بشین پای درس و مشقت!
  • چقدر میخوای وقتت رو تلف کنی؟
  • و...

بحث‌ها و سوالات این چنینی هرگز تمامی نداشت و نوجوانان و جوانان هم با وجود عشق و علاقه زیادی که به بازی کردن و گیم داشتند کاری از دستشان برنمی‌آمد. اما حالا دیگر دوره و زمانه عوض شده. حالا نسل Z وارد اجتماع شده است و اغراق نیست اگر بگوییم دنیا را همین نسل می‌چرخاند! نسلی که جوانان آن بسیار پرجرعت‌تر از نسل‌های قبل خود هستند و همواره در مسیر تحول دنیا قدم برداشته‌اند.

حالا دیگر گیم و بازی کردن تنها یک روش برای پر کردن اوقات فراغت نیست. حالا علاقمندان به گیم پاسخ‌های بسیار قانع‌کننده‌ای دارند تا به خانواده خود بدهند؛ چرا که در دنیای امروز گیمر بودن یک شغل در نظر گرفته می‌شود و می‌توان از این راه به کسب درآمد رسید. ساده‌ترین راه برای درآمدزایی با گیم، یوتیوب است و بسیاری از علاقمندان به دنیای گیم و بازی از همین راه درآمدهای چندین هزار دلاری کسب می‌کنند!

2024-7-789-10

تولید محتوا در یوتیوب به‌خصوص با محوریت گیم، در بین جوانان امروزی بسیار محبوب است و حالا با شناخته‌تر شدن این پلتفرم و استقبال بی‌نظیر از محتواهای این چنینی، یوتیوبرها تبدیل به یک بخش جدی از دنیای برندسازی و مارکتینگ شده‌اند. یوتیوب پلتفرم بسیار بزرگی است که به شما پتانسیل دیده شدن توسط 2 میلیارد و 800 میلیون نفر را می‌دهد و فراموش نکنید که شما به ازای هر یک از این بازدیدها در یوتیوب پول دریافت می‌کنید! به عبارتی اگر شما تولید محتوا در یوتیوب را به‌عنوان یک گیمر شروع کنید و مخاطبان جهانی را هدف قرار دهید می‌توانید به درآمد بالای 10000 دلار در ماه برسید.

رویداد بزرگ برند Razer

اگر اهل گیم و بازی‌های کامپیوتری باشید حتما برند ریزر را می‌شناسید. در تیرماه 1403 یک رویداد با محوریت گیم به‌عنوان دورهمی بزرگ Razer با اسپانسرینگ برندهایی همچون جیمکس یوتیوب و فایرپاور برگزار شد که از بخش‌های مختلفی همچون Roadshow محصولات Razer، تورنومنت فیفا، حضور کازپلیر‌ها، قرعه کشی و اهدای جوایز و... تشکیل شده بود. نکته جالب توجه برنده بزرگ‌ترین جایزه این رویداد، یعنی PS5 بود! میثم خلیل زاده سردبیر زومجی برنده این جایزه شد و حتی خودش هم باورش نمیشد!

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مراسم، گفت‌وگو با مهمانان بود. بعد از پذیرایی و نوشیدن نوشابه‌های انرژی‌زای فایرپاور از مهمانان پرسیدیم اگر می‌توانستند وارد دنیای یکی از بازی‌های ویدیویی شوند، کدام بازی را انتخاب می‌کردند؟ پاسخ‌ها به این سؤال واقعا جذاب و شگفت انگیز بود! چالش‌های دیگری همچون یوتیوبرشناسی نیز در این رویداد برگزار شد که به خودی خود متعجب کننده بود!

این رویداد فرصتی طلایی برای گیمرهای ایرانی بود تا علاوه‌بر مجموعه جیمکس، با دیگر فعالان حوزه گیم و یوتیوب نیز آشنا شوند و به شبکه سازی بپردازند؛ چرا که یوتیوبرهای شناخته شده‌ای همچون پوریا وست، احسان میرزاد، حمید اسکورپیون، میلاد فرست، نریمان کیوپید، یلان، اشکان شادکامی، مسعود تقی پور، حسن پاجانی، فرهاد رپتور و عمو تئوری و... نیز در این دورهمی حضور داشتند. جیمکس یوتیوب نیز با حضور در این ایونت گیمینگ بزرگ به‌عنوان اولین اسپانسر رویداد برند Razer در ایران، خود را به جامعه گیمرها و یوتیوبرها معرفی کرد تا علاقمندان دنیای گیم را با امکان درآمدزایی از یوتیوب در کشور ما بیشتر آشنا کند.

توجهتان را به این جمله از آقای آرمان آقا باباگلی، مدیرعامل جیمکس جلب می‌کنم که در سخنرانی خود در ایونت گیمینگ ریزر بیان کردند: گیمر بودن بسیار جذاب است و هرکسی از این کار لذت می‌برد، چه چیزی بهتر از اینکه با انجام کاری که دوستش دارید کسب درآمد هم بکنید!

حالا با وجود توضیحات داده شده می‌دانید که آرزوی داشتن درآمد دلاری و پول درآوردن با گیم چندان هم غیر ممکن نیست؛ درواقع اصلا غیر ممکن نیست! همین حالا یکی از پردرآمدترین کانال های یوتیوب ایران متعلق به یک جوان 21 ساله است که اتفاقا محتوای مربوط‌به گیم تولید می‌کند و درآمدش حدود 300000 دلار در ماه است!

2024-7-456-16

نقد درآمد یوتیوب در ایران

حتما برایتان سؤال شده است که در ایران با وجود محدودیت ها چطور می‌توان از یوتیوب پول گرفت و درآمد دلاری داشت؟! جیمکس یوتیوب که زیرمجموعه هلدینگ بزرگ ماموت است، این مسیر را برای یوتیوبرها هموار کرده است و با ارائه خدماتی همچون نقد درآمد یوتیوب، این کار را برای شما ممکن می‌کنند. جیمکس در تمامی مراحل مربوط‌به کسب درآمد از یوتیوب، از مدیریت کانال تا دریافت درآمد نهایی همراه شما خواهد بود. پس اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ایده و انگیزه دارید اما نگران محدودیت ها و عدم امکان دریافت درآمد از گوگل هستید، بد نیست صحبتی با بچه‌های جیمکس یوتیوب داشته باشید تا ببینید درآمد دلاری از گیم و یوتیوب آنقدرها هم دور از دسترس نیست.

چرا جیمکس یوتیوب را انتخاب کنیم؟

  • با انتخاب این مجموعه می‌توانید علاوه‌بر نقد درآمد، از خدمات دیگری همچون سئو یوتیوب، مشاوره رایگان و حتی تبلیغ در یوتیوب نیز بهره‌مند شوید.
  • اگر فضای مناسبی برای تولید محتوای کانالتان ندارید نیز می‌توانید از استودیو تولید محتوا جیمکس هم استفاده کنید.
  • متخصصان مربوطه در جیمکس یوتیوب توجه کامل و دقیقی نسبت به پروتکل‌های امنیتی دارند و دیگر نیازی نیست نگران به خطر افتادن کانال یوتیوب و از دست رفتن درآمدتان باشید.
  • اگر جیمکس یوتیوب را برای نقد کردن درآمد کانال خود انتخاب کنید، خودتان را از هرگونه نگرانی مالیاتی در امان نگه خواهید داشت.
  • اگر فکر می‌کنید در ایران امکان گرفتن لوح یوتیوب وجود ندارد، اشتباه می‌کنید! جیمکس حتی لوح یوتیوب را نیز به شما تحویل می‌دهد.
  • اگر نگران استرایک و دیگر چالش‌های مربوط‌به سیاست‌های سختگیرانه یوتیوب هستید نیز می‌توانید روی کمک جیمکس حساب کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات