زومکست: تحلیل و موشکافی تریلرهای بازی Death Stranding 2: On The Beach

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
زومکست: تحلیل و موشکافی تریلرهای بازی دث استرندینگ ۲ - محمدحسین و گلخان
از آن‌جایی که دث استرندینگ درباره‌ی اتصال انسان‌ها به یکدیگر است، چندنفره و همراه‌با مهمان ویژه سراغ موشکافی تریلرهای بازی Death Stranding 2 رفتیم.
تبلیغات

هیدئو کوجیما، خالق بازی Death Stranding در قسمت اول به ما درباره‌ی ضرورت برقراری ارتباط انسانی و پل زدن بین آدم‌ها گفت. حالا در انتهای تریلرهای دث استرندینگ 2 از ما می‌پرسد: «آیا باید متصل می‌شدیم؟».

به لطف دو تریلر که تاکنون از بازی Death Stranding 2: On The Beach پخش شده‌اند، اطلاعات بسیار زیادی درباره‌ی این دنباله داریم. ولی هنوز هم پرسش‌های زیادی بدون پاسخ باقی مانده‌اند. چرا جای دست هشت‌پا روی بدن آن فرد دیده می‌شد؟ چگونه کاپیتان DHV Magellan یک گربه از جنس Tar دارد؟ نقشه‌ی بازی چه تفاوت‌هایی با قسمت اول خواهد داشت؟ گیم‌پلی چه‌قدر و به چه شکل تغییر می‌کند؟ برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها از یک دوست قدیمی دعوت کردم؛ امیر گلخانی که خالق متال گیر را خوب می‌شناسد و مثل خودم آثار او را با جدیت دنبال می‌کند. این شما و این موشکافی اولین و دومین تریلر بازی دث استرندینگ ۲.

لطفا برای حمایت از زومجی در یوتیوب تماشا کنید

اگر دوست دارید ویدیوهای بیشتری از امیر ببینید، گلخان جونیور را در کانال یوتیوب GolkhanJunior و کانال توییچ GolkhanJunior دنبال کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات