// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

بازی Red Dead Redemption برای ایکس‌باکس وان منتشر شد

ظاهرا راک‌استار بازی Red Dead Redemption را در نهایت به قابلیت Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان افزوده است. این بازی نخستین بار در سال ۲۰۱۰ برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از شایعه‌ی هفته‌ی گذشته اکنون به گزارش یکی از کاربران وب‌سایت نئوگاف بازی Red Dead Redemption از امروز جهت دانلود کاربران ایکس‌باکس وان فعال شده است. هرچند، ظاهرا هنوز در قسمت جستجو بازی‌ها نمایش داده نمی‌شود. یکی دیگر از کاربران این وب‌سایت نیز گفته است که علاقمندان می‌توانند با جستجو گِیمِر‌تَگ Rockohoward، در پروفایل این کاربر لینک دانلود بازی را مشاهده کنند.

در حال حاضر، تنها در صورتی که شما نسخه‌ی دیجیتالی Red Dead Redemption را برای ایکس‌باکس 360 خریداری کنید قادر به اجرای آن برروی ایکس‌باکس وان خواهید بود. تا لحظه‌ی نگارش این خبر نسخه‌ی فیزیکی بازی هنوز پشتیبانی نمی‌شود. البته در صورتی که شما نسخه‌ی دیجیتالی را خریداری نکرده باشید تنها با گزینه "Bundle Only" روبرو می‌شوید. با این حال، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه Xbox.com و خریداری این بازی با قیمت ۳۰ دلار، می‌توانید بازی را آزاد کنید.

Red Dead Redemption  xbox oneمقاله مرتبط

سایر بازی‌هایی ایکس‌باکس 360 که اکنون با روشی مشابه فعال هستند شامل Left 4 Dead 2 ،Tekken Tag Tournament 2 و Castlevania: Symphony of the Night و شاید برخی دیگر  از بازی‌ها می‌شوند. البته الحاق این بازی‌ها روی کنسول ایکس‌باکس وان موضوع عجیبی نیست. ماه گذشته مایکروسافت رسما اعلام کرده بود که مجموعه جدیدی از بازی‌ها را خارج از برنامه‌ی ماهیانه‌ی افزودن بازی‌ها به Backwards Compatibility برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌دهد.

مایکروسافت در آن زمان گفته بود:

این برای شما به معنای این است که برای تجربه تازه‌ترین بازی‌ها نیازی به انتظار زیاد نخواهید داشت. ما با دریافت مهر تایید هر بازی از ناشر و مهندسی، بازی‌ها را زمانی که در دسترس قرار بگیرند، فعال می‌کنیم.

شاید برای شما سوال باشد که بازی Red Dead Redemption روی ایکس‌باکس وان به چه شکلی اجرا می‌شود؟ یکی از کاربران توئیتر ویدیویی از مشکل فنی بازی برروی این کنسول را در توئیتر خود منتشر کرده است هرچند احتمال رُخدادن مشکلی مشابه برروی ایکس‌باکس 360 نیز وجود دارد.

|

طبق بازخوردهای منتشر شده از برخی کاربران نئوگاف،‌ Red Dead Redemption روی ایکس‌باکس وان به همان شکلی که به یاد دارند روان اجرا می‌شود.

بازی Red Dead Redemption به همراه The Elder Scrolls V: Skyrim  و Call of Duty: Black Ops II بیشترین درخواست را برای الحاق به قابلیت Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان بعد از رونمایی این قابلیت در نمایشگاه E3، دریافت کرده بودند. هرچند هنوز دو بازی دیگر در دسترس علاقمندان قرار نگرفته با این حال،‌ مایکروسافت از مذاکره با ناشران خبر داده است.

اکنون حداقل ۱۳۱ بازی در قابلیت Backwards Compatibility ایکس‌باکس موجود است. اگر شما نیز موفق به اجرای Red Dead Redemption روی ایکس‌باکس وان شده‌اید، دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید. به نظر شما دیگر کدام یک از بازی‌ها باید به Backwards Compatibility افزوده شود؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده