آموزش پیدا کردن ریجن اکانت ایکس باکس

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
2024-7-123-22
«دیجی‌شهر» در این مقاله به معرفی روش‌های کاربردی جهت تغییر ریجن اکانت ایکس باکس می‌پردازد.
تبلیغات

برای دسترسی به خدمات و تخفیفات مختلف در کنسول‌های ایکس باکس، می‌توانید ریجن اکانت ایکس باکس خود را تغییر دهید. این تغییر ریجن به شما امکان می‌دهد از اشتراک‌ها و گیفت کارت‌های سایر مناطق استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که این فرایند شامل تغییراتی در اطلاعات اکانت مایکروسافت شما خواهد بود.

قبل از تغییر ریجن، تحقیق دقیقی انجام دهید و تمامی اطلاعات لازم را بررسی کنید تا بتوانید به بهترین شکل از خدمات مناطق مختلف بهره‌مند شوید و تجربه کاملی از اکانت ایکس باکس خود داشته باشید.

دلیل تغییر دادن ریجن اکانت ایکس باکس

گیمرها ممکن است به دلایل مختلف زیر، نیاز به تغییر ریجن کنسول ایکس باکس خود داشته باشند. تغییر ریجن به آن‌ها امکان می‌دهد تا با هماهنگی منطقه کنسول با کشور جدید، از خدمات و محتواهای مختص آن منطقه بهره‌مند شوند.

  • مهاجرت به کشور جدید
  • استفاده از خدمات فروشگاهی کشورهای دیگر
  • دسترسی به محتوای خاص

چگونه ریجن اکانت XBOX را پیدا کنیم؟

برای اطلاع از ریجن اکانت ایکس باکس و تغییر آن، ابتدا کنسول خود را روشن کرده و دکمه Xbox روی کنترلر را فشار دهید. سپس به تب Profile & system بروید و روی Settings کلیک کنید. در صفحه تنظیمات، به قسمت System > Language & location بروید و با کلیک روی Location ریجن فعلی را مشاهده کنید.

برای تغییر ریجن، منوی کشویی را باز کرده و منطقه مورد نظر را انتخاب کنید. پس از تغییر، پیام تایید نمایش داده می‌شود و می‌توانید با کلیک روی Restart now، تغییرات را اعمال کنید. با این مراحل به‌راحتی می‌توانید ریجن اکانت ایکس باکس خود را پیدا کرده و تغییر دهید.

نحوه تغییر دادن ریجن اکانت مایکروسافت

برای تغییر ریجن اکانت مایکروسافت بعد از تغییر ریجن کنسول، باید سایت مایکروسافت را باز کنید و با ایمیل و پسورد اکانت خود وارد شوید. سپس روی عکس پروفایل در بالای صفحه کلیک کرده و گزینه My Profile را انتخاب کنید. در صفحه جدید، با کلیک روی Edit profile info کشور مورد نظرتان را از فهرست برگزینید. در صورت نیاز، آدرس‌های فیک به کمکتان می‌آیند. درنهایت، تغییرات را با کلیک روی Save ذخیره کنید تا ریجن اکانت شما تغییر کند.

2024-7-456-20

جمع‌بندی

اگر با وام اعتباری قصد خرید اقساطی ایکس باکس را دارید، برای گذر از تحریم‌ها و استفاده از مزایای ایکس باکس باید ریجن اکانت خود را تغییر دهید. قبل از انجام این تغییرات، حتماً تحقیق دقیق انجام دهید و نکات مهم را رعایت کنید تا حساب کاربری‌تان مسدود نشود. در این مطلب شما را با نحوه یافتن ریجن اکانت XBOX آشنا کردیم و یاد گرفتید چگونه می‌توانید ریجن حساب را تغییر دهید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات