بازی های رایگان تلگرامی برای کسب ارز دیجیتال – بیت ۲۴

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
2024-8-crypto-games-first
«بیت ۲۴» در این مقاله به‌معرفی بهترین بازی‌های کریپتوکارنسی پرداخته است.
تبلیغات

بعد از اینکه نات کوین در صرافی‌های مختلف فهرست شد، افراد زیادی به انجام بازی و کسب ارز دیجیتال تمایل پیدا کردند. کاربرانی که در پروژه نات کوین شرکت کرده بودند، امروزه می‌توانند با مراجعه به بسیاری از صرافی‌ها ازجمله صرافی بیت ۲۴ از آخرین قیمت نات کوین مطلع شوند و جهت فروش سکه‌های خود اقدام کنند. سوالی که دراین‌میان ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد، این است که چه بازی‌های تلگرامی دیگری نیز وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها ارز دیجیتال به‌دست آورد

بازی‌های کریپتوکارنسی

بازی کردن و کسب ارزهای مختلف به‌عنوان دستمزد سابقه‌ای طولانی دارد و حتی قبل از شهرت پیدا کردن گیم‌هایی مانند نات کوین، بازی‌های زیادی بوده‌اند که در ازای کسب امتیاز به کاربران خود ارز دیجیتال پرداخت می‌کردند. باتوجه‌به اینکه تلگرام امکان پیاده‌سازی وب‌اپلیکیشن‌ در یک ربات را ایجاد کرده است و کاربران می‌توانند توسط این پیام‌رسان به بازی‌ها دسترسی پیدا کنند، به‌عنوان یکی از بهترین بسترها برای بازی‌های کریپتوکارنسی به‌شمار می‌رود.

امروزه، پروژه‌های متنوع زیادی وجود دارند که مدعی هستند بعد از یک تاریخ مشخص، ارز دیجیتال آن‌ها در صرافی‌ها فهرست می‌شود و کاربران می‌توانند سکه‌های خود را به ولت‌شان واریز کنند. بسیاری از این بازی‌ها اعتبار چندانی ندارند و گاهی اوقات فقط به‌دنبال جذب کاربر و ایجاد شهرت برای پروژه خود هستند؛ البته نات کوین در این دسته قرار نمی‌گیرد؛ چراکه قیمت ناتکوین نشان می‌دهد که این ارز صرفا برای سرگرمی نیست و اهداف خوبی را دنبال می‌کند.

بهترین بازی‌های تلگرامی برای دریافت رمزارز

تعدادی از بهترین بازی‌های تلگرامی که احتمال فهرست شدن ارز آن‌ها در صرافی‌ها و نقد شدنشان وجود دارد عبارت‌اند از:

همستر کامبت

یکی از معروف‌ترین بازی‌های تلگرامی که امروزه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر مشغول آن هستند، همستر کامبت است. کاربران با کلیک کردن روی یک صفحه، سکه به‌دست می‌آورند و با استفاده از این سکه‌ها کارت‌های بازی را خریداری می‌کنند؛ همچنین به‌صورت روزانه یک کد مورس برای همستر کامبت در نظر گرفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توان تعداد زیادی سکه به‌دست آورد.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های همستر کامبت، ارزش زیادی است که برای دعوت دوستان در نظر می‌گیرد. کاربران می‌توانند با استفاده از لینک اختصاصی خود، دوستانشان را به این بازی دعوت کنند و از این طریق به جمع کردن سکه بپردازند. اگر شما نیز دوستان زیادی دارید که می‌توانید آن‌ها را به همستر کامبت دعوت کنید، این بازی برایتان مناسب خواهد بود. همچنین اگر این ارز در صرافی های ارز دیجیتال فهرست شود شما می‌توانید با فروش همستر اقدام به کسب درآمد کنید.

2024-8-crypto-games-scnd

نات کوین

بعد از اینکه قیمت نات کوین مشخص شد و امکان خریدوفروش این ارز در صرافی‌های مختلف نیز ایجاد شد، قابلیت استخراج مجدد نات کوین با استفاده از بازی کردن از بین رفت. بااین‌حال، جالب است بدانید که طبق گفته‌های توسعه‌دهندگان این رمزارز، در آینده مجددا کاربران می‌توانند به بازی مشغول شوند و نات کوین استخراج کنند؛ البته با این تفاوت که بازی جدید پیچیده‌تر است و پاداش کمتری نیز در پی دارد.

باتوجه‌به اینکه نات کوین اولین رمزارز مشهوری بود که ازطریق بازی تلگرامی امکان استخراج را برای کاربران فراهم کرد، اعتبار این پروژه بسیار بالا است و درصورت شروع مجدد بازی آن، گزینه بسیار خوبی برای علاقه‌مندان خواهد بود. اگر شما نیز قصد انجام بازی و کسب ارز دیجیتال را دارید یا اینکه ازطریق بازی رمزارز به‌دست آورده‌اید و می‌خواهید آن را نقد کنید، پیشنهاد می‌کنیم که با مراجعه به صرافی بیت ۲۴، با قیمتی مناسب و معقول سکه‌های خود را به پول تبدیل کنید.

تپ سواپ

یکی دیگر از بازی‌های تلگرامی که قصد ارائه رمزارز مخصوص خود به کاربران را دارد، تپ سواپ است. این پروژه ابتدا قرار بود که روی شبکه سولانا پیاده‌سازی شود؛ اما باتوجه‌‌به اینکه بخش عمده‌ای از کاربران تپ سواپ ازطریق بازی تلگرام با آن آشنا شده‌اند و اعضای این پیام‌رسان هستند، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند که آن را روی شبکه تون که متعلق به تلگرام است عرضه کنند.

طبق آخرین خبری که توسط توسعه‌دهندگان این بازی منتشر شده است، مدت انجام بازی رو به پایان است و در چند هفته آینده امتیازهایی که کاربران کسب کرده‌اند به رمزارز تبدیل خواهد شد. با درنظرگرفتن اینکه قیمت نات کوین به‌نحوی تعیین شد که هریک از کاربران مبلغ به‌نسبت خوبی را کسب کردند، به‌احتمال زیاد تپ سواپ نیز برای اینکه بتواند با این رمزارز رقابت کند، نقدینگی خوبی را فراهم خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر تاکنون امتیازی در تپ سواپ جمع‌آوری نکرده‌اید، به‌هیچ‌عنوان این فرصت را از دست ندهید.

2024-8-cryptho-games-thid-1

جمع‌بندی

در این مطلب، تعدادی از بازی‌های تلگرامی را برای دریافت ارز دیجیتال معرفی کردیم. امروزه، می‌توان بازی‌های همستر کامبت، تپ سواپ و نات کوین را معتبرترین بازی‌ها دانست؛ البته بازی نات کوین به‌صورت موقت غیرفعال شده است و طبق گفته توسعه‌دهندگان، سبک جدیدی از این بازی در آینده ارائه خواهد شد که کاربران می‌توانند به‌وسیله آن به کسب درآمد بپردازند.

برای آگاهی از قیمت نات کوین یا هرگونه اطلاعات دیگری مرتبط با بازی‌های تلگرامی که امکان استخراج رمزارز را فراهم کرده‌اند، می‌توان به وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال بیت 24 مراجعه کرد. این صرافی علاوه‌بر اینکه آخرین اخبار را پوشش می‌دهد، امکانات و قابلیت‌هایی جذاب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است و قطعا برای تمامی فعالان این حوزه، وب‌سایتی کاربردی خواهد بود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات