نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

مایکروسافت و برگزاری رویداد گیمینگ ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان در اوایل اسفندماه

کمپانی مایکروسافت قصد دارد در هفته‌ی اول اسفند رویدادی خبری را در مورد بازی‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 برگزار کند. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

گویا مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ برنامه‌های بزرگی برای بازی‌های ویدیویی دارد؛ برنامه‌هایی که علاوه بر کنسول نسل هشتم این کمپانی، در آن‌ها به رایانه‌های شخصی ویندوزی هم توجه شده است. در همین راستا، ردموندی‌ها رویدادی خبری را تدارک دیده‌اند تا رسانه‌ها را در جریان آخرین طرح‌های‌شان در این زمینه قرار دهند. رویداد فوق که قرار است در ۲۵ فوریه (۶ اسفند) در سان‌فرانسیسکو برگزار شود، به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد تا محتوا و بازی‌های برگزیده‌ای را که در راه انتشار برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 هستند، شخصاً تجربه کنند. همچنین طی آن، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس، بخشی از برنامه‌های مایکروسافت را در مورد بازی‌های رایانه‌ای برای رسانه‌ها بازگو خواهد کرد.

مایکروسافت در دعوت‌نامه‌اش از محتوا و بازی‌های در نظر گرفته‌شده جهت «عرضه در فصل بهار» صحبت کرده است. انتظار می‌رود که بازی Quantum Break و نسخه‌های ویندوز 10 دو بازی Killer Instinct و Gears of War: Ultimate Edition جزو آثاری باشند که تجربه شدن‌شان برای شرکت‌کنندگان رویداد فوق فراهم شود؛ ضمن اینکه بعید نیست مایکروسافت خبرهای غافلگیرکننده‌ای را هم برای طرفداران‌اش کنار گذاشته باشد.

مایکروسافت مدتی است که به دنبال تبدیل ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان به یک پلتفرم گیمینگ واحد است. در همین راستا برخی بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان برای رایانه‌های شخصی هم عرضه شده‌اند و تعدادی هم در آینده برای این پلتفرم منتشر خواهند شد. بازی Quantum Break یکی از تازه‌ترین این موارد است که چند روز پیش، از انحصار کنسول خارج و نسخه‌ی ویندوز 10 آن رسما تأیید شد. این بازی در ۵ آوریل (۱۷ فروردین ۹۵) برای دو پلتفرم فوق منتشر خواهد شد.

منابع: VG247 / WindowsCentral


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده