نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: دومین تریلر Captain America: Civil War و رونمایی از Spider-Man!

لحظه‌ای که همه منتظرش بودیم سر رسید. با عرضه‌ی دومین تریلر بلند فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) بالاخره توانستیم شمایل مرد عنکبوتی، یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای کمیک‌بوکی را در فیلم جدید مارول ببینیم. در ادامه با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

سومین نسخه‌ی سری فیلم‌های کاپیتان آمریکا کم‌کم به تاریخ اکرانش عرضه می‌شود و تا به اینجا انتظارات خیلی‌ها را بالا برده است. در Captain America: Civil War شمار بالایی از ابرقهرمان‌ها را دیده‌ایم که به جان یکدیگر افتاده‌اند، آن هم در مقیاسی که معمولاً خارج از دنیای فیلم‌های Avengers رخ نمی‌داد.

کاپیتان آمریکا و مرد آهنی، دو تا از اصلی‌ترین عضو‌های تیم انتقام‌جویان سر مسئله‌ای اختلاف نظر دارند و بحث بینشان بالا می‌گیرد، تا جایی که به نظر می‌رسد نصف ابرقهرمان‌های جهان باید با نصف دیگر بجنگند تا مسئله حل شود.

دومین تریلر Civil War چیزی است که همه‌ی ما بعد از شنیدن خبر توافق بین سونی و مارول بر سر حضور Spider-Man در دنیای سینمایی مارول، منتظر دیدنش بودیم. انتخاب تام هالند به عنوان اسپایدرمن جدید سینما شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد اما حداقل می‌توانیم به حضور او کنار دیگر دوستانش امیدوار باشیم و این تریلر، جلوه‌ی هرچند کوچکی از این رفاقت را نشان می‌دهد. علاوه بر اسپایدرمن، شاهد صحنه‌های اکشن زیادی با حضور دیگر شخصیت جدید در این فیلم، یعنی «پلنگ سیاه» هستیم.

| | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

فیلم Captain America: Civil War پیش از این یک تریلر بلند دیگر و یک تبلیغ تلویزیونی داشته است. موشکافی صحنه به صحنه‌ی اولین تریلر را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید. این فیلم در تاریخ ۶ می (۱۷ اردیبهشت) روانه‌ی پرده‌های سینما خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده