// چهار شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Captain America: Civil War و نمایی از جنگ داخلی مارول

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره اولین تریلر تبلیغاتی از فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ‌ داخلی منتشر شد تا بتوانیم رویارویی جدی مرد آهنی و کاپیتان آمریکا در کنار دیگر اعضای اونجرز را مشاهده کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به تماشای این تریلر بپردازیم.
قبلا اطلاعات زیادی در مورد قسمت سوم و نهایی تریلوژی کاپیتان آمریکا شنیده بودیم. از حضور مارتین فریمن در نقشی نا معلوم تا حضور ویژن، وار ماشین، اَنت-من و ژنرال راس در کنار شخصیت‌های جدیدی مانند مرد عنکبوتی و پلنگ سیاه همگی نوید یک فیلم پر زد و خورد و جالب را می‌دهند. اولین نما از قسمت سوم کاپیتان آمریکا همانطور که انتظار داشتیم، تمی جدی‌تر و حتی تاریک‌تر از سایر فیلم‌های مارول را یدک می‌کشد. اختلاف نظرهایی که بین کاپیتان آمریکا و مرد آهنی پیش می‌آید موجب درگیری بین آنها و تشکیل دو گروه می‌شود که موجبات «جنگ داخلی» را رقم می‌زد. بهتر است در ادامه به تماشا اولین تریلر Captain America: Civil War بپردازید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

وظیفه‌ی کارگردانی سومین فیلم کاپیتان آمریکا مانند فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی برعهده‌ی برادران راسو گذاشته شده است. اگر بخواهیم به سایر دست‌اندرکاران فیلم نیز اشاره‌ای کنیم ترنت اوپالیچ «مدیر فیلمبرداری» (Captain America: The Winter Soldier)، اوون پاترسون «طراح تولید» (گودزیلا)، جودیانا ماوکُفسکی وظیفه‌ی طراحی لباس‌ها را برعهده دارد. فیلم Captain America: Civil War در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ در انگلستان و ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ایالات متحده اکران می‌شود. civilwarsmall منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده