خرید یوسی پابجی موبایل ارزان با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
2024-8-1111223
«اوریکس گیم» در این مقاله به‌معرفی مزایای بهره‌گیری از «یوسی» در بازی پابجی می‌پردازد.
تبلیغات

امروزه با ظهور تلفن های هوشمند، دنیای گیم هم رنگ و بوی بهتری به خود گرفته و از طرفی با جذب جوانان و نوجوانان به بازیهای موبایلی، شرکتهای بازیسازی هم روزبه‌روز پیشرفته تر از قبل عمل میکنند. یکی از همین بازیهای جذاب و پرطرفدار، بازی پابجی موبایل است که به‌دلیل اکشن بودن و ویژگیهای خاصی که دارد توانسته میلیونها کاربر را در سراسر جهان به خود مشغول کند و تنها یک هدف دارد، بکش تا زنده بمانی! دانلود و نصب این بازی رایگان است اما، دارای امکانات غیر رایگان درون برنامه ای میباشد که برای پیشبرد اهداف و ارتقاء سطح بازی خود به آن نیاز دارید. برای خرید یوسی پابجی موبایل اورجینال، پیشنهاد من فروشگاه معتبر و قانونی ORIXGAME میباشد تا بتوانید یوسی مورد نیاز خود را با کمترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاهها و در کمتر از 5 دقیقه دریافت کنید. در ادامه این مطلب با من همراه باشید

  • کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل
  • روشهای خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم
  • مزایای خرید پرایم پلاس پابجی موبایل
  • چرا اوریکس گیم معتبر است؟
2024-8-1111223

کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل

همان‌طور که میدانید، خرید یوسی پابجی موبایل برای ارتقاء سطح بازی از اهمیت زیادی برخوردار است. با خرید یوسی به تمامی امکانات موجود در بازی دسترسی پیدا میکنید که برخی از آنها عبارت‌اند از:

1- خرید لباس، تجهیزات نظامی، اسکین اسلحه و ...که با داشتن این آیتمها میتوانید قدرت و توان کاراکتر خود را بالا برده تا پیروز میدان باشید.

2- شرکت در رقابتهای رویال پس و الایت رویال پس و دستیابی به جوایز ارزشمند آن با گذراندن تمامی مأموریتها و چالشها

3- خرید صندوقهای پرمیوم و دریافت آیتمهای خاصی که ارزش آنها از مقدار یوسی مصرفی بیشتر است.

4- استفاده از گردونه شانس برای بردن جوایز و آیتمهای کمیاب و منحصر‌به‌فرد

2024-8-222213

روش‌های خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم

همان‌طور که میدانید، منبع اصلی خرید یوسی، فروشگاه درون برنامهای پابجی موبایل است که این روش برای کاربران ایرانی به‌دلیل نداشتن پی پال، ویزا کارت و ... امکان‌پذیر نیست. اما فروشگاه اوریکس گیم با استفاده از امکانات و روابطی که در اختیار دارد، تضمین میکند که قیمت یوسی پابجی موبایل را ارزانتر از فروشگاه درون بازی در اختیار شما قرار دهد. خرید یوسی پابجی موبایل در این فروشگاه به دو روش صورت میگیرد:

1- خرید یوسی با آیدی عددی: که با این روش در کمتر از 5 دقیقه یوسیهای خریداری شده به اکانت شما واریز میشود. خرید یوسی با آیدی در پکهای متنوع و با قیمت ارزان در فروشگاه موجود میباشد که با مراجعه به صفحه اصلی خرید یوسی پابجی موبایل در فروشگاه اوریکس گیم میتوانید خرید خود را ثبت کنید.

2- خرید یوسی ورود به اکانت: که این روش ارزانتر از خرید یوسی با آیدی است اما زمان بیشتری را میبرد تا یوسی وارد اکانت شما شود. هر دو روش کاملا امن میباشد و یوسیهای اورجینال، با تضمین سالم ماندن اکانت شما برای شما واریز میشوند.

یکی دیگر از پک های پرطرفدار یوسی در فروشگاه اوریکس گیم، خرید 360 یوسی یکبار مصرف است که فقط یکبار میتوانید آن را خرید کنید.

مزایای خرید پرایم پلاس پابجی موبایل

پرایم پلاس، یک اشتراک پر طرفدار در بازی پابجی موبایل است که ارزش واقعی آن 10 برابر ارزش خرید همان مقدار یوسی است. مزیت های خرید Prime Plus پابجی موبایل عبارت‌اند از:

  • دریافت 660 یوسی بلافاصله بعد از فعالسازی و دریافت روزانه 8 یوسی به مدت یکماه که در مجموع 900 یوسی دریافت میکنید.
  • دریافت روزانه 10 پوینت آرپی به مدت 30 روز
  • دریافت انواع کارتهای ووچر به ارزش 1200 یوسی
  • دریافت تعدادی کارت برای باز کردن جعبههای کریت
  • باز شدن فروشگاه BP بازی و امکان خرید لباسها، اسکینها و بستههای مختلف بازی
  • باز کردن اولین جعبه کلاسیک هر روز با 50 درصد تخفیف

برای خرید پرایم پلاس پابجی موبایل، میتوانید به صفحه اصلی خرید یوسی در فروشگاه اوریکس گیم مراجعه کنید و در کمتر از 10 دقیقه آن را در اکانت خود فعال کنید.

چرا اوریکس گیم معتبر است؟

اوریکس گیم، ارائه‌دهنده کلیهی خدمات گیمینگ اصلی و اورجینال با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاهها میباشد. دارای نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی است. از یک تیم پشتیبانی قوی و همیشه آنلاین برخوردار است که به‌صورت 24 ساعته و در تمامی 7 روز هفته آماده خدمت‌رسانی به کاربران میباشند. شما عزیزان میتوانید در یک محیط کاملا امن سفارشات خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن آنها را تحویل بگیرید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات