نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

وارن اسپکتور، خالق Deus Ex، تیم سازنده‌ بازی System Shock 3 را رهبری می‌کند

وارن اسپکتور، کسی که به خاطر ساخت بازی‌های بزرگی مثل Deus Ex و شماره‌ اول System Shock شناخته می‌شود، به استودیوی آدرساید اینترتینمنت ملحق شده تا رهبری تیم سازنده بازی System Shock 3 را بر عهده بگیرد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

استودیو OtherSide Entertainment با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که وارن اسپکتور به زودی به این استودیو ملحق خواهد شد تا رهبری تیم سازنده بازی System Shock 3 را برعهده بگیرد. در این اطلاعیه ذکر شده که اسپکتور از زمان تاسیس آدرساید به عنوان مشاور هنری با این شرکت همکاری می‌کند. او هم‌اکنون در دانشگاه تگزاس در شهر آستین به تدریس مشغول است، اما پس از پایان نیم‌سال تحصیلی، به طور تمام‌وقت در آدرساید مشغول به کار خواهد شد.

اسپکتور می‌گوید اگرچه به تدریس کردن علاقه دارد، اما نمی‌تواند پیشنهاد کار روی یک بازی دیگر از سری System Shock را رد کند. او علاوه بر System Shock 3 در ساخت بازی نقش‌آفرینی Underworld Ascendant نیز با آدرساید همکاری می‌کند. اسپکتور در این باره توضیح داد:

وقتی که فرصت ایفای نقش بزرگتر در ساخت بازی Underworld Ascendant و همچنین حضور مجدد در دنیای System Shock به عرضه‌ این بازی‌ها برای مخاطبان قرن بیست و یکمی کمک می‌کند، من نمی‌توانم نه بگویم. کار کردن روی System Shock یکی از رضایت‌بخش‌ترین فعالیت‌های من در طول زندگی حرفه‌ای بود. توصیف اشتیاق من برای به اشتراک گذاشتن وضعیت «شودان» (هوش مصنوعی و شخصیت منفی اصلی در System Shock)با بازیکن‌ها، پس از آخرین بازی [مجموعه] کار دشواری است.

system-shock-3

اعضای استودیوی آدرساید قبلا برای ساخت اولین شماره System Shock، بازی‌های مجموعه Ultima Underworld و همچنین بازی Thief: The Dark Project با اسپکتور همکاری کرده‌اند و او را به خوبی می‌شناسند. پل نیوراث، موسس آدرساید نیز از پیوستن اسپکتور به این استودیو ابراز خوشحالی کرده است.

حدود دو ماه پیش بود که استودیوی آدرساید با ایجاد وبسایتی که لوگوی System Shock 3 در آن دیده می‌شد، یک شمارش معکوس برای رونمایی از این بازی به راه انداخت و سپس به صورت رسمی آن را معرفی کرد. System Shock 3  احتمالا برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده