قرعه کشی پوشش زنده زومجی از رویداد رونمایی آیفون ۱۶

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
پوستر قرعه کشی لایو اپل
اپل اخیرا مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید خود را برگزار کرد.
تبلیغات

مراسم‌های مربوط به رونمایی از گوشی‌های جدید آیفون شرکت اپل، جزو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اتفاق‌های حوزه تکنولوژی است. این شرکت آمریکایی قرار است امشب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران مراسم رونمایی از آیفون ۱۶ را برگزار کند و ما هم امسال برای اولین بار، این مراسم را به‌صورت زنده و ویدیویی پوشش خواهیم داد.

پوشش زنده زومجی از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و از طریق آپارات و اینستاگرام زومجی در دسترس خواهد بود. همچنین از ادامه همین صفحه هم می‌توانید این رویداد را تماشا کنید و خوشحال می‌شویم تا در کنار شما همراهان همیشگی زومجی، مراسم را تماشا کنیم و اخبار و اطلاعات آن را به‌اشتراک بگذاریم.

قرعه کشی ویژه لایو

برای شرکت در قرعه‌کشی ویژه لایو با همکاری سیب‌اپ، تنها کافی است در سایت زومجی ثبت‌نام کنید و یک کامنت در همین پست بنویسید تا در قرعه کشی ۵ گیفت کارت iOS سیب اپ و ۵ گیفت کارت MacOS سیب اپ شرکت داده شوید. هنوز فرصت شرکت در قرعه کشی را تا زمان انجام قرعه کشی دارید. قرعه کشی ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود و از طریق یوتیوب و آپارات زومجی و همینطور ادامه همین صفحه در دسترس خواهد بود.

ویدیو بازپخش پوشش زنده زومجی از رویداد اپل:

حامی پوشش زنده زومجی از مراسم معرفی آیفون‌های جدید، سیب‌اپ است. سیب‌اپ کامل‌ترین مرجع دانلود اپلیکیشن‌های ایرانی، بانکی و آنلاک شده‌ی خارجی با پشتیبانی از iOS 18 و سرویس جدید سیب‌اپ مک برای دانلود و نصب آسان برنامه‌های MacOS است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات