کیف پول من:خرید بیش از 10 هزار توکن در ماه!

یک‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
تصویر کاور رپورتاژ کیف پول من
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
صرافی «کیف پول من» در این مقاله علاوه بر معرفی خدمات خود، به بررسی تاثیر تحریم‌های مالی بر خرید ارز دیجیتال پرداخته است.
تبلیغات

بازار ارز دیجیتال از سال 2009 تا به امروز فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است؛ این بازار از روزهایی که بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ جهان معتقد بودند بیت کوین یک پروژه شکست خورده است یا صرفاً در حوزه پولشویی و جرایم مالی کاربرد دارد، عبور کرده و در حال حاضر به یکی از بازارهای مالی قدرتمند فعال در سطح بین‌المللی تبدیل شده است. کسب سودهای نجومی از نوسانات ارز دیجیتال، حفظ ارزش پول و سرمایه از طریق خرید استیبل کوین‌ها و هزاران ویژگی دیگر کنار هم جمع شده‌اند تا امروز ارز دیجیتال از سوی سیاست‌مداران نیز به رسمیت شناخته شود. حال در چنین بستری، دسترسی زودهنگام به ارزهای دیجیتال تازه لیست شده یا رمزارزهای قدیمی بازار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و در خلاء صرافی‌هایی مثل بایننس که به دلیل تحریم‌ها هیچگونه خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌کنند، سوال اینجاست که تریدرهای ایرانی چگونه می‌توانند معاملات فعالی را تجربه کنند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

کپی لینک

تاثیر تحریم‌های مالی بر خرید ارز دیجیتال از سوی ایرانیان

ارز دیجیتال و فناوری بلاکچین با هدف تمرکززدایی از امور مالی ایجاد گردید و به دنبال این بود که کلیه ساکنان این کره خاکی بتوانند به دور از محدودیت‌ها و نظارت‌های دولتی، تراکنش‌های مالی انجام داده و نیازهای خود را برطرف سازند؛ هرچند که کارکرد شبکه‌های بلاکچینی به گونه‌ای طراحی شده که این شعار تمرکززدایی به واقعیت بدل گشته؛ اما در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال همچنان با محدودیت‌هایی مواجه هستیم. محدودیت‌هایی که از سوی صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز (Centralized Exchange) به کاربران تحمیل شده است. این نوع از صرافی‌ها به منظور مشروعیت‎بخشی به فعالیت‌های خود در کشورهای مختلف نیازمند تبعیت از قوانین مالی بین‌المللی و بویژه مبارزه با پولشویی هستند تا بدین ترتیب خیال دولت‌ها را تا حدودی راحت کنند.

یکی از قوانین مالی بین‌المللی موجود برعلیه پولشویی، FATF بوده که متاسفانه کشور ما به دلیل عدم پذیرش آن در لیست سیاه FATF قرار گرفته است و بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز نیز به همین علت هیچگونه خدماتی به کاربران ساکن در ایران و با تابعیت جمهوری اسلامی ارائه نمی‌کنند. اگر تریدر مبتدی و تازه وارد بازار ارز دیجیتال هستید، احتمالاً وقتی از تریدرهای قدیمی‌تر  درباره بایننس سوال کنید در ابتدای پاسخ دریافتی کمی دلخوری در صدای طرف مقابل مشاهده خواهید کرد؛ منشا این دلخوری به زمانی برمی‌گردد که صرافی بایننس احراز هویت (KYC) را برای ارائه خدمات خود به کاربران ضروری اعلام کرد. در این هنگام کاربران ایرانی با انجام مراحل احراز هویت، حساب کاربری خود را از دست داده و سرمایه موجود در آن را مسدود نمود.

این مقدمات موجب شد تا در موازات صرافی‌های خارجی شاهد سر برآوردن صرافی‌های ایرانی باشیم، صرافی‌هایی که برخی از آن‌ها مثل صرافی کیف پول من در یک بازه زمانی کوتاه توانستند خدمات باکیفیتی هم‌تراز با صرافی‌های خارجی در اختیار تریدرهای ایرانی قرار دهند. در واقع هرچند که تحریم‌های مالی موجب ایجاد محدودیت‌های بسیار زیاد برای فعالیت آزادانه معامله‌گران ایرانی ارز دیجیتال شده است؛ اما وجود برخی از صرافی‌های ایرانی معتبر تا حد قابل قبولی این محدودیت‌ها را برطرف ساخته است.

کپی لینک

معرفی صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من یک صرافی ایرانی ارز دیجیتال است که فعالیت رسمی خود را از سال 1398 یعنی زمانی که سیاست‌های مقامات ایرانی نسبت به بازار ارز دیجیتال روشن گردید، آغاز کرد. خوشبختانه در نظام حقوقی کشور ما هیچگونه جرم‌انگاری برای خرید بیت کوین یا سرمایه‌گذاری بر روی سایر رمزارزها صورت نگرفته و بالعکس شاهد حمایت از بازار ارز دیجیتال نیز بوده‌ایم؛ دستورالعمل واردات خودرو با بیت کوین که از سوی هیئت دولت مورد تصویب قرار گرفته یا الزامی شدن دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای استخراج ارز دیجیتال از نمونه‌های بارز مشروعیت‌بخشی به فعالیت‌های مربوط به بازار و صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است.

صرافی کیفت پول من از همان ابتدای فعالیت خود پویایی خاصی در حوزه لیست نمودن ارزهای دیجیتالی مختلف داشت و تا به امروز نیز این سیاست خود را ترک نکرده است؛ به طوری که در حال حاضر می‌توانید از طریق صرافی کیف پول من بیش از 10 هزار توکن و رمزارز خریداری کرده یا به فروش رسانید. جالب است بدانید که صرافی کیف پول من به لحاظ تعداد رمزارز در میان 10 صرافی برتر جهانی جای گرفته است و وجود این تنوع به شما کمک می‌کند تا فارغ از محدودیت‌ها به راحتی بتوانید استراتژی‌های معاملاتی خویش را پیش ببرید.

به عنوان مثال در مسئله نات کوین و ایردراپ‌های تلگرامی مثل تایم فارم، همستر، تپ سواپ و غیره نیز صرافی کیف پول من بسیار قدرتمندتر از سایر صرافی‌های داخلی و حتی بسیاری از صرافی‌های خارجی ظاهر شده است و در موضوع نات کوین در دسته اولیه صرافی‌های رمزارزی جای گرفت که این ارز دیجیتال را لیست نموده و بستری را برای کسب درآمد راحت از آن برای ایرانیان فراهم کرد. در حال حاضر این صرافی بخشی مجزا را برای ارزهای پیش‌لیست شده نیز اضافه کرده است که با مراجعه به آن می‌توانید رمزارزهایی که ایردراپ رسمی آن‌ها نزدیک بوده و بزودی قرار است در صرافی کیف پول من لیست شوند را مشاهده کنید.

کپی لینک

اهمیت تعداد توکن در صرافی ارز دیجیتال

تصویر داخل متن دوم رپورتاژ کیف پول من

شاید در ظاهر امر چندان میزان اهمیت تعداد توکن‌های لیست شده در یک صرافی برای تازه‌واردان دنیای کریپتوکارنسی روشن نباشد؛ اما یکی از پارامترهای کلیدی در انتخاب صرافی ارز دیجیتال، توجه به تعداد رمزارزهای لیست شده در آن است. علت این موضوع به پویایی صرافی مورد نظر در لیست نمودن زود هنگام ارزهای دیجیتال جدید بازار مربوط است. رمزارزها به هنگامی که به تازگی در بازار لیست می‌شوند، پامپ قیمتی بسیار خوبی را تجربه می‌کنند و کسب سود از این پامپ قیمتی اولیه بسیار به نفع کاربران صرافی مورد نظر خواهد بود.

از طرفی تجربه یک ترید سودمند نیازمند تحلیل مداوم بازار بوده و ممکن است در خلال تحلیل‌های بازار یک ارز دیجیتال جدیدی را بیابید که بزودی روند صعودی خود را آغاز می‌کند و زمان حاضر بهترین موقعیت برای ورود به بازار رمزارز مورد نظر است؛ در چنین شرایطی اگر صرافی مورد نظر شما از رمزارز مورد نظر پشتیبانی نکند، مجبور به تغییر صرافی و یافتن صرافی جدید آن هم در میان محدودیت‌های شدید تحریمی خواهید شد. در صورتی که این موضوع به هنگام کار با صرافی کیف پول من تحت هیچ شرایطی رخ نخواهد داد و به راحتی می‌توانید در این صرافی به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال بپردازید.

کپی لینک

مزایای خرید ارز دیجیتال از صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من علاوه بر تنوعی که در حوزه رمزارزهای مورد پشتیبانی دارد، مزایای دیگری را نیز در اختیار معامله‌گران قرار داده و همین مزایاست که این صرافی ارز دیجیتال را به اولین انتخاب معامله‌گران ایرانی تبدیل کرده است. از مزایای اصلی خرید ارز دیجیتال از صرافی کیف پول من می‌توان موارد زیر را برشمرد:

·       دریافت کارمزد حداقلی: صرافی کیف پول من با راه‌اندازی بازار تتری آن هم با کارمزد 0.4 درصدی تلاش کرده است تا با کاهش بیش از حد کارمزد دریافتی به کاربران کمک کند تا هزینه کمتری در ازای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صرافی پرداخت نمایند. این صرافی دارای کیف پول شخصی امنی نیز می‌باشد که کاربران می‌تواند به صورت رایگان از آن استفاده نمایند و در آن هیچگونه هزینه‌ای از بابت نگهداری طولانی مدت رمزارزهای خود در این بستر ایمن کارمزدی از شما دریافت نمی‌گردد.

·       خرید ریالی ارز دیجیتال: طبیعتاً محدودیت‌های تحریمی مانع از دسترسی کاربران ایرانی به کردیت کارت‌های بین‌المللی شده و به همین علت امکان پرداخت ارزی مستقیم نیز از ایرانیان سلب شده است؛ خوشبختانه به هنگام استفاده از خدمات صرافی کیف پول من به هیچگونه پرداخت ارزی نیاز نخواهید داشت، بلکه می‌توانید با پرداخت معادل ریالی رمزارز مورد نظر خود آن را خریداری کرده یا به فروش برسانید. با توجه به ماهیت ایرانی این صرافی در انتقال پول فروش رمزارز خود به حساب بانکی ایرانی‌تان نیز مشکلی نخواهید داشت و این پول مستقیماً به حساب بانکی شما واریز می‌گردد.

·       امنیت بالا: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از خدمات کیف پول من برای خرید و فروش ارز دیجیتال به امنیت بسیار بالای این صرافی ارز دیجیتال مربوط می‌شود. این صرافی دارای تیم امنیتی بسیار قدرتمندی بوده که همواره در حال بروزرسانی الگوریتم‌های امنیتی صرافی هستند و به همین علت تا به امروز هیچگونه حمله سایبری موفقی به صرافی کیف پول من گزارش نشده است.

کپی لینک

صرافی کیف پول من؛ معتبرترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال

تصویر داخل متن دوم رپورتاژ کیف پول من

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، متاسفانه مدت‌هاست که معامله‌گران ایرانی بازار ارز دیجیتال به دلیل وجود محدودیت‌های تحریمی در شرایط سختی به سر می‌برند و برای دسترسی آزاد به چنین بازاری مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف حاشیه‌ای به واسطه‌ها هستند؛ موضوعی که به هنگام استفاده از خدمات صرافی ایرانی کیف پول من با آن مواجه نخواهید شد و با وجود تحریم‌های مالی می‌توانید بدون داشتن هیچگونه دغدغه‌ای کاملاً آزادانه در این بازار به معامله پرداخته و سودهای کلانی را به جیب بزنید. فرقی نمی‌کند به دنبال خرید بیت کوین باشید یا بخواهید رمزارزهای دریافتی خود از ایردراپ‌های تلگرامی را به پول تبدیل کنید، در هر حالت مراجعه به صرافی کیف پول من می‌تواند پاسخگوی کلیه نیازهای شما در بازار ارز دیجیتال باشد؛ پس وقت را تلف نکرده و همین حالا به وب‌سایت کیف پول من سر بزنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات