خرید تتر از  اکسیر، راهی برای حفظ ارزش سرمایه

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
عکس داخل متن رپورتاژ اکسیر
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
«اکسیر» در این مقاله به‌بررسی نحوه سودآوری رمزارز تتر پرداخته است.
تبلیغات

در این مطلب،‌ قصد داریم بررسی کنیم که آیا خرید تتر ما را به سوددهی می‌رساند یا خیر؟ تتر یکی از ارزهای دیجیتال ثابت یا استیبل کوین محسوب می‌شود. از آن‌جا که یک تتر معادل یک دلار است شما می‌توانید از آن برای انواع خرید و فروش‌های اینترنتی در خارج از کشور نیز استفاده کنید. به‌همین دلیل یکی از ارزهای پر طرفدار محسوب می‌شود و خرید آن برای افرادی که اهل ریسک‌های بزرگ نیستند و ترجیح می‌دهند ارزش سرمایه خود را حفظ کنند بسیار مناسب است. در ادامه، خرید usdt را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کپی لینک

آیا با خرید تتر سود می‌کنیم؟

همان‌طور که گفتیم تتر معادل دلار است و با افزایش یا کاهش دلار نیز تغییر می‌کند. اما از آن‌جا که دلار، نوسانات کمی دارد و معمولا رو به افزایش است، تتر نیز اغلب با کسب سود همراه است. ارزش تتر همیشه پایدار است و نوسانات و کارمزد کمتری هم نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد. می‌توان گفت که خرید ارز تتر مانند خرید دلار است. قبلا زمانی‌که دلار با کاهش قیمت روبه‌رو می‌شد، مردم سعی می‌کردند بخشی از سرمایه خود را دلار بخرند تا زمانی‌که قیمت آن افزایش پیدا کرد بتوانند آن را فروخته و سود کسب کنند. تتر هم دقیقا همین نقش را ایفا می‌کند و اگر افزایش چند درصدی داشته باشد، برای شما سود خواهد داشت.

کپی لینک

تتر بخریم یا بیت کوین؟

بیت کوین از آن دسته ارزهای دیجیتال است که با نوسانات زیادی روبه‌رو بوده و ممکن است در مدت زمان کم، کاهش یا افزایش زیادی نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشته باشد. به‌همین دلیل است که بیت کوین در میان تریدرها و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال، بسیار محبوب است. اما از آن‌جا که تتر یک استیبل کوین است مناسب خرید و فروش‌های مداوم نیست و سودی که خرید تتر به شما می‌دهد در بلند مدت حاصل می‌شود. بنابراین اگر اهل ریسک‌های بزرگ هستید و می‌خواهید مرتباً در زمینه ارزهای دیجیتال،‌ خرید و فروش داشته باشید، می‌توانید بیت کوین یا سایر ارزها مانند اتریوم، دوج کوین و... خریداری کنید.

اما برای خرید USDT یا همان تتر می‌توانید مقداری از پول خود که به آن نیاز چندانی ندارید را سرمایه‌گذاری کنید و بگذارید به‌صورت بلند مدت، افزایش داشته باشد و به سوددهی برسد.

رپورتاژ اکسیر کاور
کپی لینک

دلایل مهم جهت خرید تتر و سرمایه‌گذاری در آن

در امر مهمی مانند خرید ارز دیجیتال، بهتر است که تمام جنبه‌های آن را بررسی کنید و اطلاعات کافی راجع به ارزی که می‌خواهید خریداری کنید داشته باشید. در ادامه، می‌توانید مهم‌ترین دلایل برای خرید ارز تتر را بررسی کنید.

کپی لینک

ریسک پایین

همان‌طور که گفتیم، شما می‌توانید بدون نگرانی از این‌که این ارز با نوسانات زیادی روبه‌رو باشد آن را خریداری کرده و در آن سرمایه‌گذاری کنید. تتر همیشه با تغییرات جزئی روبه‌رو بوده و معمولا در حال افزایش بوده است. همچنین هر کدام از ارزهای دیجیتال دیگر ممکن است روزی سقوط کنند و منجر به ضررهای هنگفت شوند. در صورتیکه تتر، ارزش پول شما را حفظ کرده و موقعیت مالی شما را تضمین می‌کند.

کپی لینک

امنیت، خرید تتر

یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید ارز تتر این است که روی شبکه بلاکچین بیت کوین ساخته شده است. بلاک چین بیت کوین بسیار امن بوده و از سرمایه شما محافظت می‌کند. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که سرمایه شما در امنیت کامل به سر می‌برد و دچار حملات سایبری نیز نمی‌شود.

کپی لینک

شفافیت ارز

درباره خرید تتر باید بگوییم که بسیاری از ارزهای دیجیتال دارای شفافیت نیستند. به این معنا که نوسانات آن‌ها غیرقابل پیش‌بینی است و ممکن است به دلایل هرچند کم‌ارزش، تغییرات بسیار زیادی داشته باشند. اما از آن‌جا که تغییر در نوسانات دلار، مستقیماً بر نوسانات تتر تاثیر می‌گذارد، می‌توان گفت که دارای شفافیت بیشتری است. خرید ارز تتر، خصوصا برای ایرانیان که هر روزه نوسانات دلار را چک می‌کنند جذابیت بسیاری دارد.

کپی لینک

سرعت خرید و فروش تتر

سرعت در خرید و فروش ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی‌که شما بتوانید به‌طور سریع، تراکنش خود را انجام دهید و نیاز نباشد که سفارشتان در صف سفارش‌ها قرار بگیرد می‌توانید اطمینان یابید که دقیقا معادل ارزی که فروخته‌اید قرار است مبلغی را دریافت کنید و از ارزش آن کاسته نمی‌شود.

کپی لینک

کسب سود با سرمایه‌گذاری تتر

زمانی‌که شما ارز دیجیتالی مانند تتر را خریداری کنید و آن را مدتی در کیف پول خود قرار دهید تا در گذشت زمان به سوددهی برسد، به آن سرمایه‌گذاری یا Holding تتر گفته می‌شود. معمولا اغلب ارزهای دیجیتال را می‌توانید به همین صورت خریداری کرده و در کیف پول خود قرار دهید و پس از گذشت ماه‌ها یا حتی سال‌ها که ارزش آن افزایش یافت آن را به تومان تبدیل کنید.

کپی لینک

کسب سود با استیکینگ تتر

یکی دیگر از روش‌های کسب سود از طریق تتر، Staking تتر است. این امر به این معنا است که شما ارز خود را برای مدتی در کیف پول خود قرار می‌دهید و در این مدت، به‌صورت اتوماتیک،‌ مبالغی را به‌عنوان پاداش جهت تایید تراکنش‌ها و بلوک‌ها دریافت می‌کنید.

کپی لینک

کسب سود با وام‌دهی از تتر

کسب سود از طریق خرید تتر و وام‌دهی نیز یکی از روش‌های رایج برای سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال است. در این روش شما می‌توانید با استفاده از یک برنامه واسط، به کسانی که تقاضای وام دارند مقدار مشخصی از تتر را وام دهید. سپس با جمع کردن سود حاصل از وامی که به آن‌ها داده‌اید می‌توانید سود خوبی کسب کنید. به این روش نیز Lending تتر گفته می‌شود و برای افرادی که زمان و انگیزه کافی برای وام‌دهی را دارند مناسب است.

کپی لینک

آیا سرمایه‌گذاری در تتر ریسک دارد؟

عکس داخل متن ۲ رپورتاژ اکسیر

تتر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال،‌ از اعتبار بیشتری برخوردار است و ریسک کمتری دارد. با این حال باید بدانید که اگر روزی تتر ارزش خود را از دست داد و از کار افتاد، هیچ‌گونه پشتیبانی از آن صورت نمی‌گیرد و ممکن است باعث شود تمام سرمایه‌ای که در تتر گذاشته‌اید را از دست بدهید. به‌همین دلیل باید اطلاعات و مشخصات مربوط به آن را هر از گاهی چک کنید و آگاهی لازم نسبت به آن را به‌دست بیاورید. به‌هرحال نکته مهم این است که به‌دلیل ساخته شدن تتر روی شبکه بلاک چین بیت کوین و معتبر بودن آن، از سابقه درخشانی بهره‌مند بوده است و تقریبا توانسته اعتماد سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را جلب کند.

کپی لینک

نتیجه گیری

از آن‌جا که ارز تتر با توجه به نوسانات دلار با تغییر قیمت روبه‌رو می‌شود و ارزشی معادل دلار آمریکا را دارد حتی میان کسانی‌که اهل ترید نیستند هم محبوب شده است و باعث شده تا مقداری از آن را خریداری کرده و جهت کسب سود، آن را برای مدتی در کیف پول خود قرار دهند. البته باید بدانید که به نسبت ریسک پایینی که خرید تتر دارد دارای سود بلندمدت بوده و می‌توانید از طریق هولد تتر نیز به سوددهی برسید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات