معرفی کارت بازی پوکمون | اورجینال و با ارزش

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
کارت های اصل پوکمون در ایران از فروشگاه توی توی
در این ویدیو قصد داریم به معرفی کارت‌های بازی پوکمون بپردازیم. این محصول به‌تازگی در ایران و برای اولین‌بار موجود شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
تبلیغات

پوکمون بدون‌شک جز آن پدیده‌های خیلی عجیب و خاص و البته محبوب دنیای امروز است. پوکمون به‌عنوان یک مجموعه ژاپنی شناخته می‌شود که در دهه نود میلادی با عرضه یک بازی روی کنسول گیم‌بوی شرکت نینتندو کار خود را شروع کرد. جالبه بدانید در اصل قرار بود مخاطب هدف پوکمون بچه‌های بین ۵ تا ۱۲ سال باشند. ولی هیولاهای جیبی دوست‌داشتنی جای خود را در دل جامعه آماری خیلی خیلی بزرگ‌تری پیدا کردند. پیکاچو و دیگر هیولاهای دوست‌‌داشتنی این مجموعه در فرهنگ عامه (پاپ کالچر) محبوبیت ‌‌کم‌نظیری دارند.

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین محصولات پوکمون در دنیا، تریدینگ کارت‌های آن هستند. کارت‌های موردنظر طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارند. جالبه بدانید در طی سال، بیشتر از ۱۰ مسابقه بزرگ در جهان با این کارت‌های بازی برگزار می‌شود. همچنین طرفداران این بازی قادر هستند کارت‌های خود را با یکدیگر تعویض کرده یا حتی آن‌ها را با قیمت‌های جالب‌توجهی به فروش برسانند. این کالا را به‌تازگی فروشگاه در در (Toy Toy) در ایران موجود کرده است. در ادامه از شما دعوت می‌کنم تا ویدیو معرفی کارت‌های بازی پوکمون را ببینید.

فرصت خرید کارت‌های پوکمون تا آخر ماه مرداد با کد تخفیف ویژه PKZG را از دست ندهید.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات