لیون‌کامپیوتر از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
سعید حسینی در کنار لوگوی جدید لیون کامپیوتر
شب گذشته مراسم رونمایی از لوگو و هویت جدید لیون‌کامپیوتر با حضور اهالی رسانه و مهمانانی از حوزه فناوری در ساختمان لیون کامپیوتر در راستای رونمایی از لوگو، هویت بصری و برنامه‌های آینده مجموعه لیون کامپیوتر برگزار شد.
تبلیغات

سخنران ابتدایی مراسم علی ‌صدرالدینی مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر با بیان اینکه برای پیشرفت در تمام زمینه‌ها، از جمله تولید محتوا، تصمیم گرفتیم بسیاری از رویه‌های خود را تغییر دهیم به برگزاری جشن تولد 17 سالگی لیون کامپیوتر اشاره کرد.

روابط عمومی لیون کامپیوتر گفت: ما در ابتدا می‌گفتیم در لیون‌کامپیوتر بی‌ریخت شروع کن سپس به آنچه که ایده‌آل است برس و این روند ما را به‌جای خوبی رسانده است که اکنون در آن قرار داریم.

علی صدرالدینی با بیان اینکه در دنیای امروز هم مشتری‌های ما و هم رقبا روزبه‌روز باهوش‌تر می‌شوند ادامه داد: درست است که ما در جای خوبی ایستاده‌ایم اما این تفکر همواره وجود دارد که همیشه دنبال بهترین بودن باشیم.

مدیر روابط عمومی لیون‌کامپیوتر با بیان اینکه مخاطب ما چنین انتظاری را از یک کسب‌و‌کار ۱۷/۱۸ ساله دارد می‌افزاید: مخاطب ما هر لحظه دنبال ارائه یک چیز متمایز و تحسین برانگیز از سوی این مجموعه است.

صدرالدینی با اشاره به اینکه ما شب یلدا اعلام کردیم که یک تغییر در راه است، این تغییر را اتفاقی دانست که باعث برگزاری این مراسم شده است.

علی صدرالدینی روابط عمومی لیون کامپیوتر

صدرالدینی افزود: تغییر هویت بصری لیون کامپیوتر پس از ۱۷ سال باتوجه‌به جلسات متعددی بوده است که درون مجموعه لیون کامپیوتر از یکسو و تیم‌های مختلف طراحی داشته‌ایم و ما به این نتیجه رسیدیم که باید یک پوست اندازی اساسی داشته باشیم.

علی صدرالدینی در پایان ضمن اشاره به تغییر هویت بصری لیون کامپیوتر اضافه کرد: این تنها تغییری نیست که قول آن را داده بودیم.

سعید حسینی بنیان گذار لیون کامپیوتر

سعید حسینی مدیرعامل و بنیان گذار لیون کامپیوتر پس از صدرالدینی دومین سخنران این مراسم بود.

او در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه ما برای صحبت کردن از کسب‌وکار همیشه کلیشه‌های مختلفی را به کار می‌گیریم از حاضران می‌پرسد آیا مایل هستید باز هم از کلیشه‌ها حرف بزنیم یا اینکه واقعی صحبت کنیم و واقعی بودن همه چیز پاسخی است که میهمانان این مراسم به این پرسش مدیرعامل لیون کامپیوتر می‌دهند.

حسینی با بیان اینکه راه خود را در بازار کامپیوتر چگونه آغاز کرده است سخنان خود را آغاز کرد و گفت: از سال ۱۳۷۶ وارد بازار کامپیوتر شدم و راه پر پیچ و خم خود را از این زمان آغاز می‌کند.

مدیرعامل لیون‌کامپیوتر به ابتدایی‌ترین روش‌های جابجایی بار و کالاها مانند چرخ دستی‌های قدیمیاشاره کرد و ادامه داد: در سال ۱۳۸۳ لیون کامپیوتر را تأسیس کرد ولی در سال ۸۵ در مسیر سخت خود به جایی رسید که شکست را در کسب‌وکار تازه کار خود تجربه کند.

سعید حسینی در ادامه گفت: در ابتدای مسیر تعادل ایجاد کردن میان هزینه‌ها و درآمد به کاری دشوار تبدیل شده بود و در آن زمان به‌تنهایی و انفرادی سایت لیون کامپیوتر را مدیریت کرده و سفارش مشتریان را به‌دست آن‌ها می‌رسانده است و پس از مدت‌ها اولین نفر را در مجموعه لیون کامپیوتر استخدام می‌کند.

حسینی در ادامه سخنانش افزود: تمام این فشارها و وضعیت سخت، این سؤال را در ذهن من ایجاد کرد؛ اینکه چگونه از این وضعیت خلاص شوم؟ و در پاسخ به این سؤال است که برای جذب مشتریان، از فروم‌ها و انجمن‌های کامپیوتری استفاده می‌کند.

سعید حسینی لیون کامپیوتر

سعید حسینی گفت: در آن زمان خبری از رسانه‌های اجتماعی نبوده است، پس با استفاده از روابط و دوستی‌هایی که در انجمن‌های مختلف شکل گرفت، سعید حسینی توانست مشتری‌های مختلفی برای فروشگاه لیون کامپیوتر پیدا کند.

مدیرعامل لیون کامپیوتر اظهار کرد: سعید حسینی برای خود هدفی را تعیین کرد تا به درآمد سه برابر درآمد کنونی خود برسد.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر تمام کارها، از اسمبل گرفته تا مارکتینگ و تولید محتوا، ۱۰۰ درصد توسط تیم لیون کامپیوتر انجام می‌شود و خودِ او در هیچکدام از کارها دخالتی نمی‌کند افزود: در حال حاضر وب‌سایت کوینیت، وب‌سایت و رسانه لیون تک از جمله رسانه‌های وابسته به لیون کامپیوتر هستند.

مدیرعامل لیون کامپیوتر از ورود به عرصه تولید سخن گفته و از ورود به عرصه تولید در سطح جهانی خبر داده و گفت: حالا قدم بعدی برای لیون کامپیوتر، تولید محصولات و قطعات سخت‌افزاری است. این محصولات قرار است به‌صورت صادراتی تولید شوند و کیفیتی در حد جهانی دارند.

حامد محمدی مشاور برندینگ آژانس تبلیغاتی ماورا در این مراسم با بیان اینکه امروزه برند خود یک کسب‌وکار و بیزینس است این دو مقوله را همراستا با یکدیگر بیان می‌کند.

این کارشناس برندینگ درباره همکاری خود با لیون کامپیوتر در راستای طراحی هویت جدید بصری این مجموعه سخن گفته و از این همکاری اظهار رضایت کرد.

محمد زرین کارشنان استراتژی

محمد زرین کارشناس استراتژی نیز در این مراسم از دیگر سخنرانان بود.

او با بیان اینکه ما می‌خواهیم هر کجا صحبت از تکنولوژی با محوریت کامپیوتر شد، نام لیون کامپیوتر اولین گزینه در ذهن مخاطبان باشد گفت: منظور از مخاطبان همه است، اعم از مشتریان و مصرف‌کنندگان، تأمین کنندگان و حتی جویندگان شغل‌های مرتبط، یعنی تمام افرادی که به‌نوعی خوره و دیوانه کامپیوتر هستند، افرادی که سرعت، روان بودن و کیفیت بالای کامپیوتر برایشان بسیار مهم است، افرادی که بروز بودن در سخت‌افزار و نرم‌افزار و همزمان با تکنولوژی دنیا پیش رفتند برایشان مهم است.

زرین ادامه داد: هدف ما این است که لیون‌کامپیوتر را همراه و خالق لحظات مطمئن و لذت بخش در زندگی افرادیکنیم که تکنولوژی در زندگی و کار آن‌ها اهمیت بسزایی دارد.

پایان این مراسم با پرسش و پاسخ اهالی رسانه همراه بود. در این بخش سعید حسینی مدیرعامل لیون کامپیوتر، محسن پرهیزگار مدیر فنی مجموعه لیون کامپیوتر، علی صدرالدینی مدیر روابط عمومی و سمیرا انتصاری مدیر هنری مجموعه لیون کامپیوتر پاسخگوی سوالات اهالی رسانه بودند.

سعید حسینی در پاسخ به پرسش خبرنگار سیار نیوز مبنی بر اینکه لیون کامپیوتر چه برنامه‌هایی برای پلتفرم‌های رمزارز دارد گفت: سعید حسینی با اشاره با اینکه تیم لیون کامپیوتر، اولین همایش بین‌کوین را در سال‌های گذشته برگزار کرده، افزود: به‌دلیل چالش‌های مختلفی که در فضای رمزارز در ایران ایجاد شد، فعالیت‌های تیم ما کاهش پیدا کرد اما همیشه رمزارزها برای ما جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند.

عکس دسته جمعی لیون کامپیوتر
مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات