نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

خرده‌فروشی در استرالیا نام هیدیو کوجیما را به کونامی ترجیح می‌دهد

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ساخته‌ی هیدئو کوجیما است و مسئولین فروشگاه‌های جی‌بی های-فای (JB Hi-Fi)  در استرالیا با گذاشتن بنرهای بزرگ، این موضوع را که به خاطر مشکل کونامی با کوجیما روی جلد بازی وجود ندارد، به مردم گوش‌زد می‌کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دست‌اندرکاران جی‌بی های-فای به‌تازگی یکی دیگر از تابلوهای دست‌نویس معروف‌شان را در فروشگاه‌های این مجموعه در استرالیا نصب کرده‌اند. تابلوهای جی‌بی های-فای این‌بار در دفاع از هیدئو کوجیما نوشته شده‌اند و عبارت A Hideo Kojima Game یا «ساخته‌ای از هیدئو کوجیما» بر روی آن‌ها نقش بسته است. این عبارت که در نسخه‌های قبلی متال گیر‌ سالید به کار می‌رفت، به دلیل اختلافات پیش‌آمده بین هیدئو کوجیما و کونامی، ناشر بازی، از روی جلد Phantom Pain حذف شده است.

تابلوی فروشگاه JB Hi-Fi در حمایت از Hideo Kojima یکی از تابلوهای دست‌نویس JB Hi-Fi در حمایت از کوجیما

نسخه‌ی جدید متال گیر تابه‌اینجا نمراتی فوق‌العاده را از منتقدان دریافت کرده است. البته از آنجا که در نسخه‌ی ویژه‌ی منتقدان، امکان دسترسی به Microtransaction (پیشرفت در بازی و خرید آیتم‌های مجازی به ازای صرف هزینه‌ای اندک) وجود ندارد، بازی هنوز از این لحاظ مورد بررسی قرار نگرفته است.

Metal Gear Solid V: Phantom Pain قرار است در یکم سپتامبر (دهم شهریور) به‌طور رسمی برای ویندوز، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. همچنین حالت آنلاین بازی در ماه اکتبر برای کنسول‌ها و در اوایل ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی راه‌اندازی خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده