نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱

با نسخه کالکتور بازی Rise Of The Tomb Raider آشنا شوید

بازی Rise Of The Tomb Raider هم قرار است مانند اکثر بازی‌های بزرگ امسال، نسخه‌ی کالکتوری را برای خرید به علاقه‌مندان پیشنهاد دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا شما را با محتویات این نسخه آشنا کنیم.

کمپانی اسکوئر انیکس روز گذشته اقدام به معرفی نسخه کالکتور بازی Rise Of The Tomb Raider با ارائه محتویات دوست‌داشتنی آن کرد.

نسخه کالکتور بازی Rise Of The Tomb Raider که با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد (در قسمت بالا می‌توانید تصویری از آن را مشاهده کنید)، شامل مجسمه لارا، جعبه استیل‌بوک، دفترچه خاطرات و گردنبند وی، یک نسخه فیزیکی از بازی و البته جعبه‌ای برای نگهداری این آیتم‌ها خواهد بود.

این نسخه که در انحصار کنسول ایکس‌باکس وان خواهد بود، همزمان با انتشار بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند این نسخه را از طریق فروشگاه تومب ریدر پیش‌خرید کنند.

بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

اگر دو نمایش جدید این بازی را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده دو تریلر جدید بازی Rise of the Tomb Raider در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده