نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۴

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Quantum Break رسما تایید شد

بازی Quantum Break دیگر در انحصار کنسول ایکس‌باکس وان نیست! رمدی اینترتینمنت با انتشار پستی رسمی عرضه این بازی را برای رایانه‌های شخصی و سیستم عامل ویندوز 10 هم تایید کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Quantum Break یکی از اصلی‌ترین بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۶ است که از چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر انتشار نسخه پی‌سی آن به گوش می‌رسید. حال رمدی اینترتینمنت، سازنده بازی، با انتشار پستی رسمی عرضه این نسخه از بازی را تایید کرده است:

نسخه ویندوز 10 بازی Quantum Break با همکاری مایکروسافت و رمدی مراحل ساخت خود را سپری می‌کند. تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا این اثر به یک بازی عالی تبدیل شود.

البته شاید موردی که حتی از تایید رسمی بازی برای پی‌سی هم جالب‌تر باشد، عرضه همزمان آن با نسخه کنسولی است، یعنی طرفداران در تاریخ ۱۷ فروردین ۹۵ (۵ آپریل) می‌توانند این اثر را بر روی ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 تجربه کنند. به‌علاوه افرادی که بازی را برای ایکس‌باکس وان پیش خرید کنند، می‌توانند در زمان انتشار نسخه پی‌سی آن را به صورت رایگان از طریق فروشگاه ویندوز دانلود کنند. همچنین امکان استفاده از فایل‌های ذخیره هریک از نسخه‌ها در دیگری هم وجود خواهد داشت.

خبر جالب دیگر در مورد نسخه پی‌سی بازی Quantum Break، مشخصات سیستم موردنیاز آن است که به وسیله‌ رمدی منتشر شده و این بازی اولین اثری خواهد بود که فقط با دایرکت ایکس‌ 12 می‌توان آن را اجرا کرد. داشتن حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم و کارت GTX 760 هم نشان می‌دهند که برای تجربه این بازی، حتی در حداقل تنظیمات، باید سیستمی قدرتمند داشته باشید. در ادامه می‌توانید مشخصات سیستم موردنیاز Quantum Break را مشاهده کنید:

Quantum Breal PC

خبر دیگری که رمدی در مورد بازی جدید خود منتشر کرده، عرضه رایگان بازی Alan Wake و دو‌بسته الحاقی The Signal و The Writer آن برای افرادی است که Quantum Break را خریداری می‌کنند. این بازی‌ها از طریق قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان قابل اجرا خواهند بود. اگر هم Quantum Break را پیش خرید کنید، بسته‌الحاقی American Nightmare را نیز به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

نظرات خود را در مورد عرضه نسخه پی‌سی بازی جدید رمدی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده