نویسنده: عرفان استادی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

نقشه بازی The Division احتمالا در آینده با عرضه مکان‌های جدید گسترش پیدا خواهد کرد

کارگردان بازی The Division در مصاحبه‌ای جالب با وب‌سایت گاردین در مورد آینده این اثر محبوب و مورد انتظار صحبت کرده است. برای اطلاعات بیشتر با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

بازی Tom Clancy’s The Division مدت‌هاست که در دست‌ساخت قرار دارد، اما بالاخره در ۸ مارس سال جاری (‌۱۸ اسفند ۱۳۹۴)‌ برای ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. با توجه به اخبار قبلی، یوبی سافت اعلام کرد که نسخه آزمایشی عمومی از امروز در دسترس خواهد بود. در مصاحبه‌ای جدید با وب‌سایت گاردین، جولیان گرایتی، سازنده بازی، در مورد آینده آن صحبت کرده است که با توجه به فعالیت استودیو سازنده یعنی یوبی سافت مسیو بر روی این نسخه آزمایشی، روشن به نظر می‌رسد.

گرایتی ابتدا در مورد خرید مسیو انترتینمنت توسط یوبی سافت گفت:

عده زیادی این را نمی‌دانند؛ اما وقتی یوبی سافت [استودیو سوئدی] Massive Entertainment را خرید، اولین چیزی که از ما خواست این بود که آیا می‌توانیم یک بازی نقش‌آفرینی از مجموعه Tom Clancy بسازیم؟ ازنظر تکنیکی، آن‌ها یک بازی نقش‌آفرینی می‌خواستند اما ازنظر موضوعی، باید در دنیای Tom Clancy جای می‌گرفت.

او اظهار داشت که آن‌ها بر روی این مسئله تمرکز کرده‌اند و در آینده غافلگیری‌هایی دراین‌باره وجود خواهد داشت. وقتی به این موارد اشاره شد، صحبت بر سر «مکان» های درون بازی بود، پس به‌احتمال‌زیاد می‌توانیم منتظر بخش‌های جدیدی از نقشه شهر وسیع نیویورک مانند جزیره الیس (Ellis Island) و برانکس (Bronx) باشیم که باعث گسترش بیشتر نقشه بازی در آینده خواهند شد. در دیگر اخبار زومجی، یوبی سافت توضیحات و جزئیات بیشتری در مورد نسخه آزمایشی و Dark Zone ارائه داد و می‌دانیم که بازی از فناوری تشخیص حرکات چشم Tobii بهره می برد. نسخه آزمایشی یا بتا هم‌اکنون در دسترس است اما در ۲۱ فوریه (۲ اسفند)‌ به پایان می‌رسد.

نظر شما در مورد وسعت این بازی چیست؟ آیا دنیای بزرگ دیویژن به نقشه‌ها و بخش‌های بیشتری احتیاج دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده