// شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

مایکروسافت تایید کرد: تمام ویدیوی‌های Quantum Break از نسخه ایکس‌باکس وان است

ویدیو‌های منتشر شده از Quantum Break مربوط به نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی است یا نسخه ایکس‌باکس وان ؟ این سوالی است که بعد از تایید رسمی عرضه Quantum Break برای رایانه‌های شخصی، اکنون توسط ایکس‌باکس پاسخ داده شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در نهایت پس از شایعات منتشر شده، مایکروسافت رسما عرضه بازی Quantum Break برای رایانه‌های شخصی را تایید کرد. با انتشار این خبر اما این سوال در ذهن طرفداران به وجود آمد که ویدیوهایی که تا به حال از بازی منتشر شده ، متعلق به کنسول ایکس‌باکس وان بوده‌اند یا رایانه‌های شخصی؟

اکنون ارون گرین‌برگ، بازاریاب ارشد بازی‌های ایکس‌باکس در شرکت مایکروسافت با انتشار پیامی در صفحه رسمی توییتر خود پاسخی روشن به سوال مطرح شده داده است:

من می‌توانم تایید کنم که تصاویر خیره‌کننده Quantum Break مانند ویدیوی پایین که شما در گذشته مشاهده کرد‌ه‌اید از روی ایکس‌باکس وان گرفته شده است.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

این پیام احتمالا باید هرگونه نگرانی پیش‌ آمده برای طرفداران را بر طرف کند. اکنون ما شاهد واکنش‌های مختلفی در رابطه با عرضه این بازی روی رایانه‌های شخصی هستیم تا جایی که برخی از بازیکنان پیش‌خرید خود را روی ایکس‌باکس وان لغو کرده‌اند. با این حال، احتمالا عرضه‌ی Quantum Break روی رایانه‌های شخصی به محبوبی عرضه بازی برروی ایکس‌باکس وان نخواهد بود. با اظهار نظر گرین‌بِرگ، اکنون می‌دانیم که ویدیو‌های فوق‌العاده گذشته‌ای که از بازی منتشر شده‌اند همگی برپایه کنسول ایکس‌باکس وان بوده‌اند. با توجه به کیفیت بازی روی ایکس‌باکس وان،‌ نتیجه‌ای که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی به ارمغان می‌آورد جالب خواهد بود. به ویژه اگر گرافیک‌های قدرتمندتر و چشم‌نوازتری را به نمایش بگذارد.

از نقطه نظری دیگر عرضه‌ی Quantum Break، بازی انحصاری ایکس‌باکس وان برای رایانه‌های شخصی یک حرکت بزرگ محسوب می‌شود. باید دید در آینده این دو پلتفرم چگونه در تعامل با یک دیگر پیش خواهند رفت. در کل این یک حرکت خوب و البته مهم برای مایکروسافت است هرچند شاید برخی از بازیکنان با آن موافق نباشند.

آیا شما نیز از جمله افرادی هستید که به انتظار عرضه‌ Quantum Break روی رایانه‌های شخصی نشسته‌اید؟ آیا ویدیو‌های منتشر شده از بازی هنوز شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده