نظر هوش مصنوعی کیف پول من در مورد قیمت نهایی نات کوین

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
2024-7-123-19
صرافی دیجیتال «کیف پول من» در این مقاله دیدگاه هوش مصنوعی Gemini پیرامون قیمت نهایی «نات‌کوین» را بررسی می‌کند.
تبلیغات

پیش‌بینی‌های انجام گرفته پیرامون یک ارز دیجیتال در بازار رمزارزها به دلیل مباحثی هچون ماهیت ناپایدار و نوسانات قیمتی بسیار زیاد از قطعیت 100 درصدی برخوردار نیستند؛ اما بررسی نظرات و همچنین انجام تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال می‌تواند نمای روشن تقریبی از وضعیت آتی آن رمزارز در اختیار ما قرار دهد. در این بین شاهد رشد استفاده از فناوری هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف هستیم و سوال این است که آیا هوش مصنوعی می‌تواند تحلیلی از وضعیت قیمتی آتی نات کوین که به تازگی به بازار عرضه شده و جنجال زیادی به پا کرده است، ارائه دهد؟ به طور کلی پاسخ این سوال مثبت بوده و با ما در این مطلب همراه باشید تا نظر هوش مصنوعی Gemeni درباره قیمت نهایی نات کوین را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

هوش مصنوعی چه نظری درباره پیش بینی قیمت نات کوین دارد؟

نات کوین که احتمالاً در آینده نزدیک نقش مهمی در بازی‌های web3 ایفا خواهد کرد، عمده شهرت و محبوبیت خود را مدیون جامعه فعال و پررونق و همچنین هوشمندی تیم توسعه‌دهنده خود است. تیم توسعه‌دهنده نات کوین در بحث تخصیص توکن‌ها تعادل نسبی خوبی را به ثبت رساندند که این موضوع حاکی از رویکرد این تیم و همچنین جامعه برای ترویج رشد پایدار نات کوین است. در روزهای اولیه ماین نات کوین بسیاری از کاربران اعتقادی به این که این رمزارز قادر است وارد بازار شده و مورد قیمت‌گذاری قرار گیرد، نداشتند؛ اما در این بین افرادی نیز بودند که با جدیت بازی تلگرامی Notcoin که برای ماین نات کوین در نظر گرفته شده بود را دنبال می‌کردند.

حال که نات کوین در صرافی‌ها لیست شده، بسیاری از همان افرادی که اعتقادی به این ماین تلگرامی نداشتند، به دنبال خرید نات کوین هستند و به سراغ صرافی‌هایی نظیر کیف پول من می‌روند تا با خرید این رمزارز در رشد قیمت‌های آتی آن شریک باشند و سود خوبی به جیب بزنند. طبیعتاً اگر نات کوین نیز بتواند همچون دوج کوین جامعه وفاداری را برای خود دست و پا کند، آینده درخشانی در انتظار وی خواهد بود؛ اما برای اطمینان از این موضوع کارشناسان مجموعه کیف پول من به سراغ ربات‌های هوش مصنوعی رفته و از این بُعد نیز وضعیت آتی این رمزارز پر حاشیه را مورد بررسی قرار داده‌اند.

نظر هوش مصنوعی Gemeni درباره قیمت نات کوین

2024-7-456-17

تحلیل‌گران فعال در مجموعه کیف پول من، ربات هوش مصنوعی جمینی که توسط گوگل توسعه یافته است را برای ارزیابی قیمت آتی نات کوین انتخاب کردند. این هوش مصنوعی که یک مدل زبانی بسیار پیشرفته است، در پاسخ به این سوال که قیمت نات کوین در 1 سال آینده چقدر خواهد بود؟ بدین شکل جواب داد:

با توجه به داده‌ها و اخباری که از ارز دیجیتال نات کوین منتشر شده است، من به عنوان یک مدل زبانی قادر به پیش‌بینی قیمت NOT در 1 سال آینده نیستم!

جوابی که چندان عجیب هم نیست! چراکه اگر از غالب ربات‌های هوش مصنوعی درباره قیمت یک ارز دیجیتال سوالی بپرسید، در پاسخ چیزی جز این که من هوش مصنوعی هستم و توانایی پیش‌بینی آینده را ندارم، نخواهید شنید. اما با کمی جزئیات بیشتر درباره رمزارزها نظیر این که نات کوین در صرافی‌های بزرگی همچون بایننس لیست شده و انجام پرسش و پاسخ‌های متعدد، سد این مقاومت اولیه شکسته و پاسخ‌های قانع کننده‌ای را دریافت می‌کنیم.

هوش مصنوعی Gemeni در ادامه این صحبت‌ها به این نکته اذعان داشت که نات کوین دارای بستر تکنولوژیک پیچیده‌ای نیست و حتی پلتفرم قرارداد هوشمند هم به شمار نمی‌آید؛ بلکه صرفاً یک بازی با سبک ضربه بزن و کسب درآمد کن، بود که همین سادگی آن نیز سبب شد تا در نوع خود منحصربه‌فرد به نظر برسد. این هوش مصنوعی برای پیش‌بینی وضعیت آتی نات کوین معتقد به کارآمدی تحلیل فاندامنتال بود و با ارائه پارامترهای مختلفی سعی در انجام تحلیل بنیادین نات کوین داشت.

تحلیل فاندامنتال نات کوین با هوش مصنوعی

با لیست شدن نات کوین در صرافی‌های بزرگ و معتبر و اعلام این موضوع از سوی پلتفرم Getgems که نات کوین رمزارزی مطمئن برای سرمایه‌گذاری است، پذیرش عمومی این رمزارز افزایش یافته که چنین امری به بهبود وضعیت نقدینگی نات کوین خواهد انجامید. توجه داشته باشید که نات کوین در دسته میم کوین‌‌ها قرار گرفته و روند قیمتی آن بیش از هر چیزی به احساسات حاکم در بازار نسبت به آن مربوط می‌شود.

طبیعتاً اگر نات کوین نتواند فضای رقباتی موجود را به نحو صحیح مدیریت کند و عملکرد ضعیفی در برابر رقبای خویش داشته باشد، افت قیمتی شدیدی را تجربه خواهد کرد؛ با این وجود جمینی با در نظر گرفتن پارامترهای فاندامنتالی معتقد است که قیمت هر 10 هزار نات کوین در 1 سال آینده قیمتی مابین 100 تا 1000 دلار خواهد داشت.

مهم‌ترین پارامترهای فاندامنتالی مورد بررسی در ارتباط با نات کوین به شرح زیر هستند:

  • برخورداری از نقشه راه منطقی: یکی از عوامل کلیدی که قادر است نمای روشنی از آینده رمزارزها در اختیار ما قرار دهد، نقشه راه منتشر شده برای پروژه‌های رمزارزی است. متاسفانه تا این لحظه نقشه راه شفافی برای نات کوین منتشر نشده و تنها آینده‌ای که می‌توان برای آن تصور نمود این است که در برخی از بازی‌ها کاربرد داشته باشد. این عدم شفافیت در حرکت بعدی، بازار نات کوین را تا حد قابل توجهی خنثی نگه می‌دارد و نوسان قیمتی زیادی را عاید آن نخواهد کرد.
  • بررسی تیم توسعه‌دهنده: حدس و گمان درباره تیم توسعه‌دهنده نات کوین زیاد است و آنچه مسلم است، این رمزارز ارتباطی مستقیم با تلگرام دارد. با توجه به ظواهر امر، به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده این پروژه رمزارزی، تبحر کافی در حوزه صنعت بازی‌سازی و فعالیت در زمینه بلاکچین دارند که توانسته‌اند با ترکیب این دو حوزه یک محصول موفق را ایجاد کنند.
  • امنیت و شفافیت: یکی از چالش‌های اصلی و اساسی موجود در هر پروژه رمزارزی به مسائل امنیتی آن مربوط می‌شود و در صورتی که پروژه‌ای بتواند این چالش‌ها را به درستی پشت سر بگذارد، به پایداری خوبی دست پیدا می‌کند؛ چراکه تضمین امنیت و شفافیت تراکنش‌ها از نقاط مهم موجود پیرامون یک پروژه است. هرچه تیم توسعه‌دهنده پویایی بیشتری از خود در بحث بهبود پروتکل‌های امنیتی و مقابله با تهدیدات بالقوه نشان دهد، به همان میزان شانس نات کوین برای ثبت رکودهای قیمتی جدید بیشتر می‌شود.
  • دستیابی به جامعه وفادار: پروژه‌های موفق رمزارزی، غالباً دارای کامیونیتی قوی و پرشوری هستند و نوآوری نات کوین که ترکیب بازی ساده با مکانیزم کسب درآمد واقعی بود، سبب شد تا پایه‌های شکل‌گیری یک کامیونیتی قدرتمند در این پروژه شکل بگیرد؛ اما طبیعتاً برای تقویت سطح وفاداری جامعه نیازمند فراهم کردن انگیزه‌های مناسب برای مشارکت هستیم که به نظر می‌رسد چنین امری با شروع فاز سوم نات کوین و موضوعات استیکینگ نات تا حدی به وقوع پیوسته است.

خرید نات کوین در ایران

2024-7-789-11

ما در این مطلب تلاش نمودیم تا دیدگاه‌های تحلیلی هوش مصنوعی جمینی در ارتباط با نات کوین را به طور دقیق شرح دهیم و برای چنین کاری از مطالب و مباحث طرح شده در بلاگ صرافی ایرانی کیف پول من کمک گرفتیم. این صرافی یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی بوده که به دلیل عدم تبعیت از تحریم‌های مالی و همچنین فراهم نمودن بستری برای خرید و فروش ارز دیجیتال آن هم به صورت ریالی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

خوشبختانه این صرافی، نات کوین را نیز به لیست رمزارزهای مورد پشتیبانی خود اضافه کرده است و از طریق این صرافی هم می‌توانید نات کوین‌های خود را به ریال تبدیل کرده و هم در صورت نیاز نات کوین بیشتری خریداری کنید. ناگفته نماند که این صرافی دارای جامع‌ترین بلاگ فارسی در حوزه آموزش مباحث بازار ارز دیجیتال و همچنین اطلاع‌رسانی سریع اخبار دنیای کریپتو بوده و اگر برای تحلیل‌های فاندامنتال خود به دنبال منبع معتبری می‌گردید، توصیه می‌کنیم مقالات و اخبار منتشر شده در کیف پول من را از دست ندهید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات