// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

یوبی‌سافت: For Honor بیشتر مناسب بازیکنان خاص خواهد بود

مدیر ارشد مالی یوبی‌سافت در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است که انتظار شکستن هیچگونه رکورد فروشی را برای For Honor، بازی شمشیرزنی تازه استودیوی یوبی‌سافت مونترال ندارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آلان مارتینِز، مدیر ارشد مالی یوبی‌سافت، در جریان گزارش مالی این هفته با اشاره به ساخت بازی For Honor برای مخاطبین خاص گفته است که این بازی مانند مجموعه‌های  Assassin's Creed ،Far Cry یا Watch Dogs بازار انبوه را هدف قرار نمی‌دهد.

مارتینز در پاسخ یکی از تحلیلگران در مورد پیش‌بینی تَرابری این بازی در یوبی‌سافت گفت:

For Honor کمتر برای بازار انبوه و بیشتر [مناسب] مخاطبین خاص است.

For Honor نخستین بار در جریان نمایشگاه سال گذشته E3 رونمایی شد. در آن هنگام بیشتر تصور می‌شد که این بازی با محوریت حالت چند‌نفره برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اما یوبی‌سافت مونترآل، توسعه‌دهنده بازی مدتی قبل رسما وجود خط داستانی تک‌نفره را برای بازی تایید کرد. آنچه تاکنون می‌دانیم وجود سه کلاس وایکینگ، شوالیه و سامورایی در بازی است که هر یک دارای ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به کلاس دیگر مانند سرعت بالاتر در مقابل قدرت بیشتر هستند.

For Honor یکی از پنج بازی بزرگ شرکت یوبی‌سافت است که در سال‌های مالی ۲۰۱۶-۲۰۱۷ عرضه می‌شود. Watch Dogs 2 ،Ghost Recon Wildlands ،South Park: The Fractured But Whole و یک آی‌پی جدید معرفی نشده دیگر بازی‌های آینده لیست یوبی‌سافت را تشکیل می‌دهند.

متاسافانه یوبی‌سافت هنوز جزئیات زیادی را در رابطه با خط داستانی بازی و ویژگی‌های بخش تک‌نفره به اشتراک نگذاشته است. این استودیو مدتی قبل از برنامه‌‌ریزی طولانی مدت توسعه‌دهندگان برای پشتیبانی از For Honor خبر داده‌ بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده