رونمایی شرکت الماس رایان ایرانیان از کیوسک گیمینگ کولر مستر

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
کیوسک گیمینگ کولر مستر
در جریان نمایشگاه ایپاس تهران، شرکت شرکت الماس رایان ایرانیان از کیوسک گیمینگ شرکت کولر مستر رونمایی کرد.
تبلیغات

کولرمستر نامی آشنا برای عاشقان سخت‌افزار‌های گیمینگ است. این شرکت در‌حالی که به‌ تولید دستگاه‌های گیمینگ همیشگی خود ادامه می‌دهد، تصمیم دارد در کنار آن سعی در تولید کالاهای گیمینگ بالارده (لوکس) در برنامه‌ی کاری خود قرار دهد.

یکی از دستگاه‌های گیمینگ لوکس که کاربرد‌های متفاوتی هم دارد، کیوسک گیمینگ کولرمستر ORB X است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید.

کیوسک گیمینگ کولر مستر

افراد زیادی قادر به استفاده از این صندلی مخصوص هستند. گیمر‌ها و افرادی که نیاز به فضای ساکت و مطلوب برای انجام فعالیت‌های کاری روزانه خود دارند، از صندلی Orb X لذت زیادی خواهند برد.

این کیوسک گیمینگ از سه عدد مانیتور ۲۷ اینچی پشتیبانی می‌کند. جنس صندلی آن از چرم اصل و بوده و یک میزکار بزرگ در طراحی آن جای داده شده است. از طرفی دیگر نیز شاهد قرارگیری نوارهای LED رو ساختار کروی شکل آن هستیم.

هم‌چنین در پنل سمت راستی محصول‌موردنظر یک هاب مخصوص با اتصالات مختلف وجود دارد و ما می‌توانیم دو درگاه USB تایپ سی، یک عدد جک ۳/۵ میلی‌متری و سه عدد درگاه USB تایپ A در آن مشاهده کنیم. جالب است بدانید صندلی آن نیز قابل تنظیم است تا شما بتوانید طبق سلیقه خود از آن استفاده کنید.

از طرفی دیگر نیز در بدنه پشت این صندلی، یک فضای مخصوص برای اسمبل قطعه‌های سخت‌افزاری پی سی موردنظر شما وجود دارد.

نظر شما چیست؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد این کیوسک گیمینگ به اشتراک بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات