عضو تحریریه
امیر دهقانی

امیر دهقانی

تهران، تهران
درباره من:
بچه که بودم، کامپیوتر "کمودور ۶۴" اولین جرقه علاقه به کامپیوتر رو تو دلم روشن کرد. از اون موقع به بعد دنیای کامپیوترها شد عشق من و تا الان که دارم اینارو می‌نویسم، هر روز بیشتر از دیروز دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید توی این حوزه هستم. جدیدترین تکنولوژی‌ها همیشه برام جذاب بودن، مخصوصاً موبایل‌ها و تبلت‌ها. سال ۹۴ با زومجی کار می‌کردم و با اشخاص خفنی مثل آرش عیاری یا نادر امرایی آشنا شدم و تونستم از اونا چیزای زیادی یاد بگیرم. الان هم توی آی تی هوم مشغول به کار هستم. تو اوقات فراغتم هم یا با کامپیوتر و موبایل بازی می‌کنم، یا می‌رم مسافرت و ورزش می‌کنم.
عضویت: یکشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
16

معرفی اعتیاد آور‌ترین بازی های پلتفرم موبایل

در این مقاله به معرفی ۱۰ بازی اعتیاد‌آور موبایل خواهیم پرداخت. با زومجی همراه باشید.

معرفی بازی موبایل ایرانی «آب نبات»؛ بازی با کلمات خوشمزه

این روزها با وجود دنیای شلوغی که اکثر آدم‌ها برای خودشان ساخته‌اند، از کوچک‌ترین زمان بین کارها برای تفریح کردن بهره می‌برند. یکی از این تفریحات بازی با گوشی موبایل است و بازی آب‌نبات از آن بازی‌هایی است که می‌تواند این زمان‌ها را براحتی برای شما پر کند.

معرفی بازی موبایل ایرانی «تربچه: اگه گفتی چیه؟!»

استودیو بازی‌سازی الکتروگریفون یا همان «اگ»، پس از انتشار بازی «خون آشوب» به‌تازگی دست به انتشار بازی دوم خود، با نام «تربچه: اگه گفتی چیه؟!» زده است. بازی‌ که به‌احتمال زیاد، خیلی سریع بتواند مثل سونامی وارد گوشی‌های اندرویدی شود. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

1

معرفی بازی موبایل «فرا گوسفند» : گوسفند بپرانید

اگر جزو کسانی باشید که حامی و پیگیر بازی‌سازان ایرانی هستند، حتماً مدتی بازی «مرغ‌ها اعصاب ندارند» روی صفحه گوشی شما جا خوش کرده بود و اوقات شادی را با این بازی خوش‌ساخت داشتید. این بار نیز همان سازنده دست به معرفی بازی زیبا و رنگارنگی به نام «فرا گوسفند» زده‌ است.

2

بررسی بازی موبایل ایرانی «آشوب: آخرین برگ»

حتماً خیلی از بازیکنان بازی‌های تلفن‌های همراه، حضور بازی‌های سبک کارتی را کم‌کم به‌صورت جدی و بی‌شمار حس می‌کنند. با بررسی بازی «آشوب: آخرین برگ» که توسط شرکت بهکاوان نوآور آرنا بر روی پلتفرم‌ اندروید عرضه‌ شده است، همراه زومجی باشید.

3

بازی موبایل «گشت پلیس» معرفی شد - با قانون شکنان مقابله کنید

صنعت بازی‌سازی چند سالی است که در ایران با رشد روزافزونی روبرو است. در این ‌بین کمپانی‌های زیادی بازار بازی‌های تلفن‌های همراه را هدف قرار داده‌اند. بازی گشت پلیس نیز یکی ازهمان بازی‌ها است که استودیو هنر نور و حرکت روی آن به‌خوبی وقت و انرژی گذاشته است.

16

بررسی بازی Clash Royale

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که نام بازی Clash of Clans را نشنیده باشد. چندی پیش کمپانی معروف Supercell اقدام به عرضه بازی جدید خود به نام کلش رویال برای پلتفرم‌های Android و iOS کرد. با بررسی Clash Royale با زومجی همراه باشید.

معرفی بازی موبایل Boost 2: سرعت بدون توقف

بازی‌های زیادی در سبک سرعت و مسابقه‌ای منتشرشده‌اند که هرکدام به‌نوبه خود می‌توانند بسیار جذاب باشند، ولی این بار بازی Boost 2 تجربه‌ای متفاوت از این سبک را به شما انتقال می‌دهد و استعداد شدیدی در معتاد کردن شما به خود دارد.

6

بررسی بازی موبایل Vainglory

اگر از کسانی باشید که با دنیای بازی‌ها آشنایی زیادی دارند، حتماً نام بازی DOTA را شنیده‌اید. کمپانی سوپر اویل مگاکورپ بازی‌ای با همان سبک برای دستگاه‌های همراه نظیر تبلت و تلفن‌های همراه منتشر کرده است. با زومجی در بررسی این بازی همراه باشید.

معرفی بازی‌های هفته آیتونز – هفته اول آبان‌ماه : از Guitar Hero Live تا Talking Tom Jetski

هفته اول آبان ماه، آیتونز با انتشار ۲۲ بازی جدید، بسیار داغ شروع شد. در این هفته شرکت گلو به همراه بازیگر معروف هالیوود یعنی جیسون استاتهام دست به انتشار بازی‌ای در سبک تیراندازی زدند. با زومجی در معرفی بازی‌های این هفته همراه باشید.

صفحه ۱ از ۳