نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

مجموعه Bioshock: The Collection توسط سازمان ESRB رده بندی سنی شد

چند وقتی است که شایعات مختلفی در مورد مجموعه بازی Bioshock: The Collection به گوش می‌رسد و پس از اینکه چند بنیاد برزیلی و تایوانی این مجموعه را رده بندی سنی کردند، این بار هم نوبت به سیستم رده بندی سنی ESRB رسیده تا آن را رده بندی سنی کند.

اولین بار بنیاد رده بندی سنی بازی‌های برزیل مجموعه بازی Bioshock: The Collection را رده‌بندی سنی کرد و پس از آن هم نوبت یک بنیاد تایوانی رسید تا ضمن رده بندی، تصویری هم از روی جلد این مجموعه منتشر کند. در حالی که هنوز کمپانی تو‌کِی گیمز (2K Games) اطلاعاتی در مورد این مجموعه ارائه نکرده، این بار هم نوبت به سازمان آمریکایی رده بندی سنی بازی‌ها یعنی ESRB رسیده تا ضمن لیست کردن این مجموعه، اطلاعاتی هم از آن ارائه دهد:

این مجموعه، شامل سه بازی شوتر اول شخص است که گیمر در آن باید راز‌های پشت پرده پادآرمان شهر‌های کلمبیا و رپچر را کشف کند.

اوایل سال ۲۰۱۴، استودیو ایرشنال گیمز که سازنده بازی‌های بایوشاک بود، تعطیل شد و پس از آن حق ساخت این سری به استودیو مارین کمپانی 2K Games رسید. با اینکه هنوز نسخه جدیدی از این مجموعه بسیار محبوب معرفی نشده، ولی کمپانی تیک-تو اینتراکتیو که ناشر اصلی و کمپانی مادر 2K محسوب می‌شود، اعلام کرده که این سری هنوز به پایان نرسیده است.

در صورت تایید رسمی، این مجموعه شامل Bioshock 1، Bioshock 2 و Bioshock Infinite خواهد بود. به‌علاوه بنیاد ESRB این مجموعه را بر ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی رده بندی کرده و درجه M را به دلیل خشونت بالا و استفاده از کلمات نامناسب به آن داده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده