اطلاعیه مهم ادغام حساب‌های کاربری زومجی و زومیت

پنج‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اطلاعیه ادغام اکانت‌های زومجی و زومیت
به‌زودی و با مهاجرت زومجی به وب‌سایت و نرم‌افزار جدید، لازم است کاربران عزیز اقداماتی در مورد حساب کاربری خود انجام دهند. با جزییات این موضوع همراه ما باشید.
تبلیغات

وب‌سایت زومجی قرار است در آینده بسیار نزدیک، با نرم افزار و ظاهر کاملا جدیدی در اختیار کاربران قرار بگیرد. نرم افزار جدید زومجی به‌صورت اختصاصی و توسط تیمی از برنامه‌نویسان مجموعه توسعه داده شده است و با وبسایت زومیت یکپارچه است. این موضوع امکان استفاده از قابلیت‌های جدید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهره‌مندی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های نرم‌افزاری دنیای وب، دسترسی راحت‌تر شما کاربران به وب‌سایت‌ها و مزیت‌های متعدد مختلفی را به همراه دارد که یکی از مهم‌ترین موارد، حساب کاربری یکپارچه برای دسترسی به زومیت و زومجی (و سایر اعضای خانواده در آینده) خواهد بود که پیش‌تر بسیاری از کاربران درخواست این ویژگی را داشتند و البته پیچیدگی و زمان زیادی برای پیاده‌سازی آن صرف شده است. این قابلیت کاربردی باعث ایجاد تغییراتی در نحوه مدیریت حساب کاربری فعلی زومجی می‌شود که از این رو نیاز است تا کاربران عزیز به نکاتی توجه داشته باشند که در ادامه می‌توانید جزییات آن‌ها را بخوانید.

  • در صورتی که در حال حاضر فقط در زومجی اکانت دارید و در زومیت اکانت ندارید، مشخصات اکانت شما از جمله ایمیل، شماره تلفن و پسورد به سیستم جدید منتقل می‌شوند و می‌توانید از طریق آن‌ها نه تنها در زومجی، بلکه در زومیت نیز لاگین کرده و فعالیت کنید.
  • در صورتی که در حال حاضر و با یک ایمیل مشترک هم روی زومجی و هم زومیت اکانت دارید ولی پسورد آن‌ها متفاوت است، پس از اتمام فرایند یکپارچه‌سازی حساب‌ها، پسورد حساب کاربری زومیت شما، در نهایت به‌عنوان پسورد اصلی ذخیره خواهد شد و پسورد فعلی زومجی از بین خواهد رفت.
  • احتمال حذف گذرواژه برای تعداد بسیار اندکی از کاربران وجود دارد و در نسخه‌ی بعدی زومجی، می‌بایست مجددا برای حساب خود پسورد تعیین کنید. البته برای این کار باید به ایمیل یا شماره تلفن وارد شده در حساب خود دسترسی داشته باشید.
  • حتما بررسی کنید که به ایمیلی که با آن در زومجی اکانت ساخته‌اید دسترسی داشته باشید. در صورتی که گذرواژه را فراموش کرده باشید و به ایمیل خود نیز دسترسی نداشته باشید، ممکن است دیگر قادر به ورود به حساب کاربری خود نباشید.
  • با افزودن شماره موبایل به اکانت فعلی زومجی خودتان، می‌‌توانید در آینده با شماره موبایل وارد حساب شود و مخصوصا اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید، تنها راه نجات حساب کاربری خواهد بود.
  • در سیستم جدید مدیریت حساب کاربری، کاربران فقط از طریق ایمیل یا شماره تلفن ثبت‌شده می‌توانند وارد اکانت خودشان شوند و دیگر امکان ورود با نام کاربری (یوزر نیم) فراهم نیست. پس لطفا در اسرع وقت در صورت فراموشی، اطلاعات ایمیل حساب خود جایی ذخیره کنید.

به طور کلی در صورتی که به ایمیل یا شماره موبایل اکانت فعلی خودتان دسترسی داشته باشید، مشکلی در جریان ادغام حساب‌های کاربری برای شما پیش نخواهد آمد و در صورت بروز هر مساله‌ای هم می‌توانید به راحتی اقدام به بازیابی رمز عبور کنید. پس لطفا در اسرع وقت از دسترسی به این موارد مطمئن شوید تا بتوانیم مثل همیشه، از حضور شما کاربران عزیز در جمع خانواده زومجی لذت ببریم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات