چرا نباید اکانت های همستر به یک ولت متصل باشند؟

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
2024-9-ham-123
با وجود اینکه داشتن چند حساب کاربری و انجام بازی همستر کامبت در هر یک از آن‌ها لزوما مشکلی ندارد، اما اتصال تمام آن‌ها به یک کیف پول می‌تواند دردسرساز شود.
تبلیغات

همستر کامبت از سری بازی‌های ایردراپ تلگرامی است که تقریبا همه کاربران با آن آشنا هستند. این بازی از زمان انتشار خود سروصدای زیادی به پا کرد و اکنون نیز بهترین و محبوب‌ترین ایردراپ تلگرامی به حساب می‌آید. این روزها تمام کاربران در پی موفقیت بیشتر در این بازی هستند و می‌خواهند سکه‌های بیشتری را از آن خود کنند.

بااین‌حال برخی اشتباهات می‌تواند دارایی آن‌ها را صفر کند که یکی از آن‌ها، اتصال دو یا چند اکانت همستر به یک ولت است. با ما در این مقاله همراه باشید تا ببینیم چرا نباید این کار را انجام داد. ضمن اینکه راهی برای اتصال اکانت‌ها این بازی به چند ولت را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

چرا امکان اتصال چند ربات همستر به یک کیف پول وجود ندارد؟

همان‌طور که گفته شد، کاربران تلگرام این روزها به‌دنبال راه‌حلی برای افزایش سکه‌های خود در بازی همستر کامبت هستند. یکی از روش‌ها که قطعا همه ما قبلا به آن فکر کرده بودیم، ایجاد چند حساب کاربری به‌طور همزمان است. با وجود اینکه داشتن چند حساب کاربری و انجام بازی همستر در هر یک از آن‌ها لزوما مشکلی ندارد، اما اتصال تمام آن‌ها به یک کیف پول می‌تواند دردسرساز شود. تیم همستر خطر مسدود شدن این دسته از حساب‌ها را در قالب پیامی برای کاربران خود توضیح داد.

آن‌ها به دلایل امنیتی اعتقاد دارند که نباید این کار را با یک کیف پول انجام داد. درحالی‌که بسیاری از افراد این پیام‌ها را نادیده گرفتند، ممکن است مشکلاتی برای حساب‌های همسترشان در آینده ایجاد شود. بنابراین، بد نیست شما جانب احتیاط را رعایت کرده و اگر چند اکانت همستر دارید، هر یک را به ولت‌های جداگانه‌ای متصل کنید. خوشبختانه امکان اینکه چند کیف پول داشته باشید و اکانت‌ها همستر را به هر کدام از آن‌ها وصل کنید، وجود دارد.

البته به‌جای اینکه ولت‌های متعددی را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید، توصیه می‌شود چند کیف پول را همزمان روی یک برنامه مانند Ton Keeper داشته باشید. این‌گونه خیلی راحت می‌توانید اکانت‌های همستر خود را بدون خطر مسدود شدن یا از دست دادن دارایی‌ها مدیریت کنید.

محبوب‌ترین کیف پولی که این روزها برای بازی‌های کریپتویی تلگرام استفاده می‌شود، تون کیپر است. امکانات زیادی در این کیف پول وجود داشته و اتصال اکانت‌های بازی‌های تلگرامی به آن بسیار ساده است. پس همستر را به یک کیف پول جداگانه در تون کیپر وصل کنید تا از بروز مشکلات گفته شده جلوگیری کنید.

چگونه چند ربات همستر همزمان داشته باشیم؟

2024-9-ham-456

پیش‌تر هم گفته شد که کیف پول اختصاصی TON یعنی تون کیپر برای تعامل با بازی همستر کامبت طرفداران زیادی دارد. این کیف پول را روی گوشی خود نصب کرده تا خیلی راحت بتوانید از امکانات آن بهره‌مند شوید و در زمان فهرست شدن بتوانید خرید و فروش همستر را انجام دهید. در ادامه مراحل اتصال به این کیف پول ازطریق همستر و همچنین اضافه کردن اکانت‌های دیگر همستر را آموزش خواهیم داد:

  • در قدم اول برنامه تلگرام را اجرا کرده و ربات همستر کامبت را پیدا کنید. بعد از آن، ربات را راه‌اندازی کرده و برای ورود به آن آماده شوید.
  • یک گزینه به نام Airdrop در قسمت پایینی این برنامه وجود دارد که باید به این بخش وارد شوید. شاید این گزینه را همراه‌با عبارت "Soon" یا "به‌زودی" مشاهده کنید. در این صورت باید ربات و تلگرام را بسته و آن را مجدد راه‌اندازی کنید.
  • در این بخش نوبت به اتصال کیف پول می‌رسد. با وجود اینکه اکانت همستر را می‌توان به کیف پول‌های زیادی وصل کرد و خود برنامه نیز چند مورد را به شما پیشنهاد می‌دهد، اما تون کیپر راحت‌ترین و بی‌دردسرترین گزینه برای ایرانی‌ها است. هرگز به خاطر تحریم‌های صورت گرفته از کیف پول خود تلگرام استفاده نکنید. اگر در گذشته آن را انتخاب کرده بودید، امکان حذف و جایگزینی برایتان فراهم است.
  • وقتی دوباره وارد بخش Airdrop شدید، احتمالا این بار خبری از پیغام گفته شده نباشد. بنابراین، به بخش Connect Your Wallet بروید. این دکمه به‌عنوان پل ارتباطی میان ذخایر مالی و جوایز احتمالی با کیف پول عمل می‌کند. از میان کیف پول‌های تعیین شده، روی تون کیپر کلیک کنید تا فرایند اتصال آغاز گردد.
  • برنامه از شما می‌خواهد مجوز اتصال را قبول کنید. بسته به نوع کیف پولی که انتخاب کرده‌اید، شاید پیغامی را روی صفحه گوشی خود ببینید که برای اتصال از شما اجازه می‌گیرد. این پیغام به انگلیسی است و اغلب از شما می‌خواهد به همستر کامبت اجازه دهید تا به کیف پول شما دسترسی داشته باشد. از آن جایی که با یک پیغام امنیتی مواجه می‌شوید، حتما آن را با دقت بخوانید تا در آینده مشکلی برای کیف پول و سایر دارایی‌های شما ایجاد نگردد.
  • در صورتی که دو یا چند اکانت همستر دارید، هرگز نگران نباشید. ابتدا باید گفت که هرگز اکانت‌های همستر خود را به همان کیف پول وصل نکنید. در همان برنامه تون کیپر می‌توان تعداد زیادی ولت به وجود آورد. پس روی گزینه + موجود در این برنامه کلیک کرده و مشخصات ولت جدید خود را به یاد داشته باشید. همچنین یک رمز برای آن تعیین کنید تا کیف پول برایتان به وجود بیاید. بعد از آن به‌سادگی می‌توانید تمام این مراحل را برای اتصال سایر اکانت‌های همستر خود به کیف پول‌های جدید پیاده کنید

چرا باید اکانت همستر را به کیف پول وصل کنیم؟

2024-9-ham-789

شاید کاربران زیادی سؤال داشته باشند که اصلا چرا باید اکانت همستر کامبت را به یک کیف پول متصل کنیم؟ زمانی‌که سکه‌های همستر به توکن تبدیل شود، می‌توان آن‌ها را به کیف پول و سپس صرافی انتقال داد و به پول واقعی تبدیل کرد؛ یعنی بدون اتصال اکانت‌های همستر به کیف پول، قطعا نمی‌توان چنین کاری را انجام داد.

امکان اتصال همستر به کیف پول‌های مختلفی مانند تون کیپر، هاب و دی ولت وجود دارد و دست بازیکنان برای انتخاب هر کدام کاملا باز است. البته توصیه می‌کنیم هرگز اکانت‌های همستر خود را به کیف پول‌های متنوع ذکر شده وصل نکرده و آن‌ها را به اکانت‌های مختلف در یک کیف پول متصل کنید. این کار سبب می‌شود دارایی‌های خود را بهتر مدیریت کرده و از انجام بازی لذت ببرید. همچنین در صورت هک شدن از هر طریقی، زیان کمتری خواهید دید.

همچنین در بازی همستر کامبت، امکان انتقال سکه‌های همستر به اکانت دیگر بعد از راه‌اندازی توکن همستر وجود ندارد. هر کاربر تنها می‌تواند سکه‌های خود را به یک کیف پول مربوط‌به بلاکچین تون منتقل کند. این تصمیم سازندگان برای عدم سواستفاده و کلاهبرداری از سوی برخی افراد است. شاید شما نیز دیده باشید که کانال‌های تلگرامی یا پیج‌های اینستاگرامی قیمت‌های مختلفی را از همستر ارائه کرده‌اند که قطعا به‌دنبال دسترسی به اکانت تلگرام شما هستند.

جمع‌بندی

همستر کامبت در چند ماه گذشته رشد فراوانی داشته است و با برداشتن قدم‌های بزرگ، همچنان بازیکنان زیادی را به خود جذب می‌کند. توکن این بازی در صرافی کیف پول من فهرست شده است و می‌توانید اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال همستر کنید.همچنین قرار است در آینده‌ای نه چندان دور در صرافی‌های دیگر فهرست شود و همین سبب علاقه‌مند شدن عده زیادی به این دسته از بازی‌ها شده است. طبیعتا یکی از دغدغه‌ها کاربران این است که سکه‌های بیشتری در اختیار داشته باشند و ازاین‌رو، عده‌ای به ایجاد اکانت‌های بیشتر روی می‌آورند. بااین‌حال، آن‌ها ممکن است دچار اشتباه شده و همه را به یک اکانت کیف پول وصل کنند که خطر مسدود شدن ربات‌های همستر و از بین رفتن دارایی‌ها وجود دارد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات