زومکست: آینده پلی استیشن چه خواهد شد؟

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
زوم کست تحلیل آینده پلی استیشن
در تازه‌ترین قسمت از زومکست و با تکیه‌بر اسناد رسمی منتشر شده توسط برند پلی استیشن، نقشه‌های احتمالی و جزئیات تصمیمات اخیر سونی اعم از اشتیاق قابل‌توجه به تولید آثار «لایو-سرویس» را موشکافی کرده‌ایم. همراه زومجی باشید.
تبلیغات

نوبتی هم که باشد، نوبت زومکست است؛ و حالا مدتی پس از فراهم کردن زیرساخت‌ لازم جهت ضبط برنامه‌ای مابین دو مجری که از منظر جغرافیایی از هم فاصله دارند، محمد حسین و من دوباره این افتخار را داریم تا همراه‌با شما دنبال‌کنندگان معرکه‌ی زومجی، آیتم‌های زومکست را جلو ببریم.

در این قسمت از زومکست، تازه‌ترین اسناد منتشر شده توسط بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و برند پلی‌ استیشن را موشکافی کرده‌ایم. همان‌طور که خودتان هم در جریان هستید، پلی استیشن در طی سالیان اخیر و با تکیه‌بر رویکردی چراغ خاموش، دنبال‌کنندگانش را برای مدت‌های طولانی در انتظار اخبار جدید نگه می‌دارد و آن‌ها را به‌گمانه‌زنی وادار می‌کند. شرکت سونی به‌عنوان یک نهاد سهامی عام، همه‌ساله موظف است تا برآیند سال‌ مالی خود را در اختیار دنبال‌کنندگانش قرار دهد و ما هم در همین زومکست، با تکیه‌بر همین اسناد منتشر شده توسط برند پلی استیشن، نقشه‌های احتمالی و جزئیات تصمیمات اخیر سونی اعم از اشتیاق قابل‌توجه به تولید آثار «لایو-سرویس» را موشکافی کرده‌ایم.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به‌تماشای آیتم‌های زومکست و بحث‌های پرجزئیات پیرامون اتفاقات روز صنعت بازی هستید، حتما ایده‌ها و نظراتتان پیرامون آیتم‌های زومکست و موضوعات آینده این برنامه را برایمان بنویسید. در ادامه شما را به‌تماشای تازه‌ترین قسمت زومکست دعوت می‌کنیم.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات