// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

کپکام احتمالا حالت Arcade را به بازی Street Fighter V اضافه خواهد کرد

بازی محبوب Street Fighter V مدتی است که برای کنسول‌های مختلف منتشر شده است.شاید بتوان  در کنار تمامی نقاط قوت و ضعف این بازی جای خالی سبک Arcade را احساس کرد. اما خبر خوب اینکه کپکام به وجود این سبک در بازی علاقه نشان داده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Street Fighter 5 محصول کمپانی کپکام، همانند خیلی از بازی‌های مبارزه‌ای دیگر طبیعتا نقاط ضعفی نیز دارد. یکی از آنها را می‌توان نبود سبک Arcade دانست که اگرچه در بازی وجود ندارد، اما کپکام به طور قطع نیز آن را رد نکرده است. اگر شما هم جزو دوست‌داران و دنبال کنندگان سری Street Fighter و به خصوص نسخه‌ی پنجم آن باشید، حتما تا حدودی متوجه نقاط ضعف و قوت این بازی شده‌اید. این بازی به طور کلی و با توجه به اکثر ویژگی‌هایی که دارد، به هدف تجربه‌ی مبارزات آنلاین با سایر بازیکنان طراحی شده است که هر بازیکن معمولا یک یا دو شخصیت را برای این مبارزات انتخاب می‌کند. در این بین جای خالی یک بخش داستانی جدا و سبک Arcade احساس می‌شود. البته همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، کپکام وجود یک بخش داستانی بزرگ را برای بازی Street Fighter V تایید کرده است.

شاید خیلی عجیب به نظر بیاید که چرا سبک Arcade در این بازی وجود ندارد؟ سبکی که بی‌شک از ابتدایی‌ترین بخش‌های مورد نیاز یک بازی مبارزه‌ای است. در واقع در سبک Arcade است که شما قادر خواهید بود یک مبارزه‌ی معمولی ۳ راندی را با کامپیوتر یا به اختصار CPU داشته باشید. خوشبختانه تا به حال خبر نارضایتی ‌ها و نقد‌های طرفداران در مورد نبود بخش Arcade، به گوش کپکام رسیده است.

در مصاحبه‌ای که ناشر این بازی با سایت فوربس داشته، اذعان کرده که تیم ما علاقه‌ی زیادی به اضافه کردن بخش Arcade به بازی دارد و بزودی شما را از اخبار و اطلاعات تازه‌ای در این مورد مطلع خواهیم ساخت. همچنین امکان انتخاب میزان دشواری بازی برای بخش داستانی نیز در برنامه‌های این تیم قرار دارد. بازی زیبای Street Fighter 5 هم اکنون برای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شده است و طبق خبری که پیش از این در زومجی مطالعه کردید، کپکام بازی Street Fighter V را برای سیستم‌ عامل‌های لینوکس، مک و SteamOS نیز عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا شما هم جای خالی سبک Arcade را حس می‌کنید یا صرفا فقط به بخش آنلاین بازی می‌پردازید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده