نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

یوبی‌سافت سال ۲۰۱۶ را به مجموعه Assassin's Creed استراحت خواهد داد!

پس از عرضه Assassin's Creed 2 در سال ۲۰۰۹، این سری بازی به اثری تبدیل شده که هر ساله نسخه جدیدی از آن عرضه می‌شود. ولی به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت قصد دارد سال ۲۰۱۶ را به این بازی استراحت داده و یک نسخه عالی را برای ۲۰۱۷ آماده کند. با زومجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که پس از عرضه سالیانه نسخه‌های اخیر سری Assassin's Creed، یوبی‌سافت قصد دارد تا با استراحت دادن به آن در سال ۲۰۱۶، یک نسخه کاملا متفاوت را در سال ۲۰۱۷ عرضه کند. این گزارش را ابتدا یکی از بازی‌سازان منتسب به این سری که نخواسته نامش فاش شود، در سایت فورچن منتشر کرد. وی اعلام کرده که نسخه بعدی این سری که قرار است سال ۲۰۱۷ عرضه شود، یک اثر کاملا دگرگون‌شده خواهد بود که بیش‌تر از همه، از سری Witcher الهام گرفته است. از این رو در این نسخه شاهد امکان ارتقای شخصیت خواهیم بود و مبارزات بازی هم از سیستم کاملا جدید و متفاوتی پیروی خواهند کرد.

پس از اعلام این گزارش توسط این بازی‌ساز، سایت کوتاکو هم اطلاعات جدیدی از بازی بعدی اساسین کرید منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات نسخه بعدی این سری با نام Assassin's Creed Empire عرضه خواهد شد و داستان آن در کشور مصر جریان دارد. همچنین کوتاکو اعلام کرده که برای جایگزینی این سری در سال ۲۰۱۶، یوبی‌سافت قصد عرضه نسخه دوم Watch Dogs را در پاییز ۲۰۱۶ دارد که در سان فرانسیسکو آمریکا جریان خواهد داشت.

به‌علاوه بر اساس اطلاعات سایت فورچن، شخصیت اصلی نسخه بعدی Assassin's Creed یک برده یا برده سابق خواهد بود که یک عقاب هم وی را همراهی می‌کند. همچنین داستان بازی هم قرار است نسبت به نسخه‌های پیشین بسیار غنی‌تر و مفهومی‌تر باشد.

یوبی‌سافت در واکنش به شایعات منتشر شده، پستی را منتشر کرده که به شرح زیر است:

دلیلی ندارد که ما در مورد شایعات یا اظهار‌نظرات این‌چنینی توضیح بدهیم. تا زمانی که خبری رسما توسط کمپانی ما اعلام نشود، نباید آن را خیلی جدی گرفت. ما خوشحالیم که طرفداران خاطرات خوبی با سری Assassin's Creed داشته و دارند و قصد داریم تا این سری در آینده هم موفق باشد. فعلا تنها اثر مرتبط با این مجموعه فیلمی است که با هدف جلب رضایت طرفداران در حال ساخت است.

البته حتی اگر یوبی‌سافت قصد داشته باشد که سال ۲۰۱۶ اثری اصلی از این مجموعه منتشر نکند، هنوز هم چند نسخه فرعی از آن را شاهد خواهیم بود. برای مثال نسخه بعدی از سری بازی‌های دوبعدی Chronicles این مجموعه طی ماه میلادی جاری با نام India عرضه می‌شود و ماه آینده هم یک نسخه دیگر از این سری را با نام Russia تجربه خواهیم کرد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

با استناد به این‌که یوبی‌سافت چندی پیش اعلام کرد مشکلات نسخه Unity بر فروش نسخه Sydicate تاثیر‌گذار بودند، می‌توان انتظار داشت که این شرکت سال ۲۰۱۶ اثری از این مجموعه منتشر نکند و با فاصله‌ای دو ساله زمان بیش‌تری برای ساخت نسخه بعدی داشته باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده