Nioh 2 در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد؛ تریلر جدید بازی در نمایشگاه TGS 2019

پنج‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
Nioh 2
سازنده Nioh 2 با پخش یک تریلر جدید اعلام کرد که بازی در تاریخی نامشخص از نیمه‌ی آغازین سال ۲۰۲۰، به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.
تبلیغات

پس از آن که اسکوئر انیکس با ارائه‌ی نمایشی جذاب از بازی Final Fantasy 7 Remake به استقبال طرفداران خود رفت، نوبت به شرکت‌های Koei Tecmo و Team Ninja رسید که برای عاشقان بازی‌های سخت با محوریت جنگ‌آوری‌های یک سامورایی، تریلری خوب را تدارک ببینند و این‌چنین بالاخره در نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 از تاریخ انتشار حدودی خود (شش‌ماهه‌ی ابتدایی سال ۲۰۲۰ میلادی) پرده‌برداری کند؛ تریلری که البته کاملا با زبان ژاپنی ارائه شده است و نشان می‌دهد بازی همچنان در وضعیت خوبی به سر می‌برد. البته سازندگان در این تریلر جذاب بیشتر از میزانی که به نمایش تکه‌تکه اما جذاب گیم‌پلی خشن و پر زرق و برق اثر خود اهمیت می‌دهند، روی قصه‌ای که Nioh 2 برای روایت خواهد داشت، متمرکز شده‌اند. این وسط شاید جالب‌ترین نکته برای بسیاری از بازیکنان هم چیزی نباشد جز آن که در تازه‌ترین تریلر Nioh 2، انیمیشن‌ها و گرافیک فنی وضعیتی به مراتب بهتر از بازی Nioh دارند؛ طوری که رسما مخاطب احساس می‌کند این اثر جدید می‌خواهد تمام داشته‌های قسمت اول مجموعه‌ی خود را از نظر کمی و کیفی به مرحله‌ی بعدی ببرد.

دانلود ویدیو از آپارات

با این اوصاف به نظر می‌رسد که تقویم عرضه‌ی بازی‌های ویدیویی مورد انتظار در زمستان ۹۸ و بهار ۹۹ اکنون به شکل عجیب‌وغریبی شلوغ شده است؛ چرا که بازی‌هایی همچون Final Fantasy VII Remake و Cyberpunk 2077 و Nioh 2 قطعا در این بازه‌ی زمانی عرضه می‌شوند و The Last of Us Part II هم به احتمال بسیار زیاد، تاریخی قرارگرفته در همین دوره را برای رسیدن به دست طرفداران خود انتخاب خواهد کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات